Gjest Katee Skrevet 10. september 2010 #4781 Skrevet 10. september 2010 har du funnet på noe sprell i dag da?
Faithy Skrevet 11. september 2010 #4784 Skrevet 11. september 2010 Helluuu!! Hur är läget??? Hei Virre!!! Vil du lage småsnusker med meg? Tror du ikke de ville bli de fineste i verden? Men du må ta av deg lua først... Avkommet kan vi kalle opp etter Verten. Noen som har forslag på koselige navn som kan forbinde småknøttene med snille Kristian?
Faithy Skrevet 12. september 2010 #4786 Skrevet 12. september 2010 Hahaha, småsnusker Ikke noe å le av. Du må ta av lua så jeg ser om snuten din er like fin som min---mjaaauuu. he he..god natt til deg vappen.klem:
kristian82 Skrevet 12. september 2010 Forfatter #4789 Skrevet 12. september 2010 "mot i brystet" tror jeg hoggern mente.. Hvordan går det med deg? Skjønner fortsatt ikke jeg Ikke noe bra, men går vel over. Der da? har du funnet på noe sprell i dag da? Nei Du da? Hvordan går det, snuskelusk :klem dum i formen. Snuskelusk Der da? Helluuu!! Hur är läget??? :vinke Hos deg da? Flink du er som klarer å skrive på svensk da, med sånne tøddler å greier. Hei Virre!!! Vil du lage småsnusker med meg? Tror du ikke de ville bli de fineste i verden? Men du må ta av deg lua først... Avkommet kan vi kalle opp etter Verten. Noen som har forslag på koselige navn som kan forbinde småknøttene med snille Kristian? Ikke noe å le av. Du må ta av lua så jeg ser om snuten din er like fin som min---mjaaauuu. he he..god natt til deg vappen.klem: :rope Kristian! Er innom nå, men orker ikke sitte på pcn :gjeiper:
Gjest Katee Skrevet 12. september 2010 #4793 Skrevet 12. september 2010 Hvordan gikk konkurransen forresten? Jeg fikk ikke beskjed om hvor den fant sted så regner med at Appi vant?
kristian82 Skrevet 12. september 2010 Forfatter #4794 Skrevet 12. september 2010 Hvordan gikk konkurransen forresten? Jeg fikk ikke beskjed om hvor den fant sted så regner med at Appi vant? Hva ???? Jeg har heller ikke fått beskjed om konkurransen, har HOG avholdt den alene?????? :dåne: Neineinei, alle må være med
Gjest Katee Skrevet 12. september 2010 #4795 Skrevet 12. september 2010 Den skulle vel være den 10. Altså på fredag Han og Appi avholdt konkurransen alene kanskje?
kristian82 Skrevet 12. september 2010 Forfatter #4796 Skrevet 12. september 2010 Den skulle vel være den 10. Altså på fredag Han og Appi avholdt konkurransen alene kanskje? det er det veeerste jeg har hørt :kjefte: Men det var jo mange flere som skulle være med også...jeg må snakke med HOG, det her finner jeg meg ikke i ( )
*appifany* Skrevet 12. september 2010 #4799 Skrevet 12. september 2010 Jeg meldte meg ut av konkurransen Så Al vinner på walk-over!
Gjest Katee Skrevet 12. september 2010 #4800 Skrevet 12. september 2010 Noen som har sett Salt? Den med Angelina Jolie?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå