Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hmm Var hun fin? Hun med smilet mener jeg?

Du må fortelle mer før jeg kan svare deg :strix:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm Var hun fin? Hun med smilet mener jeg?

Du må fortelle mer før jeg kan svare deg :strix:

Hmm......jeg bare lurer jeg, på hva greia er....Hun ene var bare en som drev og handlet i samme butikk som meg og i det jeg gikk forbi henne :nigo: til meg...jeg måtte jo :nigo: tilbake, mens jeg bare :klø: hvem faen var det...Hun var vel 3-4 år eldre enn meg og ok fin. :ler:

Men også sånn generelt...jævla gloere :snurt:

Skrevet

Hmm......jeg bare lurer jeg, på hva greia er....Hun ene var bare en som drev og handlet i samme butikk som meg og i det jeg gikk forbi henne :nigo: til meg...jeg måtte jo :nigo: tilbake, mens jeg bare :klø: hvem faen var det...Hun var vel 3-4 år eldre enn meg og ok fin. :ler:

Men også sånn generelt...jævla gloere :snurt:

Høres ut som hun var interessert, ihverfall synes du var flott. Er dette første gangen eller...? Sett henne før?

Måtte være noe der, man kjenner det på magefølelsen. Og 2-3 år hva er det? Ingen betydning

Skrevet (endret)

Høres ut som hun var interessert, ihverfall synes du var flott. Er dette første gangen eller...? Sett henne før?

Måtte være noe der, man kjenner det på magefølelsen. Og 2-3 år hva er det? Ingen betydning

Næh, tror ikke det :klø: Tror det er mer sånn noen folk er bare jeg, det er mange gloere der ute..men så "smily" er det knaskje ikke så mange som er :klø:

Aldri sett henne før nei.. :klø: Var bare så ut av det blå, og ja :vetikke: Mulig pga jeg generelt blir grinete pga gloing eller noe :vetikke: kom bare til å tenke på hva er det de egentlig mener med sånt.

Endret av kristian82
Skrevet

Satt du deg fast i ME tråden eller? :rope: Faithy

Men men...da går jeg og legger meg :snurt: Natti :klem:

Skrevet

Fulgt med, men ikke skrevet. Det er bare UTROLig hva man blir beskylt for!!! Kommer ikke til å si ETT ord mer der. Det værste er når man blir beskylt for ting man ikke kan forsvare seg mot . Blir helt matt. Selv om det jo egentlig ikke betyr noe, man er jo anonym. Men jeg hater urettferdighet, uansett hvem det gjelder.

Skulle gjerne vist hvem de anonyme er. Men det får man jo aldri.

God natt K.

Skrevet (endret)

Fulgt med, men ikke skrevet. Det er bare UTROLig hva man blir beskylt for!!! Kommer ikke til å si ETT ord mer der. Det værste er når man blir beskylt for ting man ikke kan forsvare seg mot . Blir helt matt. Selv om det jo egentlig ikke betyr noe, man er jo anonym. Men jeg hater urettferdighet, uansett hvem det gjelder.

Skulle gjerne vist hvem de anonyme er. Men det får man jo aldri.

God natt K.

Jeg leste ikke i tråden, fant den ikke. Jeg bare så at du leste i den :ninja: Hva står det i den?

Urettferdgihet er noe drit ja :kose:

I natt så drømte jeg om KG :fnise: Nærmere bestemt Gurine :hoho: Det var ikke en grisedrøm gurine. Du var lei deg og gråt masse fordi noen sa kjolen din var stygg på en fest :dåne: k82 prøvde å trøste deg, og det var en annen fra KG der også, men jeg vet ikke hvem. Det hele sluttet med at K82 skuffet gikk hjem for han ikke klarte å fange oppmerksomheten din :fnise: Da var du i en butikk sammen med den andre KG brukeren, og gadd så vidt å si "hade" når k82 skulle gå :sukk::sjenert:

Endret av kristian82
Skrevet (endret)

:vinke:

:vinke:

:sikle: Evangeline og Regan er hotte, men knightly vil jeg IKKE ha med. Hun er æsj :snurt:

Åååå, ikke gråt da Al :kose::klem: :klem: Jeg hørte ikke du ropte :sukk:

Noen ganger lurer jeg på hva folk legger i det å glo/smile til helt ukjente folk :klø: Er det vanlig? Ikke sånn kassadama på rimi, men generelt ukjente folk? :klø: K82 Blir paranoid.

Jeg blir veldig paranoid!! Tenker alltid 'hvem i svarte var det? hvordan kjenner jeg deg og hvorfor husker jeg det ikke???' Ik!! :fnise: Tenker nesten alltid at det er noen rare kunder som husker meg eller noe sånt. Eller noen sleske gutter. Jeg møtte på tre sånne i forrige uke og det var litt æsj

Hva er det med Knightley da? Hun har forøvrig tapt runden mot Regan og Lily. Hun er hakket for tynn...

Hva er ME-tråden? Er det noe liv? Al blir nysgjerrig. Glise!

Endret av Alyah
Skrevet (endret)

Men siden du ikke var her når vinneren av den siste runden ble annonsert så får du dessverre ikke være med på leken, Kristian. Så det så. Enjoy the mental image - it's all you're gonna get :ler: Mohahahaha!

Endret av Alyah
Skrevet

Skjeeera K? Alt vel? :vinke:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

Jeg leste ikke i tråden, fant den ikke. Jeg bare så at du leste i den :ninja: Hva står det i den?

Urettferdgihet er noe drit ja :kose:

I natt så drømte jeg om KG :fnise: Nærmere bestemt Gurine :hoho: Det var ikke en grisedrøm gurine. Du var lei deg og gråt masse fordi noen sa kjolen din var stygg på en fest :dåne: k82 prøvde å trøste deg, og det var en annen fra KG der også, men jeg vet ikke hvem. Det hele sluttet med at K82 skuffet gikk hjem for han ikke klarte å fange oppmerksomheten din :fnise: Da var du i en butikk sammen med den andre KG brukeren, og gadd så vidt å si "hade" når k82 skulle gå :sukk::sjenert:

:kose: skal være snill viss du drømmer om meg jeg :nigo:

Skrevet

Jeg blir veldig paranoid!! Tenker alltid 'hvem i svarte var det? hvordan kjenner jeg deg og hvorfor husker jeg det ikke???' Ik!! :fnise Tenker nesten alltid at det er noen rare kunder som husker meg eller noe sånt. Eller noen sleske gutter. Jeg møtte på tre sånne i forrige uke og det var litt æsj

Hva er det med Knightley da? Hun har forøvrig tapt runden mot Regan og Lily. Hun er hakket for tynn...

Hva er ME-tråden? Er det noe liv? Al blir nysgjerrig. Glise!

Jeg også blir paaaaranoid. :redd:

Sleske gutter ja haha...k82 lurer på om han er slesk :vetikke:

Knightley er ikke noe pen. Liker IKKE ansiktet/type utseende, og altfor tynn ja.

Jeg så faithy var der, da jeg spionerte på henne, men jeg fant ikke selve tråden.

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *k82 gjør seg klar til dyst*

Men siden du ikke var her når vinneren av den siste runden ble annonsert så får du dessverre ikke være med på leken, Kristian. Så det så. Enjoy the mental image - it's all you're gonna get :ler: Mohahahaha!

:hakeslepp::grine::pls:

*k82 tar av seg tigertangaen, rusler i dusjen for å skylle av seg all brunkremen og babyoljen* :sukk:

Skjeeera K? Alt vel? :vinke

Alt vel. Vært og jogget, huff så tungt hehe ;) Der da?

:kose skal være snill viss du drømmer om meg jeg :nigo

Lover du? :hoppe:

Skrevet

:jepp: alltid snill jeg :engel:

:nigo: Det er braaa :bolledeig:

Skrevet (endret)

nesten alltid hvertfall :lur:

:lur: det er jo enda bedre :bolledeig::ler:

:plystre: ohhhhh yeeahhhhh...looks like we made it, look how far we come my baby..they say..we wont :plystre: still together going strong :plystre: still the one,your the still the one i wont for life :plystre: still the one :plystre: the only one I dream of :plystre: kiss godnight....we beat the odds together, look ...they say, :plystre:

Den er så fin :strix: :strix: K82 får lyst til å gråte av den :hoho:

Endret av kristian82
Gjest *Twinklestar*
Skrevet

:lur: det er jo enda bedre :bolledeig::ler:

:plystre: ohhhhh yeeahhhhh...looks like we made it, look how far we come my baby..they say..we wont :plystre: still together going strong :plystre: still the one,your the still the one i wont for life :plystre: still the one :plystre: the only one I dream of :plystre: kiss godnight....we beat the odds together, look ...they say, :plystre:

Den er så fin :strix: :strix: K82 får lyst til å gråte av den :hoho:

K82 har vist blitt litt gal? :klø: :vetikke:

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...