*appifany* Skrevet 11. august 2010 #4321 Skrevet 11. august 2010 Har vært å satt stållenke på DG klokka mi! Så nå er den så fin at jeg kan bruke den !
Tiarra Skrevet 11. august 2010 #4322 Skrevet 11. august 2010 Ja, deg er det lenge siden jeg har sett. Så koslig du tok turen innom Går okidoki hos meg, hos deg da? Siste jeg mener jeg leste var at du holdt på å date en kar, kan man spørre hvordan det gikk? Går også fint fint her hos. Er bare såå sulten i dag (Ramadan). Jepp, stemmer at jeg datet en fyr den tiden, men han var i sånn hasteverk og var ikke helt forståelig i eksamensperioden. Pluss at en gammel flamme kom i bildet :rødme: Så det det med den saken. Hvordan går det med kjærlieken hos deg a? Og hvorfor har du fjerne tickeren? Syntes den var kul
kristian82 Skrevet 11. august 2010 Forfatter #4323 Skrevet 11. august 2010 Godt at det enda finnes jobber der man kan ta en velfortjent pause! Jepp. Men nå når du er general må du vel også kunne ta pauser? Alle ekte generaler gjør det.. Har vært å satt stållenke på DG klokka mi! Så nå er den så fin at jeg kan bruke den ! For en fancy sosse frøken du er appi Går også fint fint her hos. Er bare såå sulten i dag (Ramadan). Jepp, stemmer at jeg datet en fyr den tiden, men han var i sånn hasteverk og var ikke helt forståelig i eksamensperioden. Pluss at en gammel flamme kom i bildet :rødme: Så det det med den saken. Hvordan går det med kjærlieken hos deg a? Og hvorfor har du fjerne tickeren? Syntes den var kul Å stakar, du faster altså? Tror på at man blir suuuuulten da Oki, jeg skjønner Ja, tickeren min var kul egentlig jeg tror det var at jeg var irritert en dag, tenkte at "jeg skal faen meg bestandig være singel" så fjernet tickeren, den telte jo så fort ned også
kristian82 Skrevet 11. august 2010 Forfatter #4325 Skrevet 11. august 2010 Bra dag Kristian? Ganske..Jeg var ganske så sterk på treningen idag. Pluss hadde skikkelig pump i musklene så jeg og satt et kryss i taket siden jeg var størst av alle som trente der i dag Meeen...nå er magen mer oppblåst, så det er en minus igjen da Der da ?
Gjest hogwash Skrevet 11. august 2010 #4326 Skrevet 11. august 2010 Bra dag, det fine med varmen er "utsikten"
kristian82 Skrevet 11. august 2010 Forfatter #4327 Skrevet 11. august 2010 Bra dag, det fine med varmen er "utsikten" Ja, mulig mulig..om man beveger seg til stranden i alle fall da..Spenstige sprettromper hvor enn man ser :bond: Meeen, jeg hater fortsatt varmen Regner her nå, heeeldigvis Nå må jeg dusje. Talas kanskje senere hoggern, håper du har en fin fin ferie
Gjest Katee Skrevet 11. august 2010 #4329 Skrevet 11. august 2010 Jeg skal å i dusjen! Edit for Appi: Sammen med Kristian (Sorry, piff piff. Overtrøtt general )
kristian82 Skrevet 12. august 2010 Forfatter #4331 Skrevet 12. august 2010 Edit for Appi: Sammen med Kristian (Sorry, piff piff. Overtrøtt general ) Pssss, du bør ikke laaaate som du blir av det. K82 har jo bestandig laaang badebukse og badehette når han dusjer, eventuelt leker og dykker i badekaret..Mao har du ingenting å frykte
Tiarra Skrevet 12. august 2010 #4332 Skrevet 12. august 2010 Jepp. Men nå når du er general må du vel også kunne ta pauser? Alle ekte generaler gjør det.. For en fancy sosse frøken du er appi Å stakar, du faster altså? Tror på at man blir suuuuulten da Oki, jeg skjønner Ja, tickeren min var kul egentlig jeg tror det var at jeg var irritert en dag, tenkte at "jeg skal faen meg bestandig være singel" så fjernet tickeren, den telte jo så fort ned også Ja, jeg gjør det vettu. Hadde ikke fastet forrige og tenkte jeg skulle skjerpe meg denne gangen. Det går bedre i dag for jeg føler meg ikke såååå sulten som i går. Det er veldig gøy å være single, da Gjøre hva man vil, osv. I KNOW, I've been there:) Ha en strålende torsdag, da!
kristian82 Skrevet 12. august 2010 Forfatter #4333 Skrevet 12. august 2010 (endret) Ja, jeg gjør det vettu. Hadde ikke fastet forrige og tenkte jeg skulle skjerpe meg denne gangen. Det går bedre i dag for jeg føler meg ikke såååå sulten som i går. Det er veldig gøy å være single, da Gjøre hva man vil, osv. I KNOW, I've been there:) Ha en strålende torsdag, da! Mhm,kroppen venner seg vel til det etterhvert. Tja, jo man kan jo gjøre som man vil det er sant. Slipper å bli dratt med i bryllup til kjipe venninner, søndagskaffe med besteforeldre osv. i ligemåde Endret 12. august 2010 av kristian82
kristian82 Skrevet 12. august 2010 Forfatter #4335 Skrevet 12. august 2010 Hvordan står det til? tja, okidoki vel Hos deg da?
Guriane Skrevet 12. august 2010 #4337 Skrevet 12. august 2010 Det er sikkert en av dere ja Om det ikke er deg, er det nok Guriane. Sikkert kledd ut bare, så de trodde hun var eldre. Hvorfor liker dere han ikke? Utseende eller hva er det? Kledd ut? Hæ? *Gurianeskjønneringenting* Snakker vi fremdeles om Leonardo? Jeg vet ikke helt hvorfor. Han er bare litt... nei, what's eating Leonardo DiCaprio?? Han spilte litt for bra i Catch me if you can, tror jeg. Nesten så jeg tror han er litt sånn slu i virkeligheten? Jeg tror det var Guriane :klø: What`s eating Dicaprio ja Mhm,han spilte bra i den. Jeg syns han spiller dødsbra i alle filmer jeg K82 syns han er kul i alle fall Jeg tror og det var Guri. Sikkert derfor hun ikke er på KG også. hun er på rømmen og tør ikke koble seg til internett i frykt for å bli sporet av politiet. Hva er det jeg har gjort da...? Å nei, stakkars Guri! Hun er på rømmen ja! Kanskje vi kan skjule henne i fangehulen til frøken Gerd eller noe sånt? :klø: Kanskje vi burde putte henne en eller annen plass der ingen ville tro at vi gjemte henne? Men hvor?! :klø: Hmmmmmmmm....hva om vi gjemmer henne under kropp og helse kategorien, under spørsmålet "hvordan skal jeg unngå å få kviser på rompa?" Det er jo ingen som vil tro at Guri ligger inne og slapper av i en sånn tråd? Hva er det dere tjatrer om? forresten!
Gjest Katee Skrevet 12. august 2010 #4338 Skrevet 12. august 2010 Vi fant du at det var du som gikk til angrep på Leo Står litt her: http://www.seher.no/833997/maatte-sy-17-sting-i-ansiktet
Faithy Skrevet 12. august 2010 #4339 Skrevet 12. august 2010 Her var det hvist mye jeg ikke har fått med meg. Får lese gjennom i morgen. Litt sent nå
Guriane Skrevet 12. august 2010 #4340 Skrevet 12. august 2010 (endret) Vi fant du at det var du som gikk til angrep på Leo Står litt her: http://www.seher.no/833997/maatte-sy-17-sting-i-ansiktet Åja, dét. Det skjedde for så lenge siden at jeg nesten hadde glemt det Leonardo kler litt skjeggvekst btw Endret 12. august 2010 av Guriane
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå