Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:rope: alle ombooooord, k82 drar i togfløyta og starter eventyrtoget :strix:

En moderator...alle er ombord nå..så blir ikke noen flere smilies...huff...Er det noe? :sjenert:

Skrevet

:rope: alle ombooooord, k82 drar i togfløyta og starter eventyrtoget :strix:

En moderator...alle er ombord nå..så blir ikke noen flere smilies...huff...Er det noe? :sjenert:

Kan du forklare litt nærmere hva denne setningen betyr?

:hallo:

Våken? :ler:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet (endret)

070.gif021.gif024.gif010.gif015.gif012.gif013.gif070.gif

:hakeslepp: her var det maaange tog :ler:

Endret av *Twinklestar*
Skrevet

Kan du forklare litt nærmere hva denne setningen betyr?

:hallo:

Våken? :ler:

:fnise: Det var en moderator som kom inn i boken i går, når jeg lagde tog. Hun ble værende her leeenge, og k82 ville bare si ifra at han ikke skulle lage flere tog, og spørre om moderatoren om det var noe spes? :ler:

Er våken nå, så vidt :sjenert:

:hoppe: :hoppe:

:hoppe:

:hakeslepp: her var det maaange tog :ler:

Det måtte være tog nok til alle da :nigo:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

:fnise: Det var en moderator som kom inn i boken i går, når jeg lagde tog. Hun ble værende her leeenge, og k82 ville bare si ifra at han ikke skulle lage flere tog, og spørre om moderatoren om det var noe spes? :ler:

Er våken nå, så vidt :sjenert:

:hoppe:

Det måtte være tog nok til alle da :nigo:

hvordan merker du at det er moderator innom ?

ja klart det måtte være tog nok til alle :nigo:

Skrevet

hvordan merker du at det er moderator innom ?

ja klart det måtte være tog nok til alle :nigo:

Blar du helt ned i tråden, så står det hvem som eventuelt er inne i tråden akkurat nå. I går sto det et moderatornavn :redd: akkurat mens jeg var mest ivrig på toglagingen :fnise:

Kanskje hun ville ha et eget tog med navnet sitt hun også? :vetikke: Det går ikke, k82 sine tog deles ikke ut til alle :regler:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

Blar du helt ned i tråden, så står det hvem som eventuelt er inne i tråden akkurat nå. I går sto det et moderatornavn :redd: akkurat mens jeg var mest ivrig på toglagingen :fnise:

Kanskje hun ville ha et eget tog med navnet sitt hun også? :vetikke: Det går ikke, k82 sine tog deles ikke ut til alle :regler:

ååjaaa :nigo:

neei det er bare vi som er ekstra spesielle som får tog :strix:

Skrevet (endret)

ååjaaa :nigo:

neei det er bare vi som er ekstra spesielle som får tog :strix:

Ja, det er riktig, kun de ekstra spesielle får være med på togtur med egen togvogn. :):nigo:

Nå må jeg spise middag. So long :goodbye:

Endret av kristian82
Skrevet

Tror folk det er FRIVILLIG oppmøte her eller? :kjefte: Det er obligatorisk oppmøte, og fravær godtas kun ved sykemelding, eventuelt ved at man har med seg :gave: som unnskyldning. :regler:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

Tror folk det er FRIVILLIG oppmøte her eller? :kjefte: Det er obligatorisk oppmøte, og fravær godtas kun ved sykemelding, eventuelt ved at man har med seg :gave: som unnskyldning. :regler:

jeg har møtt opp her hele dagen! :engel: kan få sykemelding, for jeg er faktisk :syk: men :gave: tar jeg ikke med, for jeg har nemlig bursdag i dag! :nigo:

Skrevet

jeg har møtt opp her hele dagen! :engel: kan få sykemelding, for jeg er faktisk :syk: men :gave: tar jeg ikke med, for jeg har nemlig bursdag i dag! :nigo:

Gratulerer med dagen :bursdag:

Og K82, jeg kan godt ta med pakke :nigo:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

takk :nigo:

Skrevet

Jeg er her nå!!!!!!!!!! Ingen fortalte Al om togtur :grine: Fint at jeg fikk sitte på med deg da! Unnskyld at jeg lo :sjenert:

:kose:

Skrevet

Du har jo møtt opp da :):kose:

Huff, også på bursdagen din :( Gratulere så mye med dagen i alle fall :skaal::klem: Gammel blir du da?

Takke mottas ja :snurt:

:hoho: Neida :kose:

Jeg er her nå!!!!!!!!!! Ingen fortalte Al om togtur :grine: Fint at jeg fikk sitte på med deg da! Unnskyld at jeg lo :sjenert:

:kose:

Du var jo med da. K82 hentet deg i senga di han og la deg i togvognen din :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...