Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:dåne:

Nå holdt jeg på å poste dagbokinnlegget mitt i boka di!! :skratte: Trodde jeg var i min egen tråd :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke tenkt på at dere skal klype :skratte:

Men da var du veldig snill da :kose: Flinke Kristian! Fulle folk er veldig morsomme (så lenge det ikke er meg da :hoho:)

Vi skal klype og kna :regler::ler:

Ja, er ganske så snill. Men jeg lo fælt da, men det er lov. Mhm, så lenge det ikke er en selv så er det veldig artig :fnise:

Tenker det blir hog og K82 som sitter på et lite opplyst rom og klyper hverandre i ræven :hoho:

:hoho: pssssssf, aaaldri :ler:

Vi kommer og henter hver og en av dere - med makt - siden det er bindende påmelding.

Nå holdt jeg på å poste dagbokinnlegget mitt i boka di!! :skratte: Trodde jeg var i min egen tråd :sjenert:

Du kan få lov å poste hva du vil her Al :klemmer:

Skrevet

Dere fanger ikke meg :nigo:

Det skal jeg garantere deg at vi gjør. :regler::pisk: Akkurat når du tror du er trygg..akkurat i det du senker garden din...akkurat i det du puster ut..SÅ PANG.. :hoho: Hørtes nesten skummelt ut..jeg mener det ikke Al..eller vi fanger deg jo, men ikke med PANG, til nød så bruker jeg en sånn tazer når du står og selger briller, så bærer bare jeg og Hog deg til bilen. :lur:

Skrevet

Så på en dødsannonse "stille suser trærne rundt hjemmet du elsket" eller forslag til dødsannonser. Noe som igjen fikk meg til å tenke på noe annet, men så glemte jeg det sånn halveis igjen. :klø:

Jo..eller forresten nei :fnise: eller jooo, jeg ble inspirert til å skrive et rart "dikt".

Et liv uten valg, det er selve livets essens.

En fødes på alt annet enn eget initiativ. Man har pent lite man skulle sagt om den saken.

Barnsben rekker ei eldes så meget, før barnehage, skole og jobb blir påtvungende realiteter.

Konformitet, konformitet og atter konformitet.

En læres målene, hva en bør og skal ønske, drømme og tenke. Dag ut og dag inn, år etter år, sommer som vinter. Når livet strekker ut en hånd av innbilt frihet, er det i form av et annerkjennende nikk til 6 åringen som får lov til å tegne utenfor sirkelen. Men bare i dag, akkurat i dag, men ikke i morgen.

De usynlige lenker boltes hardere og hardere fast i mennesket. Dets naturlige iboende frihet, friheten til å selv følge sitt indre, gå hvor en ønsker, føle det trærne hvisker og sjelen ønsker, er knust av stengsler fra ens første åndedrag. Intet stengsel intet menneske.

Nå og da tar en tapper sjel et opprør, men friheten er kort. Den koster så meget, og smaker så lite. Påtvungende normer og regler klarer en ei og fri seg fullstendig fra. Andres blikk, foreldres forventning og håp, svir som salt i åpne sår på det opprørske "frie" individ. Tilbake i rekkene, det smerter minst her.

Karusellen kommer man aldri helt av. Man eldes og går bort, men stopper det virkelig der kan en undre. Fullsatte begravelser, tomme begravelser, gode ord, ingen ord. Godt besøkte velstelte graver, blomsterløse ugressbefengte tomme og ubesøkte graver.

Felles er at de alle har et navn, en person, et individ. De ba ikke om å få delta i livets karrusel, men nå når den har stoppet, ser og hører en fortsatt gjenskrikene av plagede sjeler og knuste håp og drømmer. Den aldrende mannen som på huk setter blomster på graven ved siden av, besegler livets essens, mens en mor tar sin lille 6 åring i hånden for livets første skoledag. Som utenforsåtende sender en tanke, et håp om at den lille, vil trives godt, i stengslenes altomfattende slott.

:flekke::fnise:

Skrevet

Du bare måtte flekke rumpe til slutt der :skratte:

Men fra spøk til alvor, så fint du skriver, kjære :klem:

Skrevet (endret)

Du bare måtte flekke rumpe til slutt der :skratte:

Men fra spøk til alvor, så fint du skriver, kjære :klem:

:helen: snilleAl :klemmer: Ja, jeg hadde vært seriøs så lenge, så da måtte jeg avreagere med en :flekke::strix:

:lur:

:lur:

Endret av kristian82
Skrevet

Pkt. 1 - Kristian elsker rumper

Tråden er oppdatert.

:hoho: :hoho: jeg gjør det, det føles som en sykdom, meeen, en god sykdom da, hadde vært uuutrolig trist å ikke elsket jenteromper :strix: (føler det er NB å få med JENTErompe..ellers kan en tilfeldig forbipasserende i rosa tråden kanskje tro noe annet :ler: )

Skrevet

Jeg føler meg ikke vel i alt dette rumpesnakket.. :snurt:

Skrevet

Om tre dager er det over, Mia :opplyser:

Yeah, right!

:sukk:

:hoho: Ja, det skal du få meg til å tro!

Skrevet

Så fint du skriver K82 :jepp:

Og slutt på rumpesnakk? I denne dagboka, I think not :fnise:

Skrevet

God natt Faithy :) Sov godt!

Skrevet

Jeg føler meg ikke vel i alt dette rumpesnakket.. :snurt:

Sorry da :kose:

Om tre dager er det over, Mia :opplyser:

Yeah, right!

:sukk:

Jeg skal begrense meg :kose:

Så fint du skriver K82 :jepp:

Og slutt på rumpesnakk? I denne dagboka, I think not :fnise:

:helen:

Jeg skal begrense det, ellers så slutter vel jenterompene (dere) å komme på besøk :ler: å det vil jo ikke k82 at skal skje :ler:

Skrevet

Synes denne tråden burde endre navn til "Kristian82 sin lille rosa dagbok med rumpe på"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...