Gjest Katee Skrevet 5. august 2010 #4201 Skrevet 5. august 2010 Jeg vet ikke helt hvorfor. Han er bare litt... nei, what's eating Leonardo DiCaprio?? :klø: Han spilte litt for bra i Catch me if you can, tror jeg. Nesten så jeg tror han er litt sånn slu i virkeligheten? Jeg aner ikke Jeg tror det var Guriane
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. august 2010 #4202 Skrevet 6. august 2010 Du har jo møtt opp da Huff, også på bursdagen din Gratulere så mye med dagen i alle fall Gammel blir du da? takk takk jeg ble hele 21 år
kristian82 Skrevet 6. august 2010 Forfatter #4203 Skrevet 6. august 2010 Jeg vet ikke helt hvorfor. Han er bare litt... nei, what's eating Leonardo DiCaprio?? :klø: Han spilte litt for bra i Catch me if you can, tror jeg. Nesten så jeg tror han er litt sånn slu i virkeligheten? Jeg aner ikke Jeg tror det var Guriane What`s eating Dicaprio ja Mhm,han spilte bra i den. Jeg syns han spiller dødsbra i alle filmer jeg K82 syns han er kul i alle fall Jeg tror og det var Guri. Sikkert derfor hun ikke er på KG også ( ) hun er på rømmen og tør ikke koble seg til internett i frykt for å bli sporet av politiet. takk takk jeg ble hele 21 år Heeeele 21 år, stooooooor jente du da *k82 løfter opp twinklestar og gjør grimaser og skjeker tunge, mens han spør om hun fikk noe fine dukker? *
Gjest Katee Skrevet 6. august 2010 #4204 Skrevet 6. august 2010 Du må ikke mobbe de unge Å nei, stakkars Guri! Hun er på rømmen ja! Kanskje vi kan skjule henne i fangehulen til frøken Gerd eller noe sånt?
kristian82 Skrevet 6. august 2010 Forfatter #4205 Skrevet 6. august 2010 Du må ikke mobbe de unge Å nei, stakkars Guri! Hun er på rømmen ja! Kanskje vi kan skjule henne i fangehulen til frøken Gerd eller noe sånt? Neinei, ikke mobbe de nei Men småjenter liker jo å bli løftet og får ofte dukker og sånne ting. Grimasene til k82 liker de også, for tenkt. Ja, må være et trygt sted. Men vi må stole på dagbokinnehaveren da, så han/hun ikke tyster om det utloves en stor dusør for Guri sin capture.
Gjest Katee Skrevet 6. august 2010 #4206 Skrevet 6. august 2010 Sant, sant! Kanskje vi burde putte henne en eller annen plass der ingen ville tro at vi gjemte henne? Men hvor?! :klø:
kristian82 Skrevet 6. august 2010 Forfatter #4207 Skrevet 6. august 2010 Sant, sant! Kanskje vi burde putte henne en eller annen plass der ingen ville tro at vi gjemte henne? Men hvor?! :klø: Hmmmmmmmm....hva om vi gjemmer henne under kropp og helse kategorien, under spørsmålet "hvordan skal jeg unngå å få kviser på rompa?" Det er jo ingen som vil tro at Guri ligger inne og slapper av i en sånn tråd?
kristian82 Skrevet 6. august 2010 Forfatter #4209 Skrevet 6. august 2010 God idé! Da får vi gjøre det Nå må jeg spise litt, vaske litt og Snakkes later AlAligator Håper du får en fin fredag.
Gjest Katee Skrevet 6. august 2010 #4210 Skrevet 6. august 2010 (endret) Al-ligator Det er meg det! <---- jeg husker ikke ha det bra smileyen Endret 6. august 2010 av Alyah
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. august 2010 #4211 Skrevet 6. august 2010 What`s eating Dicaprio ja Mhm,han spilte bra i den. Jeg syns han spiller dødsbra i alle filmer jeg K82 syns han er kul i alle fall Jeg tror og det var Guri. Sikkert derfor hun ikke er på KG også ( ) hun er på rømmen og tør ikke koble seg til internett i frykt for å bli sporet av politiet. Heeeele 21 år, stooooooor jente du da *k82 løfter opp twinklestar og gjør grimaser og skjeker tunge, mens han spør om hun fikk noe fine dukker? * æææ slipp meg ned! jeg hater å bli løftet rundt på Neinei, ikke mobbe de nei Men småjenter liker jo å bli løftet og får ofte dukker og sånne ting. Grimasene til k82 liker de også, for tenkt. Ja, må være et trygt sted. Men vi må stole på dagbokinnehaveren da, så han/hun ikke tyster om det utloves en stor dusør for Guri sin capture. dessuten har jeg alltid vært en guttejente, så dukker og grimaser var en veldig dålrig ide du!
Faithy Skrevet 6. august 2010 #4212 Skrevet 6. august 2010 Å, har jeg vært på togtur? Derfor jeg følte meg litt bortkommen igår? "smile"
kristian82 Skrevet 6. august 2010 Forfatter #4213 Skrevet 6. august 2010 Al-ligator Det er meg det! <---- jeg husker ikke ha det bra smileyen Al-ligator ja goodbye = ha det bra smilien æææ slipp meg ned! jeg hater å bli løftet rundt på dessuten har jeg alltid vært en guttejente, så dukker og grimaser var en veldig dålrig ide du! Slipper deg aaaaldri ned Pssssf, gutter og guttejenter liker også grimaser Dukker er kanskje mer tvilsomt, meeen jeg hadde 1 dukke jeg :gjeiper: Å, har jeg vært på togtur? Derfor jeg følte meg litt bortkommen igår? "smile" Du har det ja ja, mulig derfor du følte deg borkommen ja
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. august 2010 #4214 Skrevet 6. august 2010 Slipper deg aaaaldri ned Pssssf, gutter og guttejenter liker også grimaser Dukker er kanskje mer tvilsomt, meeen jeg hadde 1 dukke jeg :gjeiper: KRISTIAN viss du ikke slipper meg ned med en gang så biter jeg deg i rompa! jeg hadde jo dukker jeg også da (men sannehten er at jeg klatret heller i tre og ødela den fine kjolen jeg insisterte på å ha på )
kristian82 Skrevet 6. august 2010 Forfatter #4215 Skrevet 6. august 2010 KRISTIAN viss du ikke slipper meg ned med en gang så biter jeg deg i rompa! jeg hadde jo dukker jeg også da (men sannehten er at jeg klatret heller i tre og ødela den fine kjolen jeg insisterte på å ha på ) du klarer jo ikke å bite der da, når jeg holder deg med strake hender over hodet mitt, mens jeg snurrer rundt og rundt og ruuuundt. Men oki..setter deg ned i stolen din..den lille rosa barnestolen. så kult at du var jentete nok til å kreve den fine kjolen, selv om du skulle klatre i tre da. Masse god bedring forresten, håper du blir snart frisk og rask
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. august 2010 #4216 Skrevet 6. august 2010 du klarer jo ikke å bite der da, når jeg holder deg med strake hender over hodet mitt, mens jeg snurrer rundt og rundt og ruuuundt. Men oki..setter deg ned i stolen din..den lille rosa barnestolen. så kult at du var jentete nok til å kreve den fine kjolen, selv om du skulle klatre i tre da. Masse god bedring forresten, håper du blir snart frisk og rask åh du vet aldri! plutselig biter jeg deg i rompa likevell! dessuten er den lille rosa barnestolen er litt liten for rumpa mi så! jaada skulle helst ha den fineste kjolen jeg eide på i barnehagen vær dag. og skiftet klær 4 ganger om dagen så fort jeg klarte meg selv! (blir fortsatt mobba for det av tanta mi ) jeg hadde engen hylle på badet helt nederst, der mamma la frem klær jeg kunne bytte til gjennom dagen takk, håper jeg også lei av å være syk nå
kristian82 Skrevet 6. august 2010 Forfatter #4217 Skrevet 6. august 2010 åh du vet aldri! plutselig biter jeg deg i rompa likevell! dessuten er den lille rosa barnestolen er litt liten for rumpa mi så! jaada skulle helst ha den fineste kjolen jeg eide på i barnehagen vær dag. og skiftet klær 4 ganger om dagen så fort jeg klarte meg selv! (blir fortsatt mobba for det av tanta mi ) jeg hadde engen hylle på badet helt nederst, der mamma la frem klær jeg kunne bytte til gjennom dagen takk, håper jeg også lei av å være syk nå k82 tar sjansen på at du ikke klarer det javel, k82 klør seg i hodet og løfter deg bort til sofaen i stedet så sjarmerende du var da Det er vel ikke vanlig? Aldri hørt om så mange klesskift. Skikkelig liten hollywood star eller noe
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. august 2010 #4218 Skrevet 6. august 2010 (endret) k82 tar sjansen på at du ikke klarer det javel, k82 klør seg i hodet og løfter deg bort til sofaen i stedet så sjarmerende du var da Det er vel ikke vanlig? Aldri hørt om så mange klesskift. Skikkelig liten hollywood star eller noe sofaen var bedre nei det er ikke vanlig i det hele tatt jeg har aldri hørt om noen andre som gjorde det. jepp bare at jeg klatret i tre og hadde "hvemkanspiseflestinsekter" konkuranse med kompisene mine Endret 6. august 2010 av *Twinklestar*
kristian82 Skrevet 6. august 2010 Forfatter #4219 Skrevet 6. august 2010 sofaen var bedre nei det er ikke vanlig i det hele tatt jeg har aldri hørt om noen andre som gjorde det. jepp bare at jeg klatret i tre og hadde "hvemkanspiseflestinsekter" konkuranse med kompisene mine så artig K82 likte trær, men har bestandig (er det fortsatt) mislikt innsekter. Så aldri spist noooen Ellers lekte jeg mest "mor og far" og "Doktor" pluss, tyv og kriminell da. Min mor litt med øynene når hun fant k82 sin brødpose med "kokain" (dvs mel) som han hadde gjemt så ikke politiet (en kamerat) skulle finne det Bestandig vært så fasinert av sånt
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. august 2010 #4220 Skrevet 6. august 2010 så artig K82 likte trær, men har bestandig (er det fortsatt) mislikt innsekter. Så aldri spist noooen Ellers lekte jeg mest "mor og far" og "Doktor" pluss, tyv og kriminell da. Min mor litt med øynene når hun fant k82 sin brødpose med "kokain" (dvs mel) som han hadde gjemt så ikke politiet (en kamerat) skulle finne det Bestandig vært så fasinert av sånt jeg vil si det var bedre en å spise insekter slik jeg gjorde
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå