Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter lang ferie og endelig en helg for meg selv er alle borte.

Ja,ja. Dere får bare være slik da. Uhuuu-

Vil sikkert ikke være sammen med meg fordi jeg har mistet ikonene mine igjen. Tuuut.

Hvordan går det? :kose:

Heia virre!!! :nigo: Så hyggelig at du tar turen innom, hva har du bedrevet med i det siste?

Jeg har et problem, jeg kommer meg ikke inn i dagboken min! Hva gjør jeg!?? Dette er jo krise !

Kommer ikke inn i boka di, appi! Hva skjer? Driver error hele tiden :klø:

----

:vinke: til Kristian!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan går det? :kose:

Kommer ikke inn i boka di, appi! Hva skjer? Driver error hele tiden :klø:

----

Bolledeig :bolledeig: måtte få en itdude til å fikse det, håper det ordner seg! :cry:

:helen: for at jeg får bo her i mellomtiden!

Skrevet

Bolledeig :bolledeig: måtte få en itdude til å fikse det, håper det ordner seg! :cry:

:helen: for at jeg får bo her i mellomtiden!

Om Kristian mot formodning skulle bli for eh... annerledes for deg :fnise: så kan du bare komme over i A-D-blokka også da! :nigo: Det nye vinstativet mitt må snart innvies (og ja, K82, du er også invitert!)

:)

Skrevet

Om Kristian mot formodning skulle bli for eh... annerledes for deg :fnise: så kan du bare komme over i A-D-blokka også da! :nigo: Det nye vinstativet mitt må snart innvies (og ja, K82, du er også invitert!)

:helen: Mulig at jeg må søke asyl der etterhvert :ler:

Skrevet

Alt bra her ;) Med deg og håper jeg :jepp:

Skrevet

:fnise:

Lager baguette til oss :nigo: *leker husmor i tråden din*

Det er godt å bo her :rødme:

Skrevet

Hvordan går det?

Kommer ikke inn i boka di, appi! Hva skjer? Driver error hele tiden

----

:vinke:

De må fikse boka til Appi ja, men det er ingen hast.. K82 håååper appi blir sovende her noen dager :lur:

Bolledeig :: måtte få en itdude til å fikse det, håper det ordner seg! :cry:

for at jeg får bo her i mellomtiden!

:troest:

Offcourse, bare hyggelig det :klem:

Om Kristian mot formodning skulle bli for eh... annerledes for deg så kan du bare komme over i A-D-blokka også da! :nigo: Det nye vinstativet mitt må snart innvies (og ja, K82, du er også invitert!)

:hakeslepp: Hva er det du insinuerer? :fnise:

:helen: Mulig at jeg må søke asyl der etterhvert

Neeeeei :pls:

Alt bra her ) Med deg og håper jeg

Det er bra :nigo: Graviditeten går som planlagt (eller hva det heter :sjenert: ) ?

Kåttitoooooooooooo :rope:

Er her nå :hoppe:

:fnise:

Lager baguette til oss :nigo: *leker husmor i tråden din*

Det er godt å bo her

Så koslig :strix: K82 er sååååå glad for å ha damebesøk :strix:

Skrevet

Skrevet

Og her er jeg. :sukk:

Skrevet

Synes du de varme, ferske baguettene jeg laget var gode? :jepp: må jo lage mat til deg når du er så snill å lar meg bo i tråden din mens min blir fikset :nigo:

Har sovet her i en natt allerede, jeg vettu! ;) Og kommer nok til å sove her i natt og om det er greit for deg? :)

:flekke:

Skrevet

Synes du de varme, ferske baguettene jeg laget var gode? :jepp: må jo lage mat til deg når du er så snill å lar meg bo i tråden din mens min blir fikset :nigo:

Har sovet her i en natt allerede, jeg vettu! ;) Og kommer nok til å sove her i natt og om det er greit for deg? :)

:flekke:

Ja, de var heeeelt nyyyyydelige :rødme:

Du trenger ikke det altså, selv om jeg såklart setter pris på å få mat :engel: Men er sååå koslig å ha deg her så bare gjør hva du vil du :klem:

Mhm, k82 vil gjerne at du sover her en natt til ja :jepp: Jeg har gjort klar sengen, men jeg lover å holde meg på min side av sengen altså ;)

Nice ass :bolledeig:

Skrevet

Du er så god du, k82 :nigo: Og jeg setter stor pris på å få være her i mellomtiden, jeg føler meg skikkelig hjemme :sjenert::nigo:

Godt du likte maten, jeg kan være flink når jeg først orker/må (sånn for ikke å sulte i hjel :ler: )

Jeg vil gå å legge meg nå. Er sliten, å tro det eller ei trøtt. Skal lese litt, å så kan du komme inn etterhvert om du ikke vil legge deg sammen med meg? :)

Skrevet

Du er så god du, k82 :nigo: Og jeg setter stor pris på å få være her i mellomtiden, jeg føler meg skikkelig hjemme :sjenert::nigo:

Godt du likte maten, jeg kan være flink når jeg først orker/må (sånn for ikke å sulte i hjel :ler: )

Jeg vil gå å legge meg nå. Er sliten, å tro det eller ei trøtt. Skal lese litt, å så kan du komme inn etterhvert om du ikke vil legge deg sammen med meg? :)

:helen::klem:

Så bra du føler deg hjemme altså, det liker k82 å høre. Du kan være her så lenge du vil :klemmer:

Mhm, du er flink når du må/orker ja, skikkelig husmor kan du være om du vil :ler:

Ja, jeg er faktisk enig. Så :jepp: jeg blir med, så kan vi ligge og prate litt før du leser i boken din kanskje også. Kooooslig :strix:

Skrevet

:helen::klem:

Så bra du føler deg hjemme altså, det liker k82 å høre. Du kan være her så lenge du vil :klemmer:

Mhm, du er flink når du må/orker ja, skikkelig husmor kan du være om du vil :ler:

Ja, jeg er faktisk enig. Så :jepp: jeg blir med, så kan vi ligge og prate litt før du leser i boken din kanskje også. Kooooslig :strix:

Ja, pillow talk er så koooselig :strix: Men da stikker jeg å pusser tennene da! :nigo: Kan jeg låne litt tannkrem av deg?

Skrevet

Ja, pillow talk er så koooselig :strix: Men da stikker jeg å pusser tennene da! :nigo: Kan jeg låne litt tannkrem av deg?

Seff, kan du det. :nigo: Det er bare å plassere tannbørsten din i den rosa koppen jeg satt frem til deg også :jepp::rope: ut om det er noe annet du trenger. Vi kan :tanpuss: sammen, vent da, skal bare slukke lysene her nede, så kommer jeg. :strix:

Skrevet

Seff, kan du det. :nigo: Det er bare å plassere tannbørsten din i den rosa koppen jeg satt frem til deg også :jepp::rope: ut om det er noe annet du trenger. Vi kan :tanpuss: sammen, vent da, skal bare slukke lysene her nede, så kommer jeg. :strix:

:tanpuss: Ok!

Nattinatt alle dere andre, nå stikker jeg og legger meg.

Skal prøve å ha varma dyna litt til du hopper i køya, k82 :kose:

:natti:

Skrevet

:tanpuss: Ok!

Nattinatt alle dere andre, nå stikker jeg og legger meg.

Skal prøve å ha varma dyna litt til du hopper i køya, k82 :kose:

:natti:

Mhm, nattinatt til alle andre ja :goodbye: Håper du får sove nå Faithy og at dagen i morgen blir lysere Al :klem: til dere begge. (Appi, skal få nattaklem i senga, så hun må vente litt :fnise: )

Så bra :strix:

*K82 kommer :strix: hoppende :strix: etter deg*

Skrevet

Hmmm.. hva skjer eeeegentlig med boka di Appi??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...