Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, driiiitregt.. Trodde det bare var nettverket mitt siden vi har vært litt plaget med det i det siste!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KG er kjempetreigt i dag, men jeg tror faktisk det er mitt eget nettverk som er hovedproblemet :sukk:

Skrevet

Ja, driiiitregt.. Trodde det bare var nettverket mitt siden vi har vært litt plaget med det i det siste!

Nei, vært heeelt vilt treigt her også. :troest:

KG er kjempetreigt i dag, men jeg tror faktisk det er mitt eget nettverk som er hovedproblemet :sukk:

Helt texas her også i alle fall :trost:

Skrevet

Har dere problemer med andre sider også?

Noen ser ut til å funke fint, men nedlastninger og sånt er bare sirup (hysj, Al!) Ikke lovlige nedlastninger, såklart :opplyser:

Skrevet

Har dere problemer med andre sider også?

Noen ser ut til å funke fint, men nedlastninger og sånt er bare sirup (hysj, Al!) Ikke lovlige nedlastninger, såklart :opplyser:

Bare KG som er mongo hos meg :dåne:

Skrevet

:opplyser: kg er kjempeteit her også :dåne:

:troest:

Kjempefint bilde twinkle :kose::)

Skrevet

Nå var det bare såvidt jeg fikk komme innpå KG :sukk: Idiot server!

:hoppe: litt

----

Kristian kom seg dessverre ikke hjem fra tråden min i natt, så han overnatter om noen skulle lure eller bli bekymret eller noe. Slapp av! Jeg skal ta godt vare på han. Vi skal spise brownies (les: K82 skal spise og Al skal se på mens hun sykler litt på treningssykkelen til mammaen sin).

Han sover søtt i pysjen sin nå. Har puttet i han noen smertestillende så han får sove i natt.

:goodbye:

:)

Skrevet

Så bra du passer på Al! :klem:

God morgen! Tester ut KG fra jobben *kremt* og i dag synes jeg det går kjapt(eller så kjapt som KG kan bli da :dåne: )

Gjest hogwash
Skrevet

Håper det går fremover med skulder/nakke Kristian!

Du må ikke prøve så hardt å imponere damene på spinningsyklene :fnise:

Skrevet (endret)

Nå var det bare såvidt jeg fikk komme innpå KG :sukk: Idiot server!

:hoppe: litt

----

Kristian kom seg dessverre ikke hjem fra tråden min i natt, så han overnatter om noen skulle lure eller bli bekymret eller noe. Slapp av! Jeg skal ta godt vare på han. Vi skal spise brownies (les: K82 skal spise og Al skal se på mens hun sykler litt på treningssykkelen til mammaen sin).

Han sover søtt i pysjen sin nå. Har puttet i han noen smertestillende så han får sove i natt.

:goodbye:

:)

Dumme server :troest:

Jeg sov kjempegodt (de smertestillende hjalp nok, men var jo veldig koslig hos deg også ) :strix: :strix: Kjempekoslig med overnattingsbesøk :bolledeig:

Ja, tykke K kastet inn på med brownies :nigo::klem:

Så bra du passer på Al! :klem:

God morgen! Tester ut KG fra jobben *kremt* og i dag synes jeg det går kjapt(eller så kjapt som KG kan bli da :dåne: )

Al er veldig snill ja :opplyser:

Håper det går fremover med skulder/nakke Kristian!

Du må ikke prøve så hardt å imponere damene på spinningsyklene :fnise:

:fnise:

Ja, går fremover (begynt å få vondt i den andre siden av nakken og skuldra også, meeeen regner med det er forbigående :ler: ) Imponere damene ja :hoho: Jeg tror Al ble mer "imponert" over min nonstop munching av brownies :sikle:

Ellers så koster det jo å være kar, og det er heeelt naturlig å skulle vise sin manlige styrke om representanter fra det motsatte kjønn spankulerer rundt i tettsittende shortser og topper. :regler: Så er det heller medaljens bakside at man går hjem og :grine: litt etterpå fordi man har tatt i så man har fått vondt :ler:

Endret av kristian82
Skrevet

Du må ta det litt rolig. Damer liker gutter som tar det litt chill også :troest:

Så bra du likte browniesene mine :nigo: Ikke at du trenger de - du er søt nok :fnise:

God bedring!!!

PS! Du glemte den røde tangatrusen din på badet mitt

Skrevet

Åssen er formen K?? :)

Gjest hogwash
Skrevet

[quote name='kristian82' date='25 august 2010 - 12:13'

Ellers så koster det jo å være kar, og det er heeelt naturlig å skulle vise sin manlige styrke om representanter fra det motsatte kjønn spankulerer rundt i tettsittende shortser og topper. :regler: Så er det heller medaljens bakside at man går hjem og :grine: litt etterpå fordi man har tatt i så man har fått vondt :ler:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet (endret)

:rope: kristian! gå til legen med skuldra di :kjefte:

og grunnen til at den andre skuldra gjør vondt er nok bare fordi du "overbelaster" den litt akkuratt nå ;)

og ikke bli redd og løp å gjem deg nå :nei: å ha så vondt i skuldera, så lenge kan være ganske alvorlig nemlig :Nikke:

nå har jeg tatt dagens alvorsord, så da sier jeg :natti::fnise:

Endret av *Twinklestar*
Skrevet

K: Kanskje du burde ta deg en tur til en behandler?

Skrevet (endret)

Du må ta det litt rolig. Damer liker gutter som tar det litt chill også :troest

Så bra du likte browniesene mine :nigo Ikke at du trenger de - du er søt nok :fnise

God bedring!!!

PS! Du glemte den røde tangatrusen din på badet mitt

Ja, men jeg tar det også chill :opplyser::ler:

wiiiiii, :helen: men en kan ikke bli for søt da :strix: *en brownie til * :sikle:

:hoho: Så det var der den røde tangaen min hadde blitt av ja :sur: jeg har savnet den masse :hjerte:

Åssen er formen K?? :

Bedre :) Der da?

Jeg må bare si meg enig, det er nok en naturlov.

Hva mener du?

:rope: kristian! gå til legen med skuldra di :kjefte

og grunnen til at den andre skuldra gjør vondt er nok bare fordi du "overbelaster" den litt akkuratt nå ;

og ikke bli redd og løp å gjem deg nå :nei: å ha så vondt i skuldera, så lenge kan være ganske alvorlig nemlig :Nikke

nå har jeg tatt dagens alvorsord, så da sier jeg :natti::fnise:

Ikke kjeft på meg :grine::sukk: *løpe og gjemme meg under bordet*

Men den er bedre nå da :sjenert:

K: Kanskje du burde ta deg en tur til en behandler?

Nja, bedre nå da :sjenert:

Endret av kristian82
Gjest *Twinklestar*
Skrevet (endret)

Ja, men jeg tar det også chill :opplyser::ler:

wiiiiii, :helen: men en kan ikke bli for søt da :strix: *en brownie til * :sikle:

:hoho: Så det var der den røde tangaen min hadde blitt av ja :sur: jeg har savnet den masse :hjerte:

Bedre :) Der da?

Hva mener du?

Ikke kjeft på meg :grine::sukk: *løpe og gjemme meg under bordet*

Men den er bedre nå da :sjenert:

Nja, bedre nå da :sjenert:

du jeg mener det helt seriøst. jeg hadde fem(ja FEM) skiveutglidninger i nakken!(tidenes viplash kan en vel si :ler:) ramla av hesten hadde vondt i skuldre og litt nakke i omtrent en uke og tenkte ikke noe mer på det. før det tilfeldig ble oppdaget flere år senere når jeg skulle få alt behandling for migrene. legen min ble mildt sagt sinna på meg, og behandler min var helt satt ut over at jeg ikke hadde gjort noe når jeg gikk så lenge å hadde vondt! siden jeg hadde gått med skaden ubehandlet så lenge har det også tatt flere år å fikse den igjen :sukk:

det er selfølgelig ikke normalt at skaden er så stor, men det er viktig å sjekke uansett.

:rope: GÅ TIL LEGEN KRISTIAN!

(læreren min skal jeg ikke nevne engang, for da kommer du aldri ut fra boret igjen)

Endret av *Twinklestar*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...