Guriane Skrevet 24. august 2010 #4541 Skrevet 24. august 2010 Jeg synes damene her inne burde stille opp i sykepleieruniform Jeg vil heller være politi... Så kan det holdes orden i rekkene
kristian82 Skrevet 24. august 2010 Forfatter #4543 Skrevet 24. august 2010 God bedring! :kose Psst! Nå er det noen som googler tråden din Er det? Så skommmmmmelt God bedring, Kristian! :troest Bare si i fra så skal jeg varme eplekake til deg :hug Jaaa, jeg vil ha varm eplekake og brus nå takk Uff da, god bedring Håper armen/skuldra/nakken snart blir bedre!! Jeg synes damene her inne burde stille opp i sykepleieruniform :opplyser :sexy yes,please Jeg kan låne ut noen uniformer jeg :ler Jaaa Jeg vil heller være politi... :fnise Så kan det holdes orden i rekkene Det er hot Håper det går bedre med deg! :klem Så snille dere er alle sammen Skuldra blir saaaakte men sikkert bedre, men utrolig irriterende greier.
mia83 Skrevet 24. august 2010 #4544 Skrevet 24. august 2010 Burde du ikke være sykmeldt hvis du har så vondt?
kristian82 Skrevet 24. august 2010 Forfatter #4545 Skrevet 24. august 2010 Burde du ikke være sykmeldt hvis du har så vondt? Jo, men jeg er det
kristian82 Skrevet 24. august 2010 Forfatter #4547 Skrevet 24. august 2010 Al Politi skal passe på deg :lur: Gleder du deg til køben da?
Gjest Katee Skrevet 24. august 2010 #4548 Skrevet 24. august 2010 :rødme: Ja!!! Reiser i morgen kveld Gleder meg masse!
kristian82 Skrevet 24. august 2010 Forfatter #4549 Skrevet 24. august 2010 :rødme: Ja!!! Reiser i morgen kveld Gleder meg masse! Wiii Køben er en kjempekul by, en av de byene jeg har vært mest i (nå reiser jeg lite, så det sier kanskje ikke så mye) men ja, har sust rundt i copenhagen og tjoet og hoiet
Gjest Katee Skrevet 24. august 2010 #4550 Skrevet 24. august 2010 København Hva har du funnet på der da? Noen tips? Nå må jeg spise middag
*appifany* Skrevet 24. august 2010 #4551 Skrevet 24. august 2010 yo yo yo Sitter her å prøver å formulere en mail, og det er ikke alltid like lett... *tunga bent i munnen*
kristian82 Skrevet 24. august 2010 Forfatter #4552 Skrevet 24. august 2010 København Hva har du funnet på der da? Noen tips? Nå må jeg spise middag Mhm, fin by Tja, jeg liker selve atmosfæren i byen. Så jeg fartet en del rundt med S-togene, og så litt av "forstedene" til københavn, eller tettstedene utenfor heter det kanskje. Så var jeg i kristiania, men der syns jeg ikke det var noe spes stas. Ellers ble det byturer og sånt da, og det der tivoliet i byen Pluss endel hyss, men det er ting man ikke kan si her Dårlig med konkrete tips kanskje, sorry Oki, må logge av jeg også , kos deg med maten hva spiser du? yo yo yo Sitter her å prøver å formulere en mail, og det er ikke alltid like lett... *tunga bent i munnen* Yo Hoe ikke alltid lett når man har munnen full nei. Dårlig humor - som vanlig - sorry
Guriane Skrevet 24. august 2010 #4553 Skrevet 24. august 2010 (endret) Guriane! Mia! Jaaa, jeg vil ha varm eplekake og brus nå takk Så snille dere er alle sammen Skuldra blir saaaakte men sikkert bedre, men utrolig irriterende greier. Skal bli! Bra den holder på å bli bedre da, selv om det går sakte. Fortsatt god bedring i allefall! Ja!!! Reiser i morgen kveld Gleder meg masse! God tur! Endret 24. august 2010 av Guriane
mia83 Skrevet 24. august 2010 #4554 Skrevet 24. august 2010 Hvor lenge er du sykmeldt, K? Ønsker deg en kjempegod tur Al!! Gleder meg til referat!
Gjest Katee Skrevet 24. august 2010 #4556 Skrevet 24. august 2010 yo yo yo Sitter her å prøver å formulere en mail, og det er ikke alltid like lett... :sukk *tunga bent i munnen* Mhm, fin by :nigo Tja, jeg liker selve atmosfæren i byen. Så jeg fartet en del rundt med S-togene, og så litt av "forstedene" til københavn, eller tettstedene utenfor heter det kanskje. Så var jeg i kristiania, men der syns jeg ikke det var noe spes stas. Ellers ble det byturer og sånt da, og det der tivoliet i byen :jepp Pluss endel hyss, men det er ting man ikke kan si her Dårlig med konkrete tips kanskje, sorry :sjenert Oki, må logge av jeg også , kos deg med maten hva spiser du? Det går bra Visste at du fant på noen hyss Jeg kan ikke si hva jeg spiste for da vil du ikke ha noen med meg God tur! :nigo Takk! Ønsker deg en kjempegod tur Al!! :bolledeig Gleder meg til referat! :nigo Takker! Referat skal bli
kristian82 Skrevet 24. august 2010 Forfatter #4557 Skrevet 24. august 2010 :vinke Mia! :hoppe Skal bli! :nigo Bra den holder på å bli bedre da, selv om det går sakte. Fortsatt god bedring i allefall! :klemmer God tur! :nigo gurilille Hvor lenge er du sykmeldt, K? Ønsker deg en kjempegod tur Al!! Gleder meg til referat! egenmeld foreløpig er skuldra bedre? Littegrann Det går bra Visste at du fant på noen hyss Jeg kan ikke si hva jeg spiste for da vil du ikke ha noen med meg Takk! : Takker! Referat skal bli Litt hyss ble det Reiseref blir spennende kjempegod tur Al Jooosh, klart jeg vil ha klem for det 4 gang jeg prøver å poste innlegget........
kristian82 Skrevet 24. august 2010 Forfatter #4560 Skrevet 24. august 2010 Er KG tregt hos deg? Jaaa, og henger seg hele tiden!! Brukte 4 forsøk (måtte skrive alt på nytt hver gang) for å få postet det innlegget ovenfor. Hos deg? KG suger maks!!!! Jeg veeeeeeeeeet :dåne:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå