*appifany* Skrevet 2. august 2010 #4121 Skrevet 2. august 2010 (endret) Hmmm.. hva skjer eeeegentlig med boka di Appi?? Aner ikke. Men sendte sånn sak til en moderator, vet ikke om du ser at bolledeig har vært å prøvd å skrevet i den, men hun visste ikke hva hun skulle gjøre siden det så ut som et driftproblem. Så hun måtte sende det videre til it. Det er alt jeg vet. Kan liksom lese alle sidene uteom sistesiden i boken min. k82; Jeg har sovet dårlig i natt, men det har ingenting med deg eller sengen din å gjøre Er sikkert for at jeg har snudd om på døgnet, og plutselig skulle snu det tilbake igjen. Trenger en eller to nå kjenner jeg. Er det greit jeg lager? Skal ha den klar til du står opp du og Endret 2. august 2010 av *appifany*
VirreVapp Skrevet 2. august 2010 #4122 Skrevet 2. august 2010 Aner ikke. Men sendte sånn sak til en moderator, vet ikke om du ser at bolledeig har vært å prøvd å skrevet i den, men hun visste ikke hva hun skulle gjøre siden det så ut som et driftproblem. Så hun måtte sende det videre til it. Det er alt jeg vet. Kan liksom lese alle sidene uteom sistesiden i boken min. k82; Jeg har sovet dårlig i natt, men det har ingenting med deg eller sengen din å gjøre Er sikkert for at jeg har snudd om på døgnet, og plutselig skulle snu det tilbake igjen. Trenger en eller to nå kjenner jeg. Er det greit jeg lager? Skal ha den klar til du står opp du og Hmm.. sært at det ikke funker! Hvis du ser tidspunktet for mld mi,ser du at jeg var oppe ganske så tidlig i dag Rakk ikke lage kaffe da, du skal få av meg en annen gang
kristian82 Skrevet 2. august 2010 Forfatter #4124 Skrevet 2. august 2010 (endret) Aner ikke. Men sendte sånn sak til en moderator, vet ikke om du ser at bolledeig har vært å prøvd å skrevet i den, men hun visste ikke hva hun skulle gjøre siden det så ut som et driftproblem. Så hun måtte sende det videre til it. Det er alt jeg vet. Kan liksom lese alle sidene uteom sistesiden i boken min. k82; Jeg har sovet dårlig i natt, men det har ingenting med deg eller sengen din å gjøre Er sikkert for at jeg har snudd om på døgnet, og plutselig skulle snu det tilbake igjen. Trenger en eller to nå kjenner jeg. Er det greit jeg lager? Skal ha den klar til du står opp du og Jeg kommer ikke inn i boka de engang jeg Det må de jo fixe, men du kan være her så lange du vil altså, k82 syns det er kjempehyggelig at du er her. Huff, ja den døgnrytmen ja. Men fint det ikke hadde noe med meg eller sengen å gjøre da. Jeg sov veldig godt Men du merket sikkert at jeg ikke snorker, håper jeg ikke sprellet for mye heller, da må du bare dytte til meg i alle fall. Seff, bare å lage kaffe. for at du hadde kaffen klar til meg når jeg sto opp. Endret 2. august 2010 av kristian82
*appifany* Skrevet 2. august 2010 #4125 Skrevet 2. august 2010 Jeg hørte ikke at du snorket i allefall Det var veldig koselig å sove med deg, men jeg må innrømme at jeg er litt glad for å kunne sove hos meg selv i natt Det er godt å våkne til nylaget , sant? <- man blir litt sånn av det
Gjest Katee Skrevet 2. august 2010 #4127 Skrevet 2. august 2010 Hva er det du insinuerer? Så koslig K82 er sååååå glad for å ha damebesøk Du er så søt når du blir så jeg må bare erte deg litt :rødme: K82 likes 'em ladies
kristian82 Skrevet 2. august 2010 Forfatter #4128 Skrevet 2. august 2010 Jeg hørte ikke at du snorket i allefall Det var veldig koselig å sove med deg, men jeg må innrømme at jeg er litt glad for å kunne sove hos meg selv i natt Det er godt å våkne til nylaget , sant? : <- man blir litt sånn av det r: Nei, jeg snorker jo ikke sier jeg jo Hørt jeg sover veeeeldig rolig, med unntak av at jeg spreller litt noen få ganger..men da er det bare å dytte til meg, så gir jeg meg Ja, kaffe er nb nb nbbbbbb. Så bra Hmmm :klø: det hørtes selvmotsigende ut takk for den! Kristian snorker! Gjør jeg ikke det såå....... Du er så søt når du blir så jeg må bare erte deg litt :rødme: K82 likes 'em ladies I do Formen da?
kristian82 Skrevet 2. august 2010 Forfatter #4130 Skrevet 2. august 2010 Bra her Og du da? Ganske bra Vært og løpt, så sitter og lader opp til en Var brått en kar som løp sammen med k82 halve runden i dag og skravla :dåne: K82 er en skrævlekjerring han også vet du...irriterer meg litt at det ikke var en jente som ville prate i stedet
Gjest Katee Skrevet 2. august 2010 #4131 Skrevet 2. august 2010 En vakker dag så kommer en snerten snelle og gjør mer enn å snakke med k82 Går det an å kline samtidig som man løper? :klø: Flink du er å løpe! Jeg skal prøve meg på en løpetur i morgen
VirreVapp Skrevet 2. august 2010 #4132 Skrevet 2. august 2010 Hmm.. du får begynne å løpe på tredemølla på Elixia/Sats i stedet, der er det kanskje større sjanse for å treffe på søte berter :gjeiper:
Faithy Skrevet 2. august 2010 #4133 Skrevet 2. august 2010 Ganske bra Vært og løpt, så sitter og lader opp til en Var brått en kar som løp sammen med k82 halve runden i dag og skravla :dåne: K82 er en skrævlekjerring han også vet du...irriterer meg litt at det ikke var en jente som ville prate i stedet Har DU prøvd å løpe inn (nådd) en jente da?:humre:
kristian82 Skrevet 3. august 2010 Forfatter #4134 Skrevet 3. august 2010 En vakker dag så kommer en snerten snelle og gjør mer enn å snakke med k82 Går det an å kline samtidig som man løper? :klø: Flink du er å løpe! Jeg skal prøve meg på en løpetur i morgen tror du? Tja..jeg skulle klart det..men måtte løpt saaaakte da Hmm.. du får begynne å løpe på tredemølla på Elixia/Sats i stedet, der er det kanskje større sjanse for å treffe på søte berter :gjeiper: Jeg klarer ikke å løpe på sånn tredemølle Har DU prøvd å løpe inn (nådd) en jente da?:humre: Neeei,vil jo ikke skremme de ute i skogen heller da
*appifany* Skrevet 3. august 2010 #4135 Skrevet 3. august 2010 God morgen! Sovet godt? Håper ikke at armer og hjertebank plaget deg i natt?
Gjest hogwash Skrevet 3. august 2010 #4136 Skrevet 3. august 2010 Har blondie klenget på deg i natt og? Når skal den plassen bli ledig...?
*appifany* Skrevet 3. august 2010 #4137 Skrevet 3. august 2010 Har blondie klenget på deg i natt og? Når skal den plassen bli ledig...? Nei, har ikke det.. DU skal bare overta. Det var jo bare at han klaget på vondt, og da skal man trøste har jeg lært av VISSE personer...?
Gjest hogwash Skrevet 3. august 2010 #4138 Skrevet 3. august 2010 Jeg så vel teksten og smiley for mye i sammenheng da
kristian82 Skrevet 3. august 2010 Forfatter #4139 Skrevet 3. august 2010 (endret) God morgen! Sovet godt? Håper ikke at armer og hjertebank plaget deg i natt? Nei,egentlig ikke Den hjertebanken ga seg litt, men huff, hatt det i flere dager Har blondie klenget på deg i natt og? Når skal den plassen bli ledig...? Hun klenger ikke Plassen ledig? Håper for gudsskyld du mener når k82 er vekk, så DU kan på appi, og ikke når appi er vekk så du kan på k82. Nei, har ikke det.. DU skal bare overta. Det var jo bare at han klaget på vondt, og da skal man trøste har jeg lært av VISSE personer...? Eyyyy Hogwash får IKKE lov å sove i tråden..Da får han sove på soafen i alle fall Endret 3. august 2010 av kristian82
Gjest hogwash Skrevet 3. august 2010 #4140 Skrevet 3. august 2010 (endret) Ah, mitt brustne hjerte... Endret 3. august 2010 av hogwash
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå