kristian82 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #4341 Skrevet 13. august 2010 Innom og på Kristian *k82malersomentjukk-katt* :strix Kledd ut? Hæ? *Gurianeskjønneringenting* Snakker vi fremdeles om Leonardo? :popcorn :klø Hva er det jeg har gjort da...? :klø: Hva er det dere tjatrer om? forresten! Der var Gurine jo, endelig tilbake Like før jeg gikk ut med en etterlysning i VG eller sånn...alla han typen som etterlyste hun jenta han hadde pratet 5 minutter med på tallship races. Så dere han?? Tipper Guri hadde blitt redd da..åpnet VG...sett et rart ansikt (dvs. meg) og skriften k82 kvinngeguiden bruker etterlyser "guriane" Åja, dét. Det skjedde for så lenge siden at jeg nesten hadde glemt det Leonardo kler litt skjeggvekst btw Han blir kanskje enda mer tøffere da? K82 har ikke ordentlig skjeggvekst han...en liten barnerumpe
Guriane Skrevet 13. august 2010 #4343 Skrevet 13. august 2010 Der var Gurine jo, endelig tilbake Like før jeg gikk ut med en etterlysning i VG eller sånn...alla han typen som etterlyste hun jenta han hadde pratet 5 minutter med på tallship races. Så dere han?? Tipper Guri hadde blitt redd da..åpnet VG...sett et rart ansikt (dvs. meg) og skriften k82 kvinngeguiden bruker etterlyser "guriane" Han blir kanskje enda mer tøffere da? K82 har ikke ordentlig skjeggvekst han...en liten barnerumpe Jeg så det der Tror egentlig jeg hadde blitt litt sjarmert, jeg.. Leo er en barnerumpe Jeg synes han er hverken eller egentlig. Vet i grunnen ikke hvorfor jeg ikke liker han så godt :klø:
kristian82 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #4344 Skrevet 13. august 2010 Leo er en barnerumpe Lurer på om jeg er mer barnerompe enn han :klø:
kristian82 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #4345 Skrevet 13. august 2010 Jeg så det der Tror egentlig jeg hadde blitt litt sjarmert, jeg.. Jeg synes han er hverken eller egentlig. Vet i grunnen ikke hvorfor jeg ikke liker han så godt :klø: Good to know
Gjest Katee Skrevet 13. august 2010 #4346 Skrevet 13. august 2010 Lurer på om jeg er mer barnerompe enn han :klø: Muligens....
Gjest Katee Skrevet 13. august 2010 #4347 Skrevet 13. august 2010 Jeg så det der Tror egentlig jeg hadde blitt litt sjarmert, jeg.. Jeg synes han er hverken eller egentlig. Vet i grunnen ikke hvorfor jeg ikke liker han så godt :klø: Å nei! Guri er bitt av Leo-basillen! Nå orker jeg ikke høre mere om han der fjompen altså
kristian82 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #4348 Skrevet 13. august 2010 Muligens.... Han er myeeeeee kjekkere enn k82 da. Men mulig jeg er enda mer barnerompe :klø: Vet ikke..Også hørt jeg ser maskulin ut Å nei! Guri er bitt av Leo-basillen! Nå orker jeg ikke høre mere om han der fjompen altså sorry da. Vi kan heller snakke om jenter, det passer bedre i rosak82pervotråden
Gjest Katee Skrevet 13. august 2010 #4349 Skrevet 13. august 2010 Hvis du er maskulin så er du ikke barnerumpe, Kristian Hvem skal vi snakke om da?
Guriane Skrevet 13. august 2010 #4350 Skrevet 13. august 2010 Good to know Å nei! Guri er bitt av Leo-basillen! Nå orker jeg ikke høre mere om han der fjompen altså Hei. Det er dere som fremdeles sitter og prater om han etter 14 dager
Guriane Skrevet 13. august 2010 #4352 Skrevet 13. august 2010 (endret) Jeg vet, Guriane Gjør i kveld du da? Bortsett fra å se på Titanic og The Beach mener jeg. Sorry Endret 13. august 2010 av Guriane
kristian82 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #4354 Skrevet 13. august 2010 Hvis du er maskulin så er du ikke barnerumpe, Kristian Hvem skal vi snakke om da? Ja, men nei, tror jeg er barnerompe, ganske sikker Vi kan snakke om Kate Beckinsale ? Hei. Det er dere som fremdeles sitter og prater om han etter 14 dager Jeg vet, Guriane Gjør i kveld du da? Bortsett fra å se på Titanic og The Beach mener jeg. Sorry *rusler rolig ut igjen* Hater leo. Vi skal snakke om noe annet kom tilbake appppiiiiiiiiii
kristian82 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #4356 Skrevet 13. august 2010 Okei! Bra Så Kate Beckinsale, coments please
kristian82 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #4358 Skrevet 13. august 2010 Fantastic!!! Uten tvil..hun er bare :sikle:
kristian82 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #4360 Skrevet 13. august 2010 En annen vaaaaakkkkkkkkkker frøken er Julie Benz, hun i Dexter serien... :dåne: over hele henne også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå