Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært å satt stållenke på DG klokka mi! Så nå er den så fin at jeg kan bruke den ! :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke: Ja, deg er det lenge siden jeg har sett. Så koslig du tok turen innom :klem: Går okidoki hos meg, hos deg da? Siste jeg mener jeg leste var at du holdt på å date en kar, kan man spørre hvordan det gikk? :nigo:

:vinke:

Går også fint fint her hos. Er bare såå sulten i dag (Ramadan). Jepp, stemmer at jeg datet en fyr den tiden, men han var i sånn hasteverk og var ikke helt forståelig i eksamensperioden. Pluss at en gammel flamme kom i bildet :rødme: Så det det med den saken. Hvordan går det med kjærlieken hos deg a? Og hvorfor har du fjerne tickeren? Syntes den var kul ;)

:goodbye:

Skrevet

:skratte:

Godt at det enda finnes jobber der man kan ta en velfortjent pause! :jepp:

Jepp. Men nå når du er general må du vel også kunne ta pauser? Alle ekte generaler gjør det.. :regler:

Har vært å satt stållenke på DG klokka mi! Så nå er den så fin at jeg kan bruke den ! :nigo:

For en fancy sosse frøken du er appi :pisk::fnise:

Går også fint fint her hos. Er bare såå sulten i dag (Ramadan). Jepp, stemmer at jeg datet en fyr den tiden, men han var i sånn hasteverk og var ikke helt forståelig i eksamensperioden. Pluss at en gammel flamme kom i bildet :rødme: Så det det med den saken. Hvordan går det med kjærlieken hos deg a? Og hvorfor har du fjerne tickeren? Syntes den var kul ;)

:goodbye:

Å stakar, du faster altså? Tror på at man blir suuuuulten da :troest: Oki, jeg skjønner :nigo:

:helen: Ja, tickeren min var kul egentlig :fnise: jeg tror det var at jeg var irritert en dag, tenkte at "jeg skal faen meg bestandig være singel" så fjernet tickeren, den telte jo så fort ned også :ler:

Skrevet

Bra dag Kristian?

:ninja:

Ganske..Jeg var ganske så sterk på treningen idag. Pluss hadde skikkelig pump i musklene :bolledeig: så jeg :jolie: og satt et kryss i taket siden jeg var størst av alle som trente der i dag :lur:

Meeen...nå er magen mer oppblåst, så det er en minus igjen da :hoho:

Der da ?

Skrevet

Bra dag, det fine med varmen er "utsikten" ;)

Ja, mulig mulig..om man beveger seg til stranden i alle fall da..Spenstige sprettromper hvor enn man ser :bond: :bond: Meeen, jeg hater fortsatt varmen :opplyser:

Regner her nå, heeeldigvis :hoppe:

Nå må jeg dusje. Talas kanskje senere hoggern, håper du har en fin fin ferie :5:

Skrevet

Jeg skal å i dusjen! :opplyser:

Edit for Appi: Sammen med Kristian

:fnise:

(Sorry, piff piff. Overtrøtt general ;))

Skrevet

Edit for Appi: Sammen med Kristian

:fnise:

(Sorry, piff piff. Overtrøtt general ;))

:hoho::klem:

:redd:

Pssss, du bør ikke laaaate som du blir :redd: av det. K82 har jo bestandig laaang badebukse og badehette når han dusjer, eventuelt leker og dykker i badekaret..Mao har du ingenting å frykte :snurt:

Skrevet

Jepp. Men nå når du er general må du vel også kunne ta pauser? Alle ekte generaler gjør det.. :regler:

For en fancy sosse frøken du er appi :pisk::fnise:

Å stakar, du faster altså? Tror på at man blir suuuuulten da :troest: Oki, jeg skjønner :nigo:

:helen: Ja, tickeren min var kul egentlig :fnise: jeg tror det var at jeg var irritert en dag, tenkte at "jeg skal faen meg bestandig være singel" så fjernet tickeren, den telte jo så fort ned også :ler:

Ja, jeg gjør det vettu. :) Hadde ikke fastet forrige og tenkte jeg skulle skjerpe meg denne gangen. Det går bedre i dag for jeg føler meg ikke såååå sulten som i går.

Det er veldig gøy å være single, da :) Gjøre hva man vil, osv. I KNOW, I've been there:)

Ha en strålende torsdag, da!

Skrevet (endret)

Ja, jeg gjør det vettu. :) Hadde ikke fastet forrige og tenkte jeg skulle skjerpe meg denne gangen. Det går bedre i dag for jeg føler meg ikke såååå sulten som i går.

Det er veldig gøy å være single, da :) Gjøre hva man vil, osv. I KNOW, I've been there:)

Ha en strålende torsdag, da!

Mhm,kroppen venner seg vel til det etterhvert. :Nikke:

Tja, jo man kan jo gjøre som man vil det er sant. Slipper å bli dratt med i bryllup til kjipe venninner, søndagskaffe med besteforeldre osv. :fnise:

:helen: i ligemåde :goodbye:

Endret av kristian82
Skrevet

:vinke: Hvordan står det til?

:vinke: tja, okidoki vel :arwen: Hos deg da?

Skrevet

008.gif022.gif019.gif010.gif070.gif

:strix:

Det er sikkert en av dere ja :redd: Om det ikke er deg, er det nok Guriane. Sikkert kledd ut bare, så de trodde hun var eldre. :redd:

Hvorfor liker dere han ikke? Utseende eller hva er det?

Kledd ut? Hæ? *Gurianeskjønneringenting*

Snakker vi fremdeles om Leonardo? :popcorn:

Jeg vet ikke helt hvorfor. Han er bare litt... nei, what's eating Leonardo DiCaprio??

Han spilte litt for bra i Catch me if you can, tror jeg. Nesten så jeg tror han er litt sånn slu i virkeligheten?

Jeg tror det var Guriane :opplyser::hoho:

:klø:

What`s eating Dicaprio ja :fnise:

Mhm,han spilte bra i den. Jeg syns han spiller dødsbra i alle filmer jeg :opplyser: K82 syns han er kul i alle fall ;)

Jeg tror og det var Guri. Sikkert derfor hun ikke er på KG også. hun er på rømmen og tør ikke koble seg til internett i frykt for å bli sporet av politiet.

Hva er det jeg har gjort da...? :sjenert:

Å nei, stakkars Guri! Hun er på rømmen ja! :fnise: Kanskje vi kan skjule henne i fangehulen til frøken Gerd eller noe sånt?

:fnise: :klø:

Kanskje vi burde putte henne en eller annen plass der ingen ville tro at vi gjemte henne? Men hvor?! :klø:

Hmmmmmmmm....hva om vi gjemmer henne under kropp og helse kategorien, under spørsmålet "hvordan skal jeg unngå å få kviser på rompa?" Det er jo ingen som vil tro at Guri ligger inne og slapper av i en sånn tråd? :vetikke:

:skratte: Hva er det dere tjatrer om? :fnise:

:vinke: forresten!

Skrevet

Her var det hvist mye jeg ikke har fått med meg.

Får lese gjennom i morgen. Litt sent nå :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...