Gjest Katee Skrevet 14. august 2010 #4381 Skrevet 14. august 2010 :klø: Men jeg spiser jo ikke pizza, kjære! Hvis du får velge en dame, kan 'ke jeg få velge den andre??? Sulten nå... AFK.
Tiarra Skrevet 15. august 2010 #4382 Skrevet 15. august 2010 Det er ikke lov å diskutere ulovlig nedlasting på KG, så ikke send meg PM hvis du fortsatt lurer på detaljer angående det Forøvrig, denne har jeg hatt som ringetone siden januar Hmh... Ok. Men det er jo ikke akkurat nedlasting heller da, men men. Da må K vente de ti åra det tar å se den på Viasat
kristian82 Skrevet 15. august 2010 Forfatter #4384 Skrevet 15. august 2010 (endret) Ja, det er sesong 5 som begynner da. Jeg sender deg PM om nettsiden da jeg er litt usikker på om det er lov å poste vanlig. Jeg har sett til og med sessong 4: Mmmm pizza! :helen Jeg skal ikke så mye.. Bare ta meg en og se på tv/lese Åja, sesong 5 altså Har ikke fått PM jeg Chill det da, take it easy Puhh.. der var du jo :strix Trodde du hadde glemt oss. Neinei Det er ikke lov å diskutere ulovlig nedlasting på KG, så ikke send meg PM hvis du fortsatt lurer på detaljer angående det Forøvrig, denne har jeg hatt som ringetone siden januar Ulovlig nedlastning? :klø: Men jeg spiser jo ikke pizza, kjære! Hvis du får velge en dame, kan 'ke jeg få velge den andre??? :sur Sulten nå... AFK. Nei det var kanskje litt malplassert å piske deg da, sorry Jo, hvem velger du?? AFK hva er det?? Hmh... Ok. Men det er jo ikke akkurat nedlasting heller da, men men. Da må K vente de ti åra det tar å se den på Viasat Endret 15. august 2010 av kristian82
Gjest Katee Skrevet 15. august 2010 #4385 Skrevet 15. august 2010 Der var du jo! Må jeg velge nå? Akkurat nå? Men jeg klarer ikke bestemme meg AFK = away from keyboard Hatt en fin dag?
kristian82 Skrevet 15. august 2010 Forfatter #4386 Skrevet 15. august 2010 Der var du jo! Må jeg velge nå? Akkurat nå? Men jeg klarer ikke bestemme meg AFK = away from keyboard Hatt en fin dag? Oki, du kan få til i morgen å bestemme deg da AhA, away from keyboard altså...Vet du hva AFKP er da? Ja, oki den. Der da? Du var ute på byen i går?
Gjest Katee Skrevet 15. august 2010 #4387 Skrevet 15. august 2010 Nei, og jeg fant det ikke på google heller (Google er tydeligvis ikke alltid din venn ) Kan du ikke gi noen forslag da? Mmm, var ute en tur. Hjemme tidlig og drakk (heldigvis) lite så dagen har vært fin
kristian82 Skrevet 15. august 2010 Forfatter #4388 Skrevet 15. august 2010 Nei, og jeg fant det ikke på google heller (Google er tydeligvis ikke alltid din venn ) Kan du ikke gi noen forslag da? Mmm, var ute en tur. Hjemme tidlig og drakk (heldigvis) lite så dagen har vært fin Jeg fant det på akkurat nå så kanskje ikke rart du fant det AFKP = away from keybord peeing. Får å få det mer detaljert hvorfor man er vekk fra keybord og mulighet til å tenke seg tidsperspektivet. Det er jo fint, deilig det da Slippe å være helt kake.
Gjest Katee Skrevet 15. august 2010 #4389 Skrevet 15. august 2010 Ja, jeg hater være fyllesyk. Heldigvis er jeg det sjelden Men jeg tenkte forslag på damer Hihi, sånn a la Monica Belluci, bare skrell av en 15-20 år DU bare fant det på! Din ing! Du visste jeg kom til å google, gjorde du ikke?
kristian82 Skrevet 15. august 2010 Forfatter #4390 Skrevet 15. august 2010 Ja, jeg hater være fyllesyk. Heldigvis er jeg det sjelden Men jeg tenkte forslag på damer Hihi, sånn a la Monica Belluci, bare skrell av en 15-20 år DU bare fant det på! Din ing! Du visste jeg kom til å google, gjorde du ikke? Fyllesyk = grusomt ja Hun kan gjerne være med ja du får bare bestemme hvilken du velger Ja fant det på :fnsie: Mhm, jeg håååpet du skulle goggle det og bare
kristian82 Skrevet 15. august 2010 Forfatter #4392 Skrevet 15. august 2010 (endret) Du altså nå kom jeg på en usaklig ting. K82..på videregående...hadde prøve i samfunnsfag og skrev konsekvent " = " tegnet i stedet for "det er lik, det vil si". Prøvde å spare tid Læreren bare når han leverte den tilbake og k82 svarte " det må da være lov " Fikk den karakteren jeg skulle ha da Endret 15. august 2010 av kristian82
Gjest Katee Skrevet 15. august 2010 #4393 Skrevet 15. august 2010 Du høres ut som broren min. Han skrev aldri mer enn akkurat det han trengte. Men det ble da folk av han også Jeg gjorde alltid det som læreren sa. I 8. sa læreren til foreldrene mine at jeg var 'for stille'. Men i 10. da jeg endelig begynte og si hva jeg mente, ja, da var jeg 'for negativ'
kristian82 Skrevet 15. august 2010 Forfatter #4394 Skrevet 15. august 2010 Du høres ut som broren min. Han skrev aldri mer enn akkurat det han trengte. Men det ble da folk av han også Jeg gjorde alltid det som læreren sa. I 8. sa læreren til foreldrene mine at jeg var 'for stille'. Men i 10. da jeg endelig begynte og si hva jeg mente, ja, da var jeg 'for negativ' Al var sikkert kjempesøt For negativ altså Hva sa du for noen ting da a? Jeg har mye rare historier fra skolen..kanskje ikke så rart siden jeg tross alt er "k82" en gang ba en undervisningsinnspektør på vgs meg om å "venligst forlat skolens område" Så har jeg vært "gjest" i den del klasser jeg ikke egentlig gikk i osv. Sittet og tatt en røyk inne på et klasserom, sparket i stykker en dør...begynte å skrike til en inne i klasserommet under timen så læreren ble redd :skratte: K82 høres pøbel ut...er ikke det...var bare bittelittegrann utagerende Jeg gikk almenn og fulførte med glans K82 var egentlig myeeee kulere før. Føler jeg brukte opp kulheten min fra 16-18 års alderen. Å var vel ikke såååå kul da heller egentlig
Gjest Katee Skrevet 15. august 2010 #4395 Skrevet 15. august 2010 Jaså? Det hadde jeg faktisk ikke trodd om deg Nei, hva jeg sa? Det er så lenge siden så jeg husker egentlig ikke. Tror ikke jeg egentlig var så negativ som hun skulle ha det til, men jeg stilte vel litt spørsmål ved det hun sa og gjorde. Tok ikke alt for god fisk Jeg prøver og se deg for meg der du sitter og skriker
kristian82 Skrevet 15. august 2010 Forfatter #4396 Skrevet 15. august 2010 Jaså? Det hadde jeg faktisk ikke trodd om deg Nei, hva jeg sa? Det er så lenge siden så jeg husker egentlig ikke. Tror ikke jeg egentlig var så negativ som hun skulle ha det til, men jeg stilte vel litt spørsmål ved det hun sa og gjorde. Tok ikke alt for god fisk Jeg prøver og se deg for meg der du sitter og skriker Hadde du ikke trodd det? Var bare littegranne utagering da dumme lærere som ikke tåler å få spørsmål stilt. Al satt henne nok fast ja...men han begynte å være "kul" i tryne mot k82...sånn der "kul kar"...så innbilte han seg at k82 tok imot det siden vi tross alt hadde time...der tok han feil jeg ble så høylytt og drøy at han aldri åpna kjeften mot meg mer. Jeg tåler dårlig sånne folk
Gjest Katee Skrevet 15. august 2010 #4397 Skrevet 15. august 2010 Jeg tror sånne folk har godt av å få tilbake litt med samme mynt. Det er nå hva jeg tror
kristian82 Skrevet 15. august 2010 Forfatter #4398 Skrevet 15. august 2010 Jeg tror sånne folk har godt av å få tilbake litt med samme mynt. Det er nå hva jeg tror Ja, samme sier jeg. Men hva hadde du ikke trodd om meg? At jeg gikk allmenn, eller at jeg gjorde hyss og sprell?
Gjest Katee Skrevet 15. august 2010 #4399 Skrevet 15. august 2010 At du gjorde hyss vel. Gikk allmenn jeg også
kristian82 Skrevet 15. august 2010 Forfatter #4400 Skrevet 15. august 2010 At du gjorde hyss vel. Gikk allmenn jeg også Oki Jeg burde vel blitt mer fornærmet om du ble sjokkkkkkert over at jeg gikk på allmenn Al gikk også det ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå