kristian82 Skrevet 28. august 2010 Forfatter #4582 Skrevet 28. august 2010 Ikke noe nja her!! du jeg mener det helt seriøst. jeg hadde fem(ja FEM) skiveutglidninger i nakken!(tidenes viplash kan en vel si ) ramla av hesten hadde vondt i skuldre og litt nakke i omtrent en uke og tenkte ikke noe mer på det. før det tilfeldig ble oppdaget flere år senere når jeg skulle få alt behandling for migrene. legen min ble mildt sagt sinna på meg, og behandler min var helt satt ut over at jeg ikke hadde gjort noe når jeg gikk så lenge å hadde vondt! siden jeg hadde gått med skaden ubehandlet så lenge har det også tatt flere år å fikse den igjen det er selfølgelig ikke normalt at skaden er så stor, men det er viktig å sjekke uansett. så GÅ TIL LEGEN KRISTIAN! (læreren min skal jeg ikke nevne engang, for da kommer du aldri ut fra boret igjen) Skremme meg sånn på natten ingen vakre (nakne) jenter som kan trøste meg heller Hva skjedde med læreren din???? Du må ha hatt mer vondt enn i 1 uke da vel? Og du må vel også ha hatt sykt vondt????? Hør på Twinkle nå Kristian!! Men nå er det jo 99% bra Vil ikke til noe lege å sitte på et dumt venteværelse å bli hostet på av dumme gamle sjuke mennesker som lukter kamferdrops og tørre kaker
VirreVapp Skrevet 28. august 2010 #4583 Skrevet 28. august 2010 Hehe, kamferdrops og kongen av Danmark Men godt å høre du er bedre
Gjest *Twinklestar* Skrevet 28. august 2010 #4584 Skrevet 28. august 2010 Skremme meg sånn på natten ingen vakre (nakne) jenter som kan trøste meg heller Hva skjedde med læreren din???? Du må ha hatt mer vondt enn i 1 uke da vel? Og du må vel også ha hatt sykt vondt????? Men nå er det jo 99% bra Vil ikke til noe lege å sitte på et dumt venteværelse å bli hostet på av dumme gamle sjuke mennesker som lukter kamferdrops og tørre kaker kort fortalt: læreren min fikk en leddbåndskade i nakken. han gikk med den ubehandlet i ett år. nå får han behandling, men det kommer til å ta mange år før nakken er god igjen. kanskje aldri. pga skaden fikk han også en alvorlig depresjon. som bla innebar selvmordstanker... nei jeg hadde vondt i to dager. så var jeg litt småstiv resten av uka. så forsvant det helt. eller det trodde jeg, fant ut senere at det ikke er normalt å konstant ha ett slags press på nakken
kristian82 Skrevet 28. august 2010 Forfatter #4585 Skrevet 28. august 2010 (endret) Hehe, kamferdrops og kongen av Danmark Men godt å høre du er bedre kort fortalt: læreren min fikk en leddbåndskade i nakken. han gikk med den ubehandlet i ett år. nå får han behandling, men det kommer til å ta mange år før nakken er god igjen. kanskje aldri. pga skaden fikk han også en alvorlig depresjon. som bla innebar selvmordstanker... nei jeg hadde vondt i to dager. så var jeg litt småstiv resten av uka. så forsvant det helt. eller det trodde jeg, fant ut senere at det ikke er normalt å konstant ha ett slags press på nakken Hvorfor fikk han depresjonen da? Fordi han hadde vondt? Hvordan fikk han nakkeskaden fra starten av? Det er jo helt sykt at du kan ha smekket 5 virvler feil å ikke hatt mer vondt :dåne: men jeg landet jo ikke på hodet eller fikk en støtskade, var jo når jeg trente kan ikke ha skjedd noe sånt da tror jeg....støtskade får meg til å tenke på ting. I dag har jeg rullet rundt på en orange stor ball, sånn btw lissom.. lurer på om jeg skal implementere den i treningen min, kanskje på hviledager...hmm...bra for støttemusklaturen...kan nok være en høy kcal forbrenning på en halvtime med den...muligens noen miniatyr vekter også,selv om jeg liker større vekter.... Al, du må komme tilbake Endret 28. august 2010 av kristian82
Faithy Skrevet 29. august 2010 #4586 Skrevet 29. august 2010 Ville bare si at faithy is back trøtt og sliten. Skal sove MANGE timer og vi snakkes siden.
VirreVapp Skrevet 29. august 2010 #4587 Skrevet 29. august 2010 Helluuuu!!! Ingen som er våkne nå? Nei? Tusler ut igjen da
Gjest *Twinklestar* Skrevet 29. august 2010 #4588 Skrevet 29. august 2010 Hvorfor fikk han depresjonen da? Fordi han hadde vondt? Hvordan fikk han nakkeskaden fra starten av? Det er jo helt sykt at du kan ha smekket 5 virvler feil å ikke hatt mer vondt :dåne: men jeg landet jo ikke på hodet eller fikk en støtskade, var jo når jeg trente kan ikke ha skjedd noe sånt da tror jeg....støtskade får meg til å tenke på ting. I dag har jeg rullet rundt på en orange stor ball, sånn btw lissom.. lurer på om jeg skal implementere den i treningen min, kanskje på hviledager...hmm...bra for støttemusklaturen...kan nok være en høy kcal forbrenning på en halvtime med den...muligens noen miniatyr vekter også,selv om jeg liker større vekter.... Al, du må komme tilbake det er veldig vanlig at folk får depresjoner som følge av sånne større skader. spesielt idrettsfolk. han fikk skaden når han hadde det litt gøy på trening sammen med noen andre de lekte bare en lek eller noe tror jeg, husker ikke helt detaljene neida jeg tror ikke heller at du har skadet det like alvorlig som meg men det er viktig å sjekke likevell!
Gjest Katee Skrevet 29. august 2010 #4589 Skrevet 29. august 2010 Al, du må komme tilbake Her er jeg, kjære! Takk for at du tok deg av tråden min! Ville bare si at faithy is back trøtt og sliten. Skal sove MANGE timer og vi snakkes siden. Velkommen tilbake, Faithy!!!
Faithy Skrevet 29. august 2010 #4593 Skrevet 29. august 2010 KRIIIISTIANN Dårlig gjort å gjemme seg når jeg er kommet tilbake Forresten, leste du har skadet skulder7nakke. Går det bra?
kristian82 Skrevet 29. august 2010 Forfatter #4594 Skrevet 29. august 2010 Ville bare si at faithy is back :sjenert trøtt og sliten. Skal sove MANGE timer og vi snakkes siden.:klem hvor har du vært?? Helluuuu!!! Ingen som er våkne nå? Nei? Tusler ut igjen da :sjenert Sover lenge her vet du det er veldig vanlig at folk får depresjoner som følge av sånne større skader. spesielt idrettsfolk. han fikk skaden når han hadde det litt gøy på trening sammen med noen andre de lekte bare en lek eller noe tror jeg, husker ikke helt detaljene neida jeg tror ikke heller at du har skadet det like alvorlig som meg men det er viktig å sjekke likevell! Ja, det er ikke så rart nei. Du bare skremmer :vinke Her er jeg, kjære! Takk for at du tok deg av tråden min! :gave :nigo :blomst Velkommen tilbake, Faithy!!! :klem Wiiiiiii så bra du er tilbake. Håper du har reiseref i tråden din Hva er det i gave? KRIIIISTIANN :rope Dårlig gjort å gjemme seg når jeg er kommet tilbake :sur Forresten, leste du har skadet skulder7nakke. Går det bra? Er fin i skuldra nå ja Jeg har ikke gjemt meg Koslig du er back
kristian82 Skrevet 29. august 2010 Forfatter #4596 Skrevet 29. august 2010 Vi postet samtidig, bør ikke lenger..om det var meg du lette etter
Gjest *Twinklestar* Skrevet 29. august 2010 #4598 Skrevet 29. august 2010 jeg liker å skremme jeg ser du(må jo gjøre noe for å bli lagt merke til så liten som jeg er )
mia83 Skrevet 29. august 2010 #4599 Skrevet 29. august 2010 Det er noen som klatrer på vinduet mitt... Det er bare pus..
Gjest Katee Skrevet 29. august 2010 #4600 Skrevet 29. august 2010 Vi postet samtidig, bør ikke lenger..om det var meg du lette etter Selvsagt var det deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå