Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helluuu!! Hur är läget??? :vinke:

Hei Virre!!! Vil du lage småsnusker med meg? Tror du ikke de ville bli de fineste i verden? Men du må ta av deg lua først...

Avkommet kan vi kalle opp etter Verten.

Noen som har forslag på koselige navn som kan forbinde småknøttene med snille Kristian?

Skrevet

Hahaha, småsnusker :hoho:

Ikke noe å le av. Du må ta av lua så jeg ser om snuten din er like fin som min---mjaaauuu.

he he..god natt til deg vappen.klem:

Skrevet

"mot i brystet" tror jeg hoggern mente.. Hvordan går det med deg?

Skjønner fortsatt ikke jeg :sjenert: Ikke noe bra, men går vel over. Der da?

:vinke: har du funnet på noe sprell i dag da?

Nei :sukk: Du da?

Hvordan går det, snuskelusk :klem

:klem: dum i formen. Snuskelusk :strix: Der da?

Helluuu!! Hur är läget??? :vinke

:vinke: Hos deg da?

Flink du er som klarer å skrive på svensk da, med sånne tøddler å greier. :nigo:

Hei Virre!!! Vil du lage småsnusker med meg? Tror du ikke de ville bli de fineste i verden? Men du må ta av deg lua først...

Avkommet kan vi kalle opp etter Verten.

Noen som har forslag på koselige navn som kan forbinde småknøttene med snille Kristian?

:strix::klem:

Ikke noe å le av. Du må ta av lua så jeg ser om snuten din er like fin som min---mjaaauuu.

he he..god natt til deg vappen.klem:

:fnise:

:rope Kristian!

Er innom nå, men orker ikke sitte på pcn :gjeiper:

Skrevet

Hvordan gikk konkurransen forresten? Jeg fikk ikke beskjed om hvor den fant sted så regner med at Appi vant? :snurt:

Skrevet

:nigo:

Hvordan gikk konkurransen forresten? Jeg fikk ikke beskjed om hvor den fant sted så regner med at Appi vant? :snurt:

Hva :hakeslepp: ???? Jeg har heller ikke fått beskjed om konkurransen, har HOG avholdt den alene?????? :dåne: Neineinei, alle må være med :sur:

Skrevet

Den skulle vel være den 10. Altså på fredag :fnise: Han og Appi avholdt konkurransen alene kanskje? :hoho:

Skrevet

Den skulle vel være den 10. Altså på fredag :fnise: Han og Appi avholdt konkurransen alene kanskje? :hoho:

:hakeslepp: det er det veeerste jeg har hørt :kjefte: :kjefte: :snurt: Men det var jo mange flere som skulle være med også...jeg må snakke med HOG, det her finner jeg meg ikke i :kjefte: ( :skratte: )

Skrevet

Jeg meldte meg ut av konkurransen :opplyser: Så Al vinner på walk-over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...