Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha, du er nå skjønn og :kose: Håper du har en toppers helg!!! :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjør Mia i dusjen da? :fnise:

Sorry :rødme: Jeg tror faen meg at jeg er litt påvirket allerede. Ja, ja, da er det ikke noe annet å gjøre enn å dele denne herligheten med noen andre :nigo:

Ha en fin lørdag dere!!!

Skrevet

Jeg sparker borti kanten på dusjkabinettet så tåa blir MINST kraftig forstuet.. :sjenert:

Skrevet

Det går litt bedre nå faktisk. Så da er den vel ikke brukket. Klarer å gå litt mer normalt, men det gjør skikkelig vondt når jeg tar på den. Skal prøve å få tatt litt datajobbing i morgen på jobb, så det ikke blir så mye vandring. :jepp:

Skrevet

Næsj.. det blir ikke gjort noe uansett. Evt at den blir teipet inntil den andre tåa. Men ettersom den er litt bedre, så gidder jeg ikke sjekke. :ler:

Skrevet

Har hørt at å knekke en tå ikke er så vondt som en forstuelse faktisk. :opplyser: Betyr kanskje at du ikke har knekt den...

Skrevet

Pass på så du ikke gjør som meg i dusjen, Al! :ler:

:fnise::troest:

Sorry :rødme: Jeg tror faen meg at jeg er litt påvirket allerede. Ja, ja, da er det ikke noe annet å gjøre enn å dele denne herligheten med noen andre :nigo:

Ha en fin lørdag dere!!!

Var det morro i går ? :klem:

Sover snusken?

Nei, er her :klem:

Auu! God bedring mia :)

Hey virre, ka skjer? :kose:

Har hørt at å knekke en tå ikke er så vondt som en forstuelse faktisk. :opplyser: Betyr kanskje at du ikke har knekt den...

ÆU, sykt vondt sånne ting :sur:

Skrevet

Det var gøy med jentene inntil hun ene (som absolutt måtte på det utestedet og alle bare MÅ bli med) stakk av. Så Al og en av venninnene stakk også. Ikke så gøy med guttene... Vel, vel, c'est la vie

Skrevet

Det var gøy med jentene inntil hun ene (som absolutt måtte på det utestedet og alle bare MÅ bli med) stakk av. Så Al og en av venninnene stakk også. Ikke så gøy med guttene... Vel, vel, c'est la vie

Huff :kose: Drittgutter :kjefte:

Skrevet

Hva har du gjort i helga da, Kristian?

Hmm, jeg har sett på fotball, spilt poker, sett på filmer, gått turer, vært på besøk hos kompiser, spist gooooooodis :sikle: og ja, det er vel det :ler::nigo:

Skrevet

Hva så du da?

:)

Så Datenight. Utrolig skuffet :sukk: Jeg digger Steve Carrel, men han må spille så "gæren" som han gjør i f.eks. 40 year old virgin, å det gjorde han ikke i datenight..Skuff skuff :snurt:

Nå skal jeg se A Prophet :lur: fransk tale :dåne: meeeen, k82 tror den fortsatt er fet siden han liker temaet - mafia fra real life. Mesrine 1 og 2 var jo :tommelopp: selv om de snakket fransk. sÅ MÅ egentlig runde av, så det ikke blir altfor sent. Sov godt Al :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...