Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

kristian82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hihi, skjønner. Den er grei :fnise:

:)

Må legge meg her...:natti: Appifany og Guriane :goodbye: Sov godt. :)

Natta Kristian! Husk å ligge rolig da.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du legge deg, Guri?

Nja. Burde vel. Men jeg er ikke trøtt. Blir liggende å vri meg i senga uansett, så jeg kan like gjerne sitte oppe en liten stund til :nigo:

Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke helt enda

Ble litt oppslukt av bildene jeg hadde på pc'n. Hadde glemt at de var der :fnise:

Vet. Hadde en kjempeopprydding i bildene på pc-en her om dagen, var mye jeg hadde glemt :fnise: Fant en hel haug jeg skal framkalle. Er litt stas å ha album også synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet. Hadde en kjempeopprydding i bildene på pc-en her om dagen, var mye jeg hadde glemt :fnise: Fant en hel haug jeg skal framkalle. Er litt stas å ha album også synes jeg.

Det synes jeg og. Var jo en ihuga fan av å scrappe for noen år siden. Nå ligger alt utstyret i skapet, og masse bilder venter på å bli fremkalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant. Har ikke helt bestemt meg om jeg skal begynne å scrappe eller bare gjøre det enkelt å stappe inn i ferdige album. Er redd jeg kommer til å gå fort lei den scrappinga og så står jeg der med et halvferdig album liksom.

Men nå må jeg finne senga før jeg fryser ihjel. Har ikke mer ved inne og jeg tør ikke gå ut nå :fnise:

:tellesauer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant. Har ikke helt bestemt meg om jeg skal begynne å scrappe eller bare gjøre det enkelt å stappe inn i ferdige album. Er redd jeg kommer til å gå fort lei den scrappinga og så står jeg der med et halvferdig album liksom.

Men nå må jeg finne senga før jeg fryser ihjel. Har ikke mer ved inne og jeg tør ikke gå ut nå :fnise:

:tellesauer:

:fnise:

Jeg pleier ikke å gi opp, men er alltid urolig for det. Dvs sånn for to år siden når jeg holdt på med det her! :ler:

I dag reiser jeg bort ! Herlige greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bør kjøpe julegaver snart. Vil ha lønn først.

Og så vil jeg ha støvletter. Men når skal jeg kjøpe dem, lurte på å stikke innom kjøpesenteret i dag, men så skulle hun jeg ville dit sammens med, jobbe kveld. Kan jo fare alene, men det er litt kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle mine julegaver er faktisk pakket inn også. :jepp:

Dere skjønner mine damer og herre® at jeg handler kun julegaver der hvor jeg vet at noen pakker de inn for meg. :gave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å gå alene, men det kan fort bli litt kjedelig.

Kanskje jeg skal stikke av litt tidligere i dag :klø:

siden jeg jobbet så lenge i går, men jeg har jo vært borte litt i dag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mine julegaver er faktisk pakket inn også. :jepp:

Dere skjønner mine damer og herre® at jeg handler kun julegaver der hvor jeg vet at noen pakker de inn for meg. :gave:

Du er utspekkulert!!!

Men jeg forstår deg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...