VirreVapp Skrevet 23. september 2010 #4925 Skrevet 23. september 2010 Hvor er alle sammen i kveld? Borte vekk jo
Gjest Katee Skrevet 24. september 2010 #4927 Skrevet 24. september 2010 Hvor er alle sammen i kveld? Jeg var på jobb ihvertfall Vet ikke hva de andre tullet med :klø:
kristian82 Skrevet 24. september 2010 Forfatter #4928 Skrevet 24. september 2010 Stor muss. Snakkes til helgen, snusken :fnise Snusken :fnise Snusken er jo et kuuult navn gurilille Zup in tha house? nja, not much eller følgende er up in da house - Jeg noterer meg at ekte grevlinger, når de er døde og ligger med "hendene" rett ut midt i veien ser veeeldig like ut grevlingen/dovendyret i istid. Jeg noterer meg at jeg er bedre i poker når jeg spiller på 2 ulike bord samtidig, selv om jeg ikke får den samme roen og kosen jeg vanligvis får. Jeg noterer meg at det er rart for en gutt på 28 år og drømme om transformers lignende ting som skyter godteriposer ut i gaten foran huset, og at jeg (i drømmen) på tross av at jeg bare gikk i boxeren sprinter ut for å få tak i godteriet. :dåne: Jeg noterer meg at en spurtduel med en kompis i en bakke ikke er lurt når man har en rar kropp og en rar nakke, og at det må være noe med IQ-en når en kan få for seg det en mørk kveld når man egentlig bare går tur. Jeg noterer meg at jeg blir lykkelig hver gang jeg får filmer i posten. Jeg noterer meg at jeg kan ikke fatte hvordan den jenta skal være som skal ta over 1 og 2 plassen (dvs. godteri og film) og innta min 1.plass. Da snakker vi ASS..det må hun ha..og en del andre ting såklart. Jeg noterer meg at jeg savner mine kg venner når det er noen dager siden jeg har sett de
Faithy Skrevet 25. september 2010 #4929 Skrevet 25. september 2010 Har nok ikke fått tilbake ikonene men skitt Godt å se seg igjen, snusken Skjønner du har hatt mange tanker i hodet i det siste. Håper vi får en god helg, vi to. Kom å ligg på armen min...
Faithy Skrevet 25. september 2010 #4930 Skrevet 25. september 2010 OBS: Ang. poker: Sats på EN mot/medspiller ;-(
Gjest Katee Skrevet 25. september 2010 #4933 Skrevet 25. september 2010 Å, du skjønne KG-gutt! Jeg savner deg når du er borte! Og jeg satser på at du savner meg Bare vent! DrømmeASSEN dukker plutselig opp foran nesa på deg Oki, der fikk jeg DET mentale bildet :klem: Planer?
kristian82 Skrevet 25. september 2010 Forfatter #4934 Skrevet 25. september 2010 Har nok ikke fått tilbake ikonene men skitt Godt å se seg igjen, snusken Skjønner du har hatt mange tanker i hodet i det siste. Håper vi får en god helg, vi to. Kom å ligg på armen min... du har jo ikonene nå ? Ja, k82 kan ligge på armen OBS: Ang. poker: Sats på EN mot/medspiller Jeg syns det er vanskeligere jeg da, 3 spillere i alt syns jeg er best :klem Å, du skjønne KG-gutt! :kose Jeg savner deg når du er borte! Og jeg satser på at du savner meg Bare vent! DrømmeASSEN dukker plutselig opp foran nesa på deg Oki, der fikk jeg DET mentale bildet Planer? såklaaaart er du en av de jeg savner jeg fikk også et mentalt bilde...i liked it Vet ikke helt, ser litt på fotball nå og blir vel god mat og kanskje litt poker og en tur til en kompis i kveld. Der da?
kristian82 Skrevet 25. september 2010 Forfatter #4935 Skrevet 25. september 2010 Har nok ikke fått tilbake ikonene men skitt Godt å se seg igjen, snusken Skjønner du har hatt mange tanker i hodet i det siste. Håper vi får en god helg, vi to. Kom å ligg på armen min... du har jo ikonene nå ? Ja, k82 kan ligge på armen OBS: Ang. poker: Sats på EN mot/medspiller Jeg syns det er vanskeligere jeg da, 3 spillere i alt syns jeg er best :klem Å, du skjønne KG-gutt! Jeg savner deg når du er borte! Og jeg satser på at du savner meg Bare vent! DrømmeASSEN dukker plutselig opp foran nesa på deg Oki, der fikk jeg DET mentale bildet Planer? såklaaaart er du en av de jeg savner jeg fikk også et mentalt bilde...i liked it Vet ikke helt, ser litt på fotball nå og blir vel god mat og kanskje litt poker og en tur til en kompis i kveld. Der da?
Gjest Katee Skrevet 25. september 2010 #4936 Skrevet 25. september 2010 Du dobbeltposter Faithy har ikke ikoner, men har fått noen med meg Jeg skal fly avgårde på vors om nøyaktig 2 timer så jeg har litt dårlig tid egentlig. Jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg! Ik!
kristian82 Skrevet 25. september 2010 Forfatter #4937 Skrevet 25. september 2010 Du dobbeltposter Faithy har ikke ikoner, men har fått noen med meg Jeg skal fly avgårde på vors om nøyaktig 2 timer så jeg har litt dårlig tid egentlig. Jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg! Ik! Ops, ja ser det ble dobbeltpost, raaare kg Åja, så merkelig at hun har så mye tull med ikonene sine stakkar vil du at k82 skal finne noe til deg? *k82 begynner å kaste klær ut av skapet..ikke denne, ikke denne.. den her...og den trusa der..de skoene*
Gjest Katee Skrevet 25. september 2010 #4938 Skrevet 25. september 2010 Du har så god smak! Nå hopper jeg i dusjen! Kanskje jeg rekker å titte innom før jeg springer inn til byen Ha en strålende kveld, kjære!
kristian82 Skrevet 25. september 2010 Forfatter #4939 Skrevet 25. september 2010 Du har så god smak! Nå hopper jeg i dusjen! Kanskje jeg rekker å titte innom før jeg springer inn til byen Ha en strålende kveld, kjære! Jeg har det, sånn helt seriøst lissom Jeg lover, jeg hadde faktisk klart å plukket ut noe fint Pass på så du ikke sklir da Jeg skal se på fotball nå, men titter innom om jeg rekker det litt senere. Ha en toppers kveld du også Al
mia83 Skrevet 25. september 2010 #4940 Skrevet 25. september 2010 Pass på så du ikke gjør som meg i dusjen, Al!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå