Guriane Skrevet 3. desember 2009 #461 Del Skrevet 3. desember 2009 Og plutselig snakka dere om katter.. Ikke lett å følge med gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #462 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvordan legger man inn bilder da? Bare lim inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #463 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #464 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg fant ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #465 Del Skrevet 3. desember 2009 Shit, de var dødskule. Så rå han nr.2 som står oppreist er a Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #466 Del Skrevet 3. desember 2009 Shit, de var dødskule. Så rå han nr.2 som står oppreist er a Tøft! Det er han som går tur med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #467 Del Skrevet 3. desember 2009 Det er han som går tur med meg Han så skikkelig kul ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #468 Del Skrevet 3. desember 2009 Han så skikkelig kul ut ! Han er det :rødme: Det er han som kan kommandoer som sitt, kom, hopp, nei osv. Det er ganske kult det. Når katta er på vei inn på soverrommet, og jeg sier nei, så stopper han bare opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #469 Del Skrevet 3. desember 2009 Shit, de var dødskule. Så rå han nr.2 som står oppreist er a Tøft! De var det! Og søte! Hi hi. Ja, tøff stilling Det er han som går tur med meg Så fin han var med svart og hvitt. Katter er nydelige! Er de en spesiell rase, eller vanlig huskatter? Min er halvveis Maine Coon, så hun ser ut som en klump med masse hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #470 Del Skrevet 3. desember 2009 Han er det :rødme: Det er han som kan kommandoer som sitt, kom, hopp, nei osv. Det er ganske kult det. Når katta er på vei inn på soverrommet, og jeg sier nei, så stopper han bare opp! Hvem trenger hund liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #471 Del Skrevet 3. desember 2009 Han er det :rødme: Det er han som kan kommandoer som sitt, kom, hopp, nei osv. Det er ganske kult det. Når katta er på vei inn på soverrommet, og jeg sier nei, så stopper han bare opp! Det er jo helt rått da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #472 Del Skrevet 3. desember 2009 De var det! Og søte! Hi hi. Ja, tøff stilling Så fin han var med svart og hvitt. Katter er nydelige! Er de en spesiell rase, eller vanlig huskatter? Min er halvveis Maine Coon, så hun ser ut som en klump med masse hår Helt vanlige huskatter De kom fra et dårlig hjem, så vi har jobbet UTROOOLIG mye med dem. Og det gir resultater da Maine coon er så fine katter :rødme: Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #473 Del Skrevet 3. desember 2009 Helt vanlige huskatter De kom fra et dårlig hjem, så vi har jobbet UTROOOLIG mye med dem. Og det gir resultater da Maine coon er så fine katter :rødme: Bilde? Ja, bilde av Guriane sin katt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #474 Del Skrevet 3. desember 2009 Her er han oppe i sokkeskuffa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #475 Del Skrevet 3. desember 2009 Helt vanlige huskatter De kom fra et dårlig hjem, så vi har jobbet UTROOOLIG mye med dem. Og det gir resultater da Maine coon er så fine katter :rødme: Bilde? Så kjekt at dere adopterte de da. Så fikk de en ny sjanse. De blir som regel slik man behandler dem. Ja, de er det. Og så kan de vokse i flere år har jeg hørt. Så hun kommer jo til å bli kjempestor. Hun har en sånn krugg på ryggen når hun går, så hun ser ut som hun lister seg stilt på tå Ja.. Men jeg tør ikke å vise her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #476 Del Skrevet 3. desember 2009 Her er han oppe i sokkeskuffa mi Nåh. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #477 Del Skrevet 3. desember 2009 Her er han oppe i sokkeskuffa mi Nå fikk jeg lyst på katt. Så kjekt at dere adopterte de da. Så fikk de en ny sjanse. De blir som regel slik man behandler dem. Ja, de er det. Og så kan de vokse i flere år har jeg hørt. Så hun kommer jo til å bli kjempestor. Hun har en sånn krugg på ryggen når hun går, så hun ser ut som hun lister seg stilt på tå Ja.. Men jeg tør ikke å vise her Vært morsomt å sett den Guriane, men oki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #478 Del Skrevet 3. desember 2009 Så kjekt at dere adopterte de da. Så fikk de en ny sjanse. De blir som regel slik man behandler dem. Ja, de er det. Og så kan de vokse i flere år har jeg hørt. Så hun kommer jo til å bli kjempestor. Hun har en sånn krugg på ryggen når hun går, så hun ser ut som hun lister seg stilt på tå Ja.. Men jeg tør ikke å vise her Hvorfor tør du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #479 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Nå fikk jeg lyst på katt. Vært morsomt å sett den Guriane, men oki Katter er fine dyr! :rødme: Hvorfor tør du ikke? Tenk hvis vi egentlig kjenner hverandre.. Eller no'.. Endret 3. desember 2009 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #480 Del Skrevet 3. desember 2009 Katter er fine dyr! :rødme: Tenk hvis vi egentlig kjenner hverandre.. Eller no'.. Hihi, skjønner. Den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå