kristian82 Skrevet 17. august 2010 Forfatter #4441 Skrevet 17. august 2010 (endret) K82 har vist blitt litt gal? :klø: Hvorfor sier du det? Ikke hørt den sangen før? Shania Twain bare fordi jeg får lyst til å gråte????? sånn er nå k82 engang K82TheSpecialOne Endret 17. august 2010 av kristian82
Gjest *Twinklestar* Skrevet 17. august 2010 #4442 Skrevet 17. august 2010 Hvorfor sier du det? Ikke hørt den sangen før? Shania Twain bare fordi jeg får lyst til å gråte????? sånn er nå k82 engang K82TheSpecialOne joda har hørt sangen men gråte ? neeei, jeg er ikke så lettrørt jada jada du skal få være spesiell du
kristian82 Skrevet 17. august 2010 Forfatter #4443 Skrevet 17. august 2010 joda har hørt sangen men gråte ? neeei, jeg er ikke så lettrørt jada jada du skal få være spesiell du Jeg er heller ikke lettrørt men er jo noen ting (uten tilsynelatende grunn) som gjør at en vil gråte. Det er ikke dermed sagt at jeg gråter. Gråter egentlig aldri..Tror jeg har mistet evnen til å gråte paranoide k82 syns han lukter en sånn ovenfra og ned "jaja, stryke deg på hodet du kan være spesille du" :slåss: :slåss:
Gjest *Twinklestar* Skrevet 17. august 2010 #4445 Skrevet 17. august 2010 Jeg er heller ikke lettrørt men er jo noen ting (uten tilsynelatende grunn) som gjør at en vil gråte. Det er ikke dermed sagt at jeg gråter. Gråter egentlig aldri..Tror jeg har mistet evnen til å gråte paranoide k82 syns han lukter en sånn ovenfra og ned "jaja, stryke deg på hodet du kan være spesille du" :slåss: :slåss: det går ikke ann å gå tom for tårer, jeg har testa det tjaa jeg vil ikke si at akkuratt det var så paranoid av deg men siden sjangsen er ganske stor for at du er høyere enn meg, blir det nok mer stryking på øhm... midt på ryggen omtrent
kristian82 Skrevet 17. august 2010 Forfatter #4446 Skrevet 17. august 2010 Du kan få være spesiell Kristian eeenda en *paranoide k82 skriker* og :slåss: :slåss: i vei det går ikke ann å gå tom for tårer, jeg har testa det tjaa jeg vil ikke si at akkuratt det var så paranoid av deg men siden sjangsen er ganske stor for at du er høyere enn meg, blir det nok mer stryking på øhm... midt på ryggen omtrent Ikke tom,men man kan miste evnen til å gråte Det var rett å være paranoid altså :slåss: :slåss: :slår: Ikke rør ryggen min
Gjest hogwash Skrevet 17. august 2010 #4447 Skrevet 17. august 2010 Paranoid? Er da ingen som sniker seg rundt her?
kristian82 Skrevet 17. august 2010 Forfatter #4448 Skrevet 17. august 2010 (endret) Paranoid? Er da ingen som sniker seg rundt her? = uten tårer. Al og Appy og guriane og faithy.. hog og twinkle er slemme Endret 17. august 2010 av kristian82
kristian82 Skrevet 17. august 2010 Forfatter #4450 Skrevet 17. august 2010 (endret) For en gruuuuuuuuuuuuuusom smily :grine: jævla eplepsi smily! K82 skrur opp shania twain på full guffe, kaster soafabordet i veggen, kler seg naken og begynner å danse, med en usynlig partner. Still the one Endret 17. august 2010 av kristian82
Gjest hogwash Skrevet 17. august 2010 #4451 Skrevet 17. august 2010 *Rygger sakte men bestemt ut av tråden* Tar noen bilder til jentene med det samme!
kristian82 Skrevet 17. august 2010 Forfatter #4452 Skrevet 17. august 2010 (endret) *Rygger sakte men bestemt ut av tråden* Tar noen bilder til jentene med det samme! *k82 med den usynlige dansepartneren,mens shania twain på repeat starter nok en gang* Endret 17. august 2010 av kristian82
kristian82 Skrevet 17. august 2010 Forfatter #4454 Skrevet 17. august 2010 (endret) Denne måtte gjentas! Omg *nakne k82 :slåss: med eeeenda en dumming* :slår: Enda høyere shania twain k82 imponerer den usynlige dansepartneren stort med lette moves og en gladiators kropp *k82 tripper lekende lett rundt* Endret 17. august 2010 av kristian82
Faithy Skrevet 17. august 2010 #4456 Skrevet 17. august 2010 For en gruuuuuuuuuuuuuusom smily :grine: jævla eplepsi smily! K82 skrur opp shania twain på full guffe, kaster soafabordet i veggen, kler seg naken og begynner å danse, med en usynlig partner. Still the one Men capsen fra felleskjøpet hadde han på. "Ingen får røre sopp- capsen min......." Før du slenger bordet i veggen... er det et bra bord??
kristian82 Skrevet 17. august 2010 Forfatter #4457 Skrevet 17. august 2010 (endret) Her har du igjen for paraplyene! *k82 bruker den usynlige dansepartneren som skjold, da hun uansett skulle byttes ut* *Spytter etter hog og kaster en molotow coctail etter han* Tryller frem en til...danser videre...ny sang..."From this moment" Bordet var fint ja..Neeei, capsen har jeg ikke på..Mine lokker danser i vinden, mitt vakre hår er i fri dresur Endret 17. august 2010 av kristian82
Gjest hogwash Skrevet 17. august 2010 #4458 Skrevet 17. august 2010 Du kaster molotov cocktails i din egen dagbok? :klø: Hogwash tar med seg Twinkle og Gerda og griller marshmallows på restene av dagboken.
Faithy Skrevet 17. august 2010 #4459 Skrevet 17. august 2010 *k82 bruker den usynlige dansepartneren som skjold, da hun uansett skulle byttes ut* *Spytter etter hog og kaster en molotow coctail etter han* Tryller frem en til...danser videre...ny sang..."From this moment" Bordet var fint ja..Neeei, capsen har jeg ikke på..Mine lokker danser i vinden, mitt vakre hår er i fri dresur Hmmm mm "dancing queen" hmmm God natt Kristian
kristian82 Skrevet 17. august 2010 Forfatter #4460 Skrevet 17. august 2010 Du kaster molotov cocktails i din egen dagbok? :klø: Hogwash tar med seg Twinkle og Gerda og griller marshmallows på restene av dagboken. Rosa tråden er jo brannsikker da så eneste som grilles her er du Sleeeemmminnnnnnngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer K82 tar med seg shania twain, den usynlige venninnen og går inn i rosabokens hemmelige rom, og låser,låser,låser,låser,låser døren. *Dytter ut et ark under dørsprekken "The special One has left the building" *
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå