Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:fnise:

Gjør i kveld du da? :popcorn: Bortsett fra å se på Titanic og The Beach mener jeg.

Sorry :fnise:

:fnise: Jeg baker kake. Eller den er ferdig nå. Men jeg har ikke turt og prøvesmake ;)

Bra :jepp: Så Kate Beckinsale, coments please :bond:

Hm, grei nok?

En annen vaaaaakkkkkkkkkker frøken er Julie Benz, hun i Dexter serien... :dåne:

:sikle: over hele henne også :opplyser:

:jepp: Ah Darla!! (Al :hjerte: Buffy the Vampire Slayer)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: Jeg baker kake. Eller den er ferdig nå. Men jeg har ikke turt og prøvesmake ;)

Hm, grei nok?

:jepp: Ah Darla!! (Al :hjerte: Buffy the Vampire Slayer)

Jeg kan prøvesmake jo :jepp:

Grei nok??? Hun er jo syyyyykt digg :hjerte:

Vampire slayer dama er stygg, om du snakker om hun Buffy *kvalm* ?

Skrevet (endret)

Jeg liker ikke Buffy da! Serien, rotekopp!

Tja, Beckinsale er pen ja, men... Næsj...

Eneste [problemet] med Benz er at hun er blond. :gjeiper:

Endret av Alyah
Skrevet

Jeg liker ikke Buffy da! Serien, rotekopp!

Tja, Beckinsale er pen ja, men... Næsj...

Eneste med Benz er at hun er blond. :gjeiper:

Oki, serien er ok kanskje ja :jepp:

Kødder du ? :hakeslepp: Beckinsale og Benz kunne gjort akkurat hva de ville med meg :hoho: Å da mener jeg akkurat hva de ville :skratte: De er jo syyyyyyyykt deilige :hjerte:

Skrevet

Nei, jeg kødder ikke! :ler: Men de kan ikke gjøre hva de vil med meg :hoho:

Skrevet

Nei, jeg kødder ikke! :ler: Men de kan ikke gjøre hva de vil med meg :hoho:

:fnise: jojo, la de få lov :ler:

K82 hadde vært uuuutrolig ivrig med å rekke opp hånda da altså, hadde de to spurt om noen meldte seg frivillig til griseaktiviteter :opplyser:

Skrevet

Hm, nei, la meg få... la meg se... Nei, jeg må tenke over det :)

Skrevet
:hallo: Driver du med om dagen da, Kristian? :) Må være ærlig å si at jeg savner snikk-snakk trådene våre. Der var det lettere å holde kontakt og skravle mer... Men her må man lete i I, K, M, T osv hvis man vil innom og hilse :dåne:
Skrevet

Eller :lur: ??

Tror du er reist til Kreta, jeg. Luringen. Du og Hag. ;)

Skrevet

Hm, nei, la meg få... la meg se... Nei, jeg må tenke over det :)

Har du bestemt deg, blir det du og jeg og kate og julie? :lur::hoho: Huff, tenk så sliiiiiiiiiiten stakkars k82 hadde blitt :hoho:

:hallo: Driver du med om dagen da, Kristian? :) Må være ærlig å si at jeg savner snikk-snakk trådene våre. Der var det lettere å holde kontakt og skravle mer... Men her må man lete i I, K, M, T osv hvis man vil innom og hilse :dåne:

:vinke: Not much, ferien er over, så mer normal døgnrytme er innført :ler: Ellers går det vel for det meste i trening, filmtitting og venner :nigo: Ja, lettere på snikk snakk men føler det har blitt bedre her også nå, føles mer som hjemme haha ;)

Ah, Dexter ;) Han er kul :lol:

Skikkelig kul serie, men tar 10 år før nye sesonger kommer på viasat og så er 1 sesong 5 epsioder, så mister egentlig feelinga på det, blir for lange pauser.

:vinke: Du sover kanskje du? ;)

Neei, var kjempeflink i dag. Dvs. Jeg rullet min store bløde kropp ut av sengen sånn ca kl 1300.

Eller :lur: ??

Tror du er reist til Kreta, jeg. Luringen. Du og Hag. ;)

Akkurat det hadde vært kult...da tror jeg til og med k82 hadde oppført seg dårlig :engel:

Skrevet

Kristian!!! :klem::strix: Så koselig å se deg her igjen!! :nigo: Hvordan står det til?

Skrevet

Kristian!!! :klem::strix: Så koselig å se deg her igjen!! :nigo: Hvordan står det til?

Wiiiiiii :strix: for en god klem :strix::hug: Takk og ligemåde, du må ikke reise så mye, du må gjøre som k82 å holde deg nær KG hele tiden :ler:;)

Okidoki her, deilig med lørdag :) Kjempefine reisereferater i tråden din, hørtes ut som en flott tur :Nikke:

Skrevet

Jeg er :enig: i at det føles mer hjemme her :fnise:

Dexter er topp! Den nye sessongen begynner noeogtjuende september i USA. Jeg har tenkt å se på den på nett :jepp: Kan ikke vente til den begynner på norsk TV.

Skrevet (endret)

Jeg er :enig: i at det føles mer hjemme her :fnise:

Dexter er topp! Den nye sessongen begynner noeogtjuende september i USA. Jeg har tenkt å se på den på nett :jepp: Kan ikke vente til den begynner på norsk TV.

:kose:

September altså :lur: Hmm, og det er sesong 4? Eller har de kommet mye lenger der nede? Jeg har sett fra sesong 1 -3 på viasat. Nei, kjipt å vente til den kommer på norsk tv ja. Hvordan ser man den på nett ? :sjenert:

Nå skal jeg spise middag, hjemmelaget pizza, jeg legger igjen noen stykker her så dere kan ta 1 hver. Men :opplyser: kun 1 stykke til hver, alle må få. :rope: hørte du AL, bare 1 stykke :pisk: Ha en fin lørdag Tiarra :) Skal i dag?

Endret av kristian82
Skrevet

:kose:

September altså :lur: Hmm, og det er sesong 4? Eller har de kommet mye lenger der nede? Jeg har sett fra sesong 1 -3 på viasat. Nei, kjipt å vente til den kommer på norsk tv ja. Hvordan ser man den på nett ? :sjenert:

Nå skal jeg spise middag, hjemmelaget pizza, jeg legger igjen noen stykker her så dere kan ta 1 hver. Men :opplyser: kun 1 stykke til hver, alle må få. :rope: hørte du AL, bare 1 stykke :pisk: Ha en fin lørdag Tiarra :) Skal i dag?

Ja, det er sesong 5 som begynner da. Jeg sender deg PM om nettsiden da jeg er litt usikker på om det er lov å poste vanlig. Jeg har sett til og med sessong 4:)

Mmmm pizza! :helen:

Jeg skal ikke så mye.. Bare ta meg en :dusje: og se på tv/lese :nigo:

Skrevet

Puhh.. der var du jo :strix:

Trodde du hadde glemt oss. :klem:

Gjest hogwash
Skrevet

Det er ikke lov å diskutere ulovlig nedlasting på KG, så ikke send meg PM hvis du fortsatt lurer på detaljer angående det :fnise:

Forøvrig, denne har jeg hatt som ringetone siden januar ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...