Guriane Skrevet 1. september 2010 #4661 Skrevet 1. september 2010 Jeg er også redd for veps. Men det aller værste er FLAGGERMUS. Blir hysterisk hvis jeg skimter noen ute. Var reportasje for noen dager siden på NRK. Prøvde se på dem, men KLARTE IKKE. Har fullstendig noia når det gjelder disse musene med svømmehud. Jeg har noen mus med svømmehud på loftet
Gjest Katee Skrevet 1. september 2010 #4662 Skrevet 1. september 2010 Jeg er også redd for veps. Men det aller værste er FLAGGERMUS. Blir hysterisk hvis jeg skimter noen ute. Var reportasje for noen dager siden på NRK. Prøvde se på dem, men KLARTE IKKE. Har fullstendig noia når det gjelder disse musene med svømmehud. Usj, ja, de er fæle Ja. Hadde ikke du ved en feil kjøpt dissa fimene med fransk tale da? Prøvde å dra en vits på det da. Og her satt jeg og tenkte at det ville være legitimt for en fransk hærfører å være redd for veps fordi de (hvis vi generaliserer veldig) ofte blir sett på som mindre mandige
kristian82 Skrevet 1. september 2010 Forfatter #4663 Skrevet 1. september 2010 Kristian da! Franskmenn har vel aldri blitt sett på som spesielt mandige vel? Nei, sant, men ser det ikke var det lillegurie mente Jeg er også redd for veps. Men det aller værste er FLAGGERMUS. Blir hysterisk hvis jeg skimter noen ute. Var reportasje for noen dager siden på NRK. Prøvde se på dem, men KLARTE IKKE. Har fullstendig noia når det gjelder disse musene med svømmehud. grusooooooooooooomt Ja. Hadde ikke du ved en feil kjøpt dissa fimene med fransk tale da? Prøvde å dra en vits på det da. Jojo, men jeg skjønte ikke koblingen til hærføreren og vepsfrykten...tenkte at alle så jo jeg var redd for veps (løp av sted og viftet med armene) selv om jeg bablet på fransk "hore veps hore veps ha deg vekk" Sorry da, k82 er dum noen ganger Usj, ja, de er fæle :sukk Og her satt jeg og tenkte at det ville være legitimt for en fransk hærfører å være redd for veps fordi de (hvis vi generaliserer veldig) ofte blir sett på som mindre mandige :fnise
Faithy Skrevet 1. september 2010 #4664 Skrevet 1. september 2010 Jeg har noen mus med svømmehud på loftet Stakkars deg Guri. Tør du være hjemme da? Nytter ikke be meg på kaffe i allefall
Gjest Katee Skrevet 1. september 2010 #4665 Skrevet 1. september 2010 : Nå googler noen 'kalveskinn' og får opp tråden din, K
Guriane Skrevet 1. september 2010 #4666 Skrevet 1. september 2010 Og her satt jeg og tenkte at det ville være legitimt for en fransk hærfører å være redd for veps fordi de (hvis vi generaliserer veldig) ofte blir sett på som mindre mandige
Guriane Skrevet 1. september 2010 #4667 Skrevet 1. september 2010 Nei, sant, men ser det ikke var det lillegurie mente Jojo, men jeg skjønte ikke koblingen til hærføreren og vepsfrykten...tenkte at alle så jo jeg var redd for veps (løp av sted og viftet med armene) selv om jeg bablet på fransk "hore veps hore veps ha deg vekk" Du har et poeng der da Stakkars deg Guri. Tør du være hjemme da? Nytter ikke be meg på kaffe i allefall De kommer seg ikke inn i selve huset da. De detter ikke plutselig opp i kaffekoppen liksom
kristian82 Skrevet 1. september 2010 Forfatter #4668 Skrevet 1. september 2010 Stakkars deg Guri. Tør du være hjemme da? Nytter ikke be meg på kaffe i allefall Ja, hvordan tør du det guri???? : Nå googler noen 'kalveskinn' og får opp tråden din, K skummelt... kanskje k82 er kjendis
Gjest Katee Skrevet 1. september 2010 #4669 Skrevet 1. september 2010 Du har et poeng der da De kommer seg ikke inn i selve huset da. De detter ikke plutselig opp i kaffekoppen liksom Nja, man vet aldri med flaggermus
Gjest Katee Skrevet 1. september 2010 #4670 Skrevet 1. september 2010 Ja, hvordan tør du det guri???? skummelt... kanskje k82 er kjendis Hvis du er kjendis, DA bør du starte en tråd og opplyse hele KG om det. Da kommer du til å dra damer du
kristian82 Skrevet 1. september 2010 Forfatter #4671 Skrevet 1. september 2010 Du har et poeng der da De kommer seg ikke inn i selve huset da. De detter ikke plutselig opp i kaffekoppen liksom Omg, da hadde jeg dødd :dåne: Nei, nå må jeg legge meg koslig det var så mange her i kveld Sov godt jenter
kristian82 Skrevet 1. september 2010 Forfatter #4672 Skrevet 1. september 2010 Hvis du er kjendis, DA bør du starte en tråd og opplyse hele KG om det. Da kommer du til å dra damer du jeg mente jeg BLIR kjendis AV rosa tråden min
Guriane Skrevet 1. september 2010 #4673 Skrevet 1. september 2010 Ja, hvordan tør du det guri???? skummelt... kanskje k82 er kjendis Guriane er tøff som en viking hun også Hvis du er kjendis, DA bør du starte en tråd og opplyse hele KG om det. Da kommer du til å dra damer du
Guriane Skrevet 1. september 2010 #4674 Skrevet 1. september 2010 (endret) Omg, da hadde jeg dødd :dåne: Nei, nå må jeg legge meg koslig det var så mange her i kveld Sov godt jenter Ingen som tør å komme på kaffe hos meg nå Sov godt du også. Endret 1. september 2010 av Guriane
mia83 Skrevet 2. september 2010 #4676 Skrevet 2. september 2010 (endret) En gang åpnet vindusskoddene på hytta, så hang det ei flaggermus der.. Jeg tør aldri å åpne dem altså... Endret 2. september 2010 av mia83
Gjest Katee Skrevet 2. september 2010 #4677 Skrevet 2. september 2010 En gang åpnet vindusskoddene på hytta, så hang det ei flaggermus der.. Jeg tør aldri å åpne dem altså...
Gjest *Twinklestar* Skrevet 2. september 2010 #4678 Skrevet 2. september 2010 :dåne: dere skravler jo som bare det her inne også jo My name is Maximus Decimus Meridius, commander of the Armies of the North, General of the Felix Legions, loyal servant to the true emperor, Marcus Aurelius. Father to a murdered son, husband to a murdered wife. And I will have my vengeance, in this life or the next. Gladiatorer er fine de også Nå må jeg bare THIS IS SPARTA! også ååå gladiatoren
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå