kristian82 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #481 Del Skrevet 3. desember 2009 Må legge meg her... Appifany og Guriane Sov godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #482 Del Skrevet 3. desember 2009 Sov godt, snusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #483 Del Skrevet 3. desember 2009 Hihi, skjønner. Den er grei Må legge meg her... Appifany og Guriane Sov godt. Natta Kristian! Husk å ligge rolig da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #484 Del Skrevet 3. desember 2009 Sov godt, snusk Natta Kristian! Husk å ligge rolig da.. Ligge rolig ja...jeg lover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #485 Del Skrevet 3. desember 2009 Ligge rolig ja...jeg lover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #486 Del Skrevet 3. desember 2009 Skal du legge deg, Guri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #487 Del Skrevet 3. desember 2009 Skal du legge deg, Guri? Nja. Burde vel. Men jeg er ikke trøtt. Blir liggende å vri meg i senga uansett, så jeg kan like gjerne sitte oppe en liten stund til Enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #488 Del Skrevet 3. desember 2009 Nei, ikke helt enda Ble litt oppslukt av bildene jeg hadde på pc'n. Hadde glemt at de var der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #489 Del Skrevet 3. desember 2009 Nei, ikke helt enda Ble litt oppslukt av bildene jeg hadde på pc'n. Hadde glemt at de var der Vet. Hadde en kjempeopprydding i bildene på pc-en her om dagen, var mye jeg hadde glemt Fant en hel haug jeg skal framkalle. Er litt stas å ha album også synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #490 Del Skrevet 3. desember 2009 Vet. Hadde en kjempeopprydding i bildene på pc-en her om dagen, var mye jeg hadde glemt Fant en hel haug jeg skal framkalle. Er litt stas å ha album også synes jeg. Det synes jeg og. Var jo en ihuga fan av å scrappe for noen år siden. Nå ligger alt utstyret i skapet, og masse bilder venter på å bli fremkalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. desember 2009 #491 Del Skrevet 4. desember 2009 Ikke sant. Har ikke helt bestemt meg om jeg skal begynne å scrappe eller bare gjøre det enkelt å stappe inn i ferdige album. Er redd jeg kommer til å gå fort lei den scrappinga og så står jeg der med et halvferdig album liksom. Men nå må jeg finne senga før jeg fryser ihjel. Har ikke mer ved inne og jeg tør ikke gå ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. desember 2009 #492 Del Skrevet 4. desember 2009 Ikke sant. Har ikke helt bestemt meg om jeg skal begynne å scrappe eller bare gjøre det enkelt å stappe inn i ferdige album. Er redd jeg kommer til å gå fort lei den scrappinga og så står jeg der med et halvferdig album liksom. Men nå må jeg finne senga før jeg fryser ihjel. Har ikke mer ved inne og jeg tør ikke gå ut nå Jeg pleier ikke å gi opp, men er alltid urolig for det. Dvs sånn for to år siden når jeg holdt på med det her! I dag reiser jeg bort ! Herlige greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. desember 2009 #493 Del Skrevet 4. desember 2009 Når reiser du, Apyy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 4. desember 2009 #494 Del Skrevet 4. desember 2009 Nå har jeg vært å hentet julekortene våre så jeg må få sendt de ut i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. desember 2009 #495 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg har også skaffet julekort i dag. Jeg kjøpte dem i bokhandelen. De var veldig pene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. desember 2009 #496 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg bør kjøpe julegaver snart. Vil ha lønn først. Og så vil jeg ha støvletter. Men når skal jeg kjøpe dem, lurte på å stikke innom kjøpesenteret i dag, men så skulle hun jeg ville dit sammens med, jobbe kveld. Kan jo fare alene, men det er litt kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. desember 2009 #497 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg foretrekker å handle alene, for jeg blir så fryktelig utålmodig av å vente på folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. desember 2009 #498 Del Skrevet 4. desember 2009 Alle mine julegaver er faktisk pakket inn også. Dere skjønner mine damer og herre® at jeg handler kun julegaver der hvor jeg vet at noen pakker de inn for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. desember 2009 #499 Del Skrevet 4. desember 2009 Greit å gå alene, men det kan fort bli litt kjedelig. Kanskje jeg skal stikke av litt tidligere i dag :klø: siden jeg jobbet så lenge i går, men jeg har jo vært borte litt i dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. desember 2009 #500 Del Skrevet 4. desember 2009 Alle mine julegaver er faktisk pakket inn også. Dere skjønner mine damer og herre® at jeg handler kun julegaver der hvor jeg vet at noen pakker de inn for meg. Du er utspekkulert!!! Men jeg forstår deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå