Gjest Katee Skrevet 6. august 2010 #4221 Skrevet 6. august 2010 Kokain og insekter, der for man si Jeg bygget bare trehytter jeg da og gikk på epleslang. Ikke noe særlig spennende
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. august 2010 #4222 Skrevet 6. august 2010 Kokain og insekter, der for man si Jeg bygget bare trehytter jeg da og gikk på epleslang. Ikke noe særlig spennende epleslang drev ikke jeg med. det var kjedelig, for vi fikk lov av mamma å gå hos naboen!
Gjest Katee Skrevet 6. august 2010 #4223 Skrevet 6. august 2010 Vi knabbet hos den skumle, gamle mannen som hadde en svær hund. Så litt spennende var det da. Sprang som noen tullinger over engene og så kikket vi på revene. Fysj, som det stinka!
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. august 2010 #4224 Skrevet 6. august 2010 Vi knabbet hos den skumle, gamle mannen som hadde en svær hund. Så litt spennende var det da. Sprang som noen tullinger over engene og så kikket vi på revene. Fysj, som det stinka! åja fysj naboen vår har rev, og det stinker! usj
Gjest Katee Skrevet 6. august 2010 #4225 Skrevet 6. august 2010 Ja, uff! Men besøkene dem skulle vi likevel :klø:
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. august 2010 #4226 Skrevet 6. august 2010 Ja, uff! Men besøkene dem skulle vi likevel :klø: det gjorde ikke vi
Gjest Katee Skrevet 6. august 2010 #4227 Skrevet 6. august 2010 Vi måtte på besøk for h*n som bodde der hadde det svære lageret med sånn bamse-chips
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. august 2010 #4228 Skrevet 6. august 2010 Vi måtte på besøk for h*n som bodde der hadde det svære lageret med sånn bamse-chips åååhhh ja da må en på besøk, det er klart
Gjest Katee Skrevet 6. august 2010 #4229 Skrevet 6. august 2010 Jeg har ikke smakt det på mange år. Innbiller meg at de ikke er like gode som jeg syns da
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. august 2010 #4230 Skrevet 6. august 2010 Jeg har ikke smakt det på mange år. Innbiller meg at de ikke er like gode som jeg syns da de er nok ikke det nei
Gjest Katee Skrevet 6. august 2010 #4231 Skrevet 6. august 2010 Men nå hopper jeg snart i dusjen. Snakkes, Twinx (og K82). Kommer innom i morgen og ser om du har bitt deg fast i stompen til Kristian
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. august 2010 #4232 Skrevet 6. august 2010 (endret) Endret 6. august 2010 av *Twinklestar*
Faithy Skrevet 6. august 2010 #4233 Skrevet 6. august 2010 Oau!!! Her var det mye. Prøvd, men klarte ikke få med meg alt. Ble helt svimmel. Hva med verten? Har han sovnet? Ingen servering her i kveld? Og jeg som tenkte spørre om å få tilbringe/sove på sofaen i natt. Tordner her i kveld også. Bør jeg slå av internett?
kristian82 Skrevet 7. august 2010 Forfatter #4234 Skrevet 7. august 2010 (endret) jeg vil si det var bedre en å spise insekter slik jeg gjorde Ja, muligens, selv om k82 bestandig har vært en stor motstander av det. Kokain og insekter, der for man si Jeg bygget bare trehytter jeg da og gikk på epleslang. Ikke noe særlig spennende Epleslang gikk jeg også på, og plommeslang, plommeslang var sweeeeeet. Vi måtte på besøk for h*n som bodde der hadde det svære lageret med sånn bamse-chips Hva er det da? Men nå hopper jeg snart i dusjen. Snakkes, Twinx (og K82). Kommer innom i morgen og ser om du har bitt deg fast i stompen til Kristian Snakkes Al Hun er jo altfor liten til å rekke opp ditt da Al Oau!!! Her var det mye. Prøvd, men klarte ikke få med meg alt. Ble helt svimmel. Hva med verten? Har han sovnet? Ingen servering her i kveld? Og jeg som tenkte spørre om å få tilbringe/sove på sofaen i natt. Tordner her i kveld også. Bør jeg slå av internett? Verten er våken nå hehe. Jojo, hva vil du ha? Vi har aaaaalt du kan tenke deg. Ååå, du bør jo ikke spørre om det, bare å legge seg til rette, du er velkommen Ja, best å koble fra alt om det tordner og lyner nærme deg ja. K82 begynte å lese innleggene fra "siste innlegg" og bakover, det ble så feil as K82 LESER - "kommer innom i morgen å ser om du har bitt deg fast i rompa....jeg har ikke smakt det på mange år..tror ikke det smaker like godt som jeg syns da. :hoho: Grisejenter altså Endret 7. august 2010 av kristian82
kristian82 Skrevet 7. august 2010 Forfatter #4235 Skrevet 7. august 2010 Jeg skulle skrive noe lurt..noe om jenteromper...men fikk det ikke til..prestasjonsangst det kan jo hende den beste..selv om det seff seff ikke, aldri, never ever, skjer med k82 i virkeligheten da. Shrek er sånn btw, fantastisk kul. Han "katten med støvlene" eller hva han nå heter FYFAEN så kul kar Gleder meg til å få nummer 4
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. august 2010 #4236 Skrevet 7. august 2010 Ja, muligens, selv om k82 bestandig har vært en stor motstander av det. Epleslang gikk jeg også på, og plommeslang, plommeslang var sweeeeeet. Hva er det da? Snakkes Al Hun er jo altfor liten til å rekke opp ditt da Al Verten er våken nå hehe. Jojo, hva vil du ha? Vi har aaaaalt du kan tenke deg. Ååå, du bør jo ikke spørre om det, bare å legge seg til rette, du er velkommen Ja, best å koble fra alt om det tordner og lyner nærme deg ja. K82 begynte å lese innleggene fra "siste innlegg" og bakover, det ble så feil as K82 LESER - "kommer innom i morgen å ser om du har bitt deg fast i rompa....jeg har ikke smakt det på mange år..tror ikke det smaker like godt som jeg syns da. :hoho: Grisejenter altså Jeg skulle skrive noe lurt..noe om jenteromper...men fikk det ikke til..prestasjonsangst det kan jo hende den beste..selv om det seff seff ikke, aldri, never ever, skjer med k82 i virkeligheten da. Shrek er sånn btw, fantastisk kul. Han "katten med støvlene" eller hva han nå heter FYFAEN så kul kar Gleder meg til å få nummer 4 ja shrek er en kul kar
Gjest Katee Skrevet 7. august 2010 #4237 Skrevet 7. august 2010 Ja, muligens, selv om k82 bestandig har vært en stor motstander av det. Epleslang gikk jeg også på, og plommeslang, plommeslang var sweeeeeet. Hva er det da? Snakkes Al Hun er jo altfor liten til å rekke opp ditt da Al Verten er våken nå hehe. Jojo, hva vil du ha? Vi har aaaaalt du kan tenke deg. Ååå, du bør jo ikke spørre om det, bare å legge seg til rette, du er velkommen Ja, best å koble fra alt om det tordner og lyner nærme deg ja. K82 begynte å lese innleggene fra "siste innlegg" og bakover, det ble så feil as K82 LESER - "kommer innom i morgen å ser om du har bitt deg fast i rompa....jeg har ikke smakt det på mange år..tror ikke det smaker like godt som jeg syns da. :hoho: Grisejenter altså Bamsechips? Har du ikke sett det?! Det er chips som er formet som en liten bamse
kristian82 Skrevet 7. august 2010 Forfatter #4238 Skrevet 7. august 2010 ja shrek er en kul kar Kjempekul Ha en fin lørdag Bamsechips? Har du ikke sett det?! Det er chips som er formet som en liten bamse Nei, ikke sett. Kanskje bare sånt de har i Bergen? Ha en fin lørdag Håper kundene er snille med deg i dag
Gjest Katee Skrevet 7. august 2010 #4239 Skrevet 7. august 2010 Nei, de har det ikke bare i Bergen, din luring Men det er lenge siden jeg har sett det i butikken... Fin lørdag til deg også! De var (for det meste) snille
Faithy Skrevet 7. august 2010 #4240 Skrevet 7. august 2010 Jeg skulle skrive noe lurt..noe om jenteromper...men fikk det ikke til..prestasjonsangst det kan jo hende den beste..selv om det seff seff ikke, aldri, never ever, skjer med k82 i virkeligheten da. :regler Du må slutte å rødme så MYE. Hele skjermen ble jo rød her. Gjøre i kveld du da Kristian? (har vel ikke flere blomster å vanne i kveld)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå