mia83 Skrevet 3. september 2010 #4703 Skrevet 3. september 2010 Ja det har han sikkert. Han ble vel redd for meg tenker jeg..
*appifany* Skrevet 3. september 2010 #4704 Skrevet 3. september 2010 K82 blir altså redd hele tiden.... :dåne:
mia83 Skrevet 3. september 2010 #4705 Skrevet 3. september 2010 Ja stakkars Kristian!! Komme da Kristian.. komme komme komme daaaaa...
Gjest Katee Skrevet 3. september 2010 #4706 Skrevet 3. september 2010 Komme, komme! Komme Kristian! Al synger denne: http://www.youtube.com/watch?v=bb_OEaHfWII
Guriane Skrevet 3. september 2010 #4708 Skrevet 3. september 2010 Guriane du er klar du? Klar for hva da?
Faithy Skrevet 3. september 2010 #4709 Skrevet 3. september 2010 Snuuuusken!!! Hvor er du hen??_klem: Tror vi må skrive en arbeidsavtale vi to. Når er det lov å sove, når skal vi være på KG.
Gjest Katee Skrevet 3. september 2010 #4710 Skrevet 3. september 2010 Kan jeg få en kopi av den avtalen?
Gjest Katee Skrevet 3. september 2010 #4712 Skrevet 3. september 2010 (Det er : vinke : i tilfelle Faithy lurer )
Faithy Skrevet 4. september 2010 #4713 Skrevet 4. september 2010 (Det er : vinke : i tilfelle Faithy lurer ) tilbake. Hvor ER DU KRISTIAN??? Husk å puste da, snusken. Kanskje du løfter vekter for hardt? Husk du er tøff nok for oss. Vi vil ikke du skal ha flere muskler enn det du allerede har. For en tid siden hadde jeg det slik du har det nå. Gikk over. Var ikke noe fysisk som plaget meg da, for å si det slik. Men det er kanskje andre ting som plager deg. Er du en snorkefant?? Men det må jeg vel spørre ei annen om.... Hvem da?
kristian82 Skrevet 4. september 2010 Forfatter #4714 Skrevet 4. september 2010 (endret) Enig med Mia *strengetonen til Kristian* Ang. 2012 - jeg ble litt skuffet over at de ikke hadde bygget romskip jenert: Tenkte yes, nå blir det en sci.fi-film her altså :fnise Har Kristian rømt nå da? :grine Nei, er her nå :hoppogsprett: Ja det har han sikkert. Han ble vel redd for meg tenker jeg.. :sukk Bare litt haha K82 blir altså redd hele tiden.... :dåne Jeg vet Ja stakkars Kristian!! Komme da Kristian.. komme komme komme daaaaa... :rope Komme, komme! Komme Kristian! Al synger denne: http://www.youtube.com/watch?v=bb_OEaHfWII :danser :hoppe Så fint dere synger Å Al altså, jeg eeelsker den sangen...Yeaaaaah, får lyst til å danse (og deeet er sjelden) eller hoppe rundt i alle fall da...kanskje boxe litt også...drikke litt...gå hånd i hånd og lekesloss med en jente :rødme: Får lyst til mye rart Klar for hva da? :popcorn Rompekonkurransen vel ; ) Snuuuusken!!! Hvor er du hen??_klem: Tror vi må skrive en arbeidsavtale vi to. Når er det lov å sove, når skal vi være på KG. Er her nå, håper jeg rekker å poste før du logger av : ) Ja, det kan vi gjøre. tilbake. Hvor ER DU KRISTIAN??? Husk å puste da, snusken. Kanskje du løfter vekter for hardt? Husk du er tøff nok for oss. Vi vil ikke du skal ha flere muskler enn det du allerede har. For en tid siden hadde jeg det slik du har det nå. Gikk over. Var ikke noe fysisk som plaget meg da, for å si det slik. Men det er kanskje andre ting som plager deg. Er du en snorkefant?? Men det må jeg vel spørre ei annen om.... Hvem da? Ja, jeg vet ikke jeg Nei, er ikke en snorkefant heller, snorker ikke i hele tatt. Endret 4. september 2010 av kristian82
Faithy Skrevet 4. september 2010 #4715 Skrevet 4. september 2010 SÅ HYGGELIG "hoppe" Hva har du gjort i dag da? Har du hatt regn-sol??
kristian82 Skrevet 4. september 2010 Forfatter #4716 Skrevet 4. september 2010 SÅ HYGGELIG "hoppe" Hva har du gjort i dag da? Har du hatt regn-sol?? Koslig du var her Har handlet litt og sånn, og så var jeg og trena vekter (for å se om det hjalp på formen ) ble ikke verre i alle fall. Hatt opphold og litt kjølig høstvær, skikkelig digg. Der da? Hadde du en periode med sånn pustegreier når du skulle/være i ferd med å sovne inn?
Faithy Skrevet 4. september 2010 #4717 Skrevet 4. september 2010 (endret) Her har det vært knall sol, men kaldt i lufta. Godt når jeg var akkurat i solen, men æsj så kaldt i skyggen. Ja, jeg hadde det over en lang periode. Var nesten redd for å legge meg. Men skjønte etterhvert at det hele var i mitt hode, dvs jeg ikke hadde det så bra med meg selv. Men jeg snakket med legen min om det og fikk hjelp. Ikke vær redd for det,snusken. Eller kanskje du, tøffingen, jogger og trener for mye? Neida, får ikke slike plager da. Men synes du er veldig, veldig flink at du kommer frem med slike ting. Du er mitt forbilde KRISTIAN. Nå gir jeg ikke bare klem men en stor "smuss" Endret 4. september 2010 av Faithy
kristian82 Skrevet 4. september 2010 Forfatter #4718 Skrevet 4. september 2010 Her har det vært knall sol, men kaldt i lufta. Godt når jeg var akkurat i solen, men æsj så kaldt i skyggen. Ja, jeg hadde det over en lang periode. Var nesten redd for å legge meg. Men skjønte etterhvert at det hele var i mitt hode, dvs jeg ikke hadde det så bra med meg selv. Men jeg snakket med legen min om det og fikk hjelp. Ikke vær redd for det,snusken. Eller kanskje du, tøffingen, jogger og trener for mye? Neida, får ikke slike plager da. Men synes du er veldig, veldig flink at du kommer frem med slike ting. Du er mitt forbilde KRISTIAN. Nå gir jeg ikke bare klem men en stor "smuss" Mhm, en merker det er blitt mye kaldere med en gang sola er vekk eller i skyggen ja Huff ja, det blir seriøst så en gruer seg for å legge seg ja. Mulig det bare er psykisk ja, noe stress og uro eller sånt Håper det i alle fall går vekk og at det ikke er noe bad feil Men Faithy da, så pent sagt Men jeg er jo ikke noe forbilde men :helen: En smuss Wiiiiiiiiiii
Faithy Skrevet 4. september 2010 #4719 Skrevet 4. september 2010 Du er helt sikker bare stressa for tiden. Belive me. Ikke noe fysisk det du beskriver. Ellers,hva skal du gjøre i helga da? Blir vel ikke de kjedelige vektene da også?
kristian82 Skrevet 4. september 2010 Forfatter #4720 Skrevet 4. september 2010 (endret) Du er helt sikker bare stressa for tiden. Belive me. Ikke noe fysisk det du beskriver. Ellers,hva skal du gjøre i helga da? Blir vel ikke de kjedelige vektene da også? Ja, satser på det Nei, ikke noe vekter i helga. Skal være med noen kompiser imorgen tror jeg, det blir sikkert kjekt. Ellers blir det bare godis spising og en joggetur til søndagen tenkte jeg. Så blir det vel å se litt på fotballen til søndag også. Endret 4. september 2010 av kristian82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå