Faithy Skrevet 4. september 2010 #4721 Skrevet 4. september 2010 Jeg fikk latterkranpe på jobben idag. Jeg er yngste og ganske fersk på personalavdelimgen på jobben. Du skjønner kanskje hvordan det kan føles av og til. Vi satt og skrev noen rapporter og da alle skal ha to underskrifter, fikk jeg en rapport jeg skulle kontrollere. Det var tilfeldigvis av nestoren på avdelingen. Der hadde han skrevet en vurdering av en person. egentlig ikke så negativ, men jeg lo meg skakk av en skriveleif. --"ellers skiter han stort...." Slik blir det å bruke k istedet for l. Det ble ganske god stemning på kontoret da jeg måtte fortelle hva jeg lo av. Han tok det heldigvis med godt humør.
kristian82 Skrevet 4. september 2010 Forfatter #4722 Skrevet 4. september 2010 Jeg fikk latterkranpe på jobben idag. Jeg er yngste og ganske fersk på personalavdelimgen på jobben. Du skjønner kanskje hvordan det kan føles av og til. Vi satt og skrev noen rapporter og da alle skal ha to underskrifter, fikk jeg en rapport jeg skulle kontrollere. Det var tilfeldigvis av nestoren på avdelingen. Der hadde han skrevet en vurdering av en person. egentlig ikke så negativ, men jeg lo meg skakk av en skriveleif. --"ellers skiter han stort...." Slik blir det å bruke k istedet for l. Det ble ganske god stemning på kontoret da jeg måtte fortelle hva jeg lo av. Han tok det heldigvis med godt humør. Håper du trives bra der Faithy DET var litt av en skriveleif ja Bra han tok det med godt humør da, men han må vel ha blitt litt flau? Nå skal jeg legge meg, sov godt da faithy
kristian82 Skrevet 4. september 2010 Forfatter #4725 Skrevet 4. september 2010 Jeg måtte skrape is i dag tidlig!!! huff da, det er litt småkjipt, men digg å slippe varmen syns jeg. Jeg lurer på om jeg skal bli med en tur på byen. Har som vanlig ikke lyst, men en kan jo kanskje alltids gå en runde. Da forsvinner jo noen KCAL også.
mia83 Skrevet 4. september 2010 #4726 Skrevet 4. september 2010 Jeg synes du skal bli her jeg! Digg at varmen er borte??? Du er GAL!
kristian82 Skrevet 4. september 2010 Forfatter #4727 Skrevet 4. september 2010 (endret) Jeg synes du skal bli her jeg! Digg at varmen er borte??? Du er GAL! Ja, jeg har 0% lyst til å dra på byen. Meeen, jeg må og så kan jeg gå en tur og rundt i nabolaget her, før jeg setter / legger meg for å se på en av mine mange filmer. Ja, det er DIGG at den grusomme varmen er vekk Ha en fin lørdag Mia og til deg også Faithy (og til resten av de offloggede KG Girlsa og Hog, som strengt tatt, muligens under tvil, må anses som en boy). Jeg har latt meg inspirere av takknemmelighets"fjaset" og oppramsingen av positive ting folk driver med rundt på nett i disse urbane og moderne dager, å har bestemt meg for å lage en selv: 7 og en halv ting jeg er takknemmelig for: 1. Jenteromper. Spradende sprettende svulmende fyldige lekne brusende myke glatte jenteromper. 2. Filmer. Voyeur og virkelighetsflukt behovsdekkende og stemningsskapende. Bee who the fuck you wanna bee. 3. Godis. Potetgull,sjokolade, brus. Trenger ingen videre kommentar. 4. Mine muskler. Ready to protect and serve any lucky bitch that I see worthy. (Inkl. lillemann). Det ble bare 4 Meeen, en god start. Endret 4. september 2010 av kristian82
mia83 Skrevet 4. september 2010 #4728 Skrevet 4. september 2010 Men synd at du stikker nå da.. Kos deg så lenge da
Faithy Skrevet 4. september 2010 #4729 Skrevet 4. september 2010 God tur og good luck til deg resten av lørdagen
mia83 Skrevet 4. september 2010 #4730 Skrevet 4. september 2010 Jeg stikker jeg også Faithy! Og alle dere andre som måtte stikke innom i nattens mulm og mørke...
Gjest Katee Skrevet 4. september 2010 #4731 Skrevet 4. september 2010 Åååå! Kristian's første positiv-liste! Lenge siden jeg har skrevet en liste selv! Hm, jeg får tenke ut noe God tur på byen! Vet ikke er noe du liker så godt så du er tøff som gjør det likevel! Flinke Kristian!
mia83 Skrevet 5. september 2010 #4732 Skrevet 5. september 2010 Jeg har heller ikke skrevet positiv-liste på lenge
Gjest Katee Skrevet 5. september 2010 #4733 Skrevet 5. september 2010 Positivlista funker alltid bra Sett i gang, folkens!
Guriane Skrevet 5. september 2010 #4734 Skrevet 5. september 2010 Rompekonkurransen vel ; ) Selvfølgelig, hva ellers
Gjest hogwash Skrevet 5. september 2010 #4736 Skrevet 5. september 2010 Jeg har lurt litt Kristian, tror du konkurransen funker best i et lokale der vi tar inn rumpene ehm, jentene mener jeg en etter en? Eller tror du det er best med stor scene og alle?
kristian82 Skrevet 6. september 2010 Forfatter #4737 Skrevet 6. september 2010 Åååå! Kristian's første positiv-liste! Lenge siden jeg har skrevet en liste selv! Hm, jeg får tenke ut noe God tur på byen! Vet ikke er noe du liker så godt så du er tøff som gjør det likevel! Flinke Kristian! Takk for skryt men vi kom oss ikke på byen, men det var ikke min feil. Jeg måtte være "støttekontakt" for en syyyykt full kompis, måtte kjøre han hjem og mer eller mindre bære han opp i leiligheten og hjelpe han - tok jo 2 timer. :dåne: Men lo så jeg gråt da, så var litt artig Selvfølgelig, hva ellers Du må se å få sendt inn anntrekket du skal ha på deg da Hva skjer 'a? Nja, jeg skal jogge i dag, ellers ikke stort. Der da ? Jeg har lurt litt Kristian, tror du konkurransen funker best i et lokale der vi tar inn rumpene ehm, jentene mener jeg en etter en? Eller tror du det er best med stor scene og alle? Vi tar inn 1 og 1 av rompene, så må de vise seg frem i g-string, vanlig truse, bikini og så nakne. Når alle har vært inne 1 og 1 så tar vi de i samlet, så vi får mer helhetlig inntrykk. Og kan lettere sammenligne - altså klemme og klype Gurines rompe og så klemme og klype Al sin rompe, sjekke hvilken vi liker best lissom. Jeg har kjøpt notatblokker til oss
Gjest Katee Skrevet 6. september 2010 #4738 Skrevet 6. september 2010 Takk for skryt men vi kom oss ikke på byen, men det var ikke min feil. Jeg måtte være "støttekontakt" for en syyyykt full kompis, måtte kjøre han hjem og mer eller mindre bære han opp i leiligheten og hjelpe han - tok jo 2 timer. :dåne: Men lo så jeg gråt da, så var litt artig Vi tar inn 1 og 1 av rompene, så må de vise seg frem i g-string, vanlig truse, bikini og så nakne. Når alle har vært inne 1 og 1 så tar vi de i samlet, så vi får mer helhetlig inntrykk. Og kan lettere sammenligne - altså klemme og klype Gurines rompe og så klemme og klype Al sin rompe, sjekke hvilken vi liker best lissom. Jeg har kjøpt notatblokker til oss :dåne: Jeg har ikke tenkt på at dere skal klype Men da var du veldig snill da Flinke Kristian! Fulle folk er veldig morsomme (så lenge det ikke er meg da )
mia83 Skrevet 6. september 2010 #4739 Skrevet 6. september 2010 Det blir nok bare 2 deltakere i den konkurransen..
Gjest Katee Skrevet 6. september 2010 #4740 Skrevet 6. september 2010 Det blir nok bare 2 deltakere i den konkurransen.. Tenker det blir hog og K82 som sitter på et lite opplyst rom og klyper hverandre i ræven
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå