Tiarra Skrevet 8. august 2010 #4261 Skrevet 8. august 2010 Hva? Har han og vært borte lenge, kanskje?
Faithy Skrevet 8. august 2010 #4263 Skrevet 8. august 2010 (endret) Kristian storkoser seg. Og han vet vi er glade i han. (kom et . midt i navnet hans. Det skal vi ikke ha noe av) Endret 8. august 2010 av Faithy
Faithy Skrevet 8. august 2010 #4265 Skrevet 8. august 2010 Er han hos deg? Jada. Han vasker rundt, plystrer og traller. Sier han også skal lage pizza. Jeg har en god film på lur som vi skal kose oss med når han endelig ser seg ferig med vaskingen. Jeg ante ikke at han var så renslig av seg. Og dere skulle sett blomstene i vinduskarmen nå.... Aldri vært så fine.
Gjest Katee Skrevet 8. august 2010 #4267 Skrevet 8. august 2010 Jada. Han vasker rundt, plystrer og traller. Sier han også skal lage pizza. Jeg har en god film på lur som vi skal kose oss med når han endelig ser seg ferig med vaskingen. Jeg ante ikke at han var så renslig av seg. Og dere skulle sett blomstene i vinduskarmen nå.... Aldri vært så fine. Se så! Al fikk skikk på gutten!
Gjest Katee Skrevet 8. august 2010 #4268 Skrevet 8. august 2010 Hva? Har han og vært borte lenge, kanskje? Helt siden i går
mia83 Skrevet 8. august 2010 #4269 Skrevet 8. august 2010 Det var på tide! Kanskje han slutter med tissinga si rundt omkring også nå!
Faithy Skrevet 8. august 2010 #4270 Skrevet 8. august 2010 Etter at han har gjødslet dem? Tror de bare er storfornøyde med å kjenne at han er der. For dem liksom. Og jeg koser meg også. Begynner kjenne godlukt fra kjøkkenet. (Tror jeg går på badet og hmm.. steller meg litt)
Gjest Katee Skrevet 8. august 2010 #4272 Skrevet 8. august 2010 Tror de bare er storfornøyde med å kjenne at han er der. For dem liksom. Og jeg koser meg også. Begynner kjenne godlukt fra kjøkkenet. (Tror jeg går på badet og hmm.. steller meg litt) ???
Gjest Katee Skrevet 8. august 2010 #4275 Skrevet 8. august 2010 Faithy and Kristian sitting in a tree K-I-S-S-I-N-G
kristian82 Skrevet 9. august 2010 Forfatter #4278 Skrevet 9. august 2010 Nei, de har det ikke bare i Bergen, din luring : Men det er lenge siden jeg har sett det i butikken... Fin lørdag til deg også! De var (for det meste) snille [/quote ÅÅÅja, det er sånne du mente - så fint du fant bilde De har k82 også spist mange av og de yummyyyyyyyyyyyy. HAHA, k82 rødmer noen ganger bare, I can not help my self På lørdagen så jeg en film, så ble det en tur til en kompis, og en liten tur på byen for å titte litt,kjeeedelig. Pluss sovna ikke før på morgenkvisten fordi jeg hadde vondt i skuldra Heeey virre *vinke* Ikke bli det da Al Rybak og rosa undikk Willy er det også et kallenavn på meg? Eyyy, slemming Dessuten så er Al voksen, så hun blir sikkert ikke med å legge seg under senga sånn, det er mer smååååååjenter/barn som holder på med sånt. K82 hadde blitt så redd as, seriøst hadde jeg hørt en lyd fra under den senga OMG :dåne: Er her nå
kristian82 Skrevet 9. august 2010 Forfatter #4279 Skrevet 9. august 2010 (endret) Neinei, haha Den var jo absolutt ikke drøy Jeg syns nå at han kunne titte innom Bare en liiiten tur Sorry da,jeg bare rotet litt pga døgnrytmen. Det synes jeg også! Sorry Mia, og hørte ikke du ropte leeeenge siden jeg har vært innom hos deg gitt, Kristian Hvordan står det til? Ja, deg er det lenge siden jeg har sett. Så koslig du tok turen innom Går okidoki hos meg, hos deg da? Siste jeg mener jeg leste var at du holdt på å date en kar, kan man spørre hvordan det gikk? Jada. Han vasker rundt, plystrer og traller. Sier han også skal lage pizza. Jeg har en god film på lur som vi skal kose oss med når han endelig ser seg ferig med vaskingen. Jeg ante ikke at han var så renslig av seg. Og dere skulle sett blomstene i vinduskarmen nå.... Aldri vært så fine. jeg er reeenslig jo haha. *k82 har tatt på seg sjarmørbuksene* *k82 har tatt på seg sjarmør buksene* Se så! Al fikk skikk på gutten! K82 hørte på le zouz chefgenerale al vet du, tør ikke anet Helt siden i går jeg visste ikke alle var her jo, huff :vink: hjemme igjen fra bestemoren din? Hvordan var det? Endret 9. august 2010 av kristian82
*appifany* Skrevet 9. august 2010 #4280 Skrevet 9. august 2010 Var kjempekoselig. Har ordnet masse for henne hjemme, og det føles litt godt å bidra fysisk på det hun ikke klarer Skal mest sannsynlig tilbake neste helg, da skal jeg støpe og montere ett sånn tørkestativ som hun kan henge klær på ute
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå