Gjest Katee Skrevet 1. september 2010 #4641 Skrevet 1. september 2010 Men hvor er gutta boyz i kveld??
kristian82 Skrevet 1. september 2010 Forfatter #4642 Skrevet 1. september 2010 Jeg er jo ikke i brillelandet nå Jeg er i Tyskerlandet og snakker litt tysk og spiser to middager per dag og greier det er notert til konkurransen I dag ahr jeg knurret på treninga jeg Ja, hun kom. Men du og jeg kan godt jogge en tur vi også Jeg tror ikke det blir noe problem, jeg jogger ikke akkurat fort Braa Men hvor er gutta boyz i kveld?? Er her Men musa har tatt kvelden her, jeg haaaaaaaaaater den der touch padden
Guriane Skrevet 1. september 2010 #4643 Skrevet 1. september 2010 Men musa har tatt kvelden her, jeg haaaaaaaaaater den der touch padden Sorry, jeg er overtrøtt..
kristian82 Skrevet 1. september 2010 Forfatter #4645 Skrevet 1. september 2010 Sorry, jeg er overtrøtt.. Har du knurret? Fortell! Når jeg trener vekter (egentlig når jeg løper også ) så knurrer jeg sånn innimellom...eller når jeg presser meg veldig og nesten er ferdig med å trene da...får sånn kombinasjon av aggro pluss helfigurspeil og pump i musklaturen som resulterer i mandig knurring..eneste gangen jeg føler meg som en viking
kristian82 Skrevet 1. september 2010 Forfatter #4647 Skrevet 1. september 2010 Vikinger! er bare akkurat der jeg er viking da..å egentlig, er jeg kanskje mer Gladiator når jeg tenker meg om (men bare i det lille brøkdelen av sekundet jeg er gladiator også da) så returnerer jeg til k82
Guriane Skrevet 1. september 2010 #4648 Skrevet 1. september 2010 Når jeg trener vekter (egentlig når jeg løper også ) så knurrer jeg sånn innimellom...eller når jeg presser meg veldig og nesten er ferdig med å trene da...får sånn kombinasjon av aggro pluss helfigurspeil og pump i musklaturen som resulterer i mandig knurring..eneste gangen jeg føler meg som en viking Søt :rødme:
Gjest Katee Skrevet 1. september 2010 #4649 Skrevet 1. september 2010 My name is Maximus Decimus Meridius, commander of the Armies of the North, General of the Felix Legions, loyal servant to the true emperor, Marcus Aurelius. Father to a murdered son, husband to a murdered wife. And I will have my vengeance, in this life or the next. Gladiatorer er fine de også Nå må jeg bare THIS IS SPARTA! også
kristian82 Skrevet 1. september 2010 Forfatter #4650 Skrevet 1. september 2010 Søt :rødme: My name is Maximus Decimus Meridius, commander of the Armies of the North, General of the Felix Legions, loyal servant to the true emperor, Marcus Aurelius. Father to a murdered son, husband to a murdered wife. And I will have my vengeance, in this life or the next. Gladiatorer er fine de også Nå må jeg bare THIS IS SPARTA! også ååå, det er tøft as så sykt bra film og det er så bøst/tøft at man nesten må hoie og skrike når man sitter i sofaen, tenk å vært så tøff a skjønner godt man får damer da Hendelsesforløpet som hærfører "K82 går forbi 8 fagre"jomfruer". God aften mine damer, kunne dere tenke dere å overnatte i mitt store hærfører telt. Å unnskyld meg, mitt navn er forresten hærfører k82, komandant over 3000 soldater og hersker over alt som beveger seg på den nordlige halvkule" *drar kalveskinnet jeg bruker som jakke til siden og presser ut den muskuløse brystkassa* Tipper jeg ikke hadde blitt alene i det teltet Jeg vil bli hærfører, jeg vil være sånn
Gjest Katee Skrevet 1. september 2010 #4651 Skrevet 1. september 2010 Ja, de drar damer som bare det, men de dauer like fort som du får sagt 'kalveskinn', Kristian Oi, det var kanskje stygt å le av at noen dør :rødme: Men jeg digger 300!
Guriane Skrevet 1. september 2010 #4652 Skrevet 1. september 2010 ååå, det er tøft as så sykt bra film og det er så bøst/tøft at man nesten må hoie og skrike når man sitter i sofaen, tenk å vært så tøff a skjønner godt man får damer da Hendelsesforløpet som hærfører "K82 går forbi 8 fagre"jomfruer". God aften mine damer, kunne dere tenke dere å overnatte i mitt store hærfører telt. Å unnskyld meg, mitt navn er forresten hærfører k82, komandant over 3000 soldater og hersker over alt som beveger seg på den nordlige halvkule" *drar kalveskinnet jeg bruker som jakke til siden og presser ut den muskuløse brystkassa* Tipper jeg ikke hadde blitt alene i det teltet Jeg vil bli hærfører, jeg vil være sånn
kristian82 Skrevet 1. september 2010 Forfatter #4653 Skrevet 1. september 2010 Ja, de drar damer som bare det, men de dauer like fort som du får sagt 'kalveskinn', Kristian Oi, det var kanskje stygt å le av at noen dør :rødme: Men jeg digger 300! Ja, men da kommer de sikkert i hærfører himmelen eller noe sånt, pluss ikke alle dør så fort Mhm, kul den også Jeg hadde vært en bra hærfører tror jeg...eller, jeg vil være en hærfører da (med de endringer av tøffhet som kreves for rollen) jeg ser f.eks. for meg at en frykt for vepser og flått osv. ikke er akseptert av en som leder 3000 mann
Gjest Katee Skrevet 1. september 2010 #4654 Skrevet 1. september 2010 Vi kommer alle til hærførerhimmelen (om det virkelig finnes en himmel da, men det er en annen diskusjon )
Guriane Skrevet 1. september 2010 #4655 Skrevet 1. september 2010 (endret) Jeg hadde vært en bra hærfører tror jeg...eller, jeg vil være en hærfører da (med de endringer av tøffhet som kreves for rollen) jeg ser f.eks. for meg at en frykt for vepser og flått osv. ikke er akseptert av en som leder 3000 mann Det går fint. De kan jo bare lage den med fransk tale... Hvis det skulle bli en film av det mener jeg. Endret 1. september 2010 av Guriane
Gjest Katee Skrevet 1. september 2010 #4656 Skrevet 1. september 2010 Det går fint. De kan jo bare lage den med fransk tale...
kristian82 Skrevet 1. september 2010 Forfatter #4657 Skrevet 1. september 2010 Det går fint. De kan jo bare lage den med fransk tale... Hvis det skulle bli en film av det mener jeg. hva meeeener du? Så ingen skjønner at jeg er redd for veps :klø: Forstår ikke
Gjest Katee Skrevet 1. september 2010 #4658 Skrevet 1. september 2010 Kristian da! Franskmenn har vel aldri blitt sett på som spesielt mandige vel?
Faithy Skrevet 1. september 2010 #4659 Skrevet 1. september 2010 Jeg er også redd for veps. Men det aller værste er FLAGGERMUS. Blir hysterisk hvis jeg skimter noen ute. Var reportasje for noen dager siden på NRK. Prøvde se på dem, men KLARTE IKKE. Har fullstendig noia når det gjelder disse musene med svømmehud.
Guriane Skrevet 1. september 2010 #4660 Skrevet 1. september 2010 hva meeeener du? Så ingen skjønner at jeg er redd for veps :klø: Forstår ikke Ja. Hadde ikke du ved en feil kjøpt dissa fimene med fransk tale da? Prøvde å dra en vits på det da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå