Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt mongis må man jo være da :nigo::ler:

Så tidlig, men men, lurt når man jobber da. Sover nok godt allerede du da :nigo:

:fnise: Hva med samboern appi, er han også våken så lenge? :popcorn:

Nei, han har jo et liv..... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, han har jo et liv..... :roll:

:fnise: Stakkar da :troest:

Gjest Katee
Skrevet

Litt mongis må man jo være da :nigo::ler:

Så tidlig, men men, lurt når man jobber da. Sover nok godt allerede du da :nigo:

:fnise: Hva med samboern appi, er han også våken så lenge? :popcorn:

Hm, jeg får ikke lov til å sitere appi visst :klø: Ja, ja...

;) Bare Kristian!

Sovnet tidlig ja :sjenert:

Skrevet

;) Bare Kristian!

Man kan tydeligvis ikke sitere over to sider :Nikke:;)

Skrevet

;) Bare Kristian!

:vinke:

Så rart :vetikke:

Du sover vel søtt nå også du ;)

Natta Kristian :klem:

Natti Faithy :klem::nigo:

Aha, det ble vel for komplisert for KG...vi er jo bare i 2010...å har jo bare hatt 182 oppdateringer og oppgraderinger her på forumet så.. :fnise:

Skrevet

;) Bare Kristian!

:vinke:

Så rart :vetikke:

Du sover vel søtt nå også du ;)

Natta Kristian :klem:

Natti Faithy :klem::nigo:

Aha, det ble vel for komplisert for KG...vi er jo bare i 2010...å har jo bare hatt 182 oppdateringer og oppgraderinger her på forumet så.. :fnise:

Skrevet

:fnise: Nei, teknologien på Kg er fra rundt 1840 såe, skal ikke forvente så altfor meget :ler: Enda våken? Jeg hadde tenkt å gå å legge meg tidlig i dag jeg, dvs nå :ler:

Djiis, jeg har snudd om på døgnet altså!

Skrevet

:fnise: Nei, teknologien på Kg er fra rundt 1840 såe, skal ikke forvente så altfor meget :ler: Enda våken? Jeg hadde tenkt å gå å legge meg tidlig i dag jeg, dvs nå :ler:

Djiis, jeg har snudd om på døgnet altså!

Ja, er lys våken :skratte: Sånn at jeg er bedre i form og mer opplagt nå, enn jeg er kl 1700 på dagen :dåne: Snakk om å snu døgnet...jeg nekter å legge meg så tidlig som nå også...blir bare liggende i flere timer..så må vente til sånn ja...en gang på morgenkvisten, da sovner jeg raskt... :ler:

Skrevet

Ja, jeg gidder ikke nå som du er her. Det var driiitkjedelig fra kl 2 og utover... Nå er det jo action her :ler:

Skrevet

Ja, jeg gidder ikke nå som du er her. Det var driiitkjedelig fra kl 2 og utover... Nå er det jo action her :ler:

Wii :strix: Jeg HÅPET du var på se..første jeg :lete: etter var om navnet ditt lyste, og det gjorde det jo :bolledeig::klem:

Hva skal vi gjøre i natt da? :vetikke:

Skrevet

Har ikke peil. I går natt leste jeg omtrent hele dagboka til dinedama, hun er kul :fnise: Nå leter jeg etter oppskrifter på nett som jeg kan lage i morgen. Er sulten! Har t.o.m. spist en baguett til kvelds. Men det skal da å sies at kvelds hos meg var faktisk for 6 timer siden. Positive med å sove på dagen er at jeg spiser adskillig mindre, da det er mye mindre tid til å :spise::fnise:

Skrevet

Har ikke peil. I går natt leste jeg omtrent hele dagboka til dinedama, hun er kul :fnise: Nå leter jeg etter oppskrifter på nett som jeg kan lage i morgen. Er sulten! Har t.o.m. spist en baguett til kvelds. Men det skal da å sies at kvelds hos meg var faktisk for 6 timer siden. Positive med å sove på dagen er at jeg spiser adskillig mindre, da det er mye mindre tid til å :spise::fnise:

:fnise: Ja, jeg så du var i den boka der se :ninja:

En baguett er jo ikke mye..jeg er egentlig sulten, men skal legge meg sulten har jeg funnet ut :fnise: For en jente jeg er :hoho::klaske:

Men du kan jo spise :nigo: Trenger vel ingen slankings :gjeiper:

Aha, trodde samboeren sto for all matlagingen jeg? *frekkek82* :ler:

Skrevet

Det er jo det han gjør, og om natta er han jo ikke våken for å lage meg mat. Synes det er formye folangt å gå inn å vekke han nå, bare for å lage meg en skive. Jeg orker ikke :dåne: Og om dagen er han på jobb, så jeg pleier å stå opp til middag omtrent :ler: Og så spiser jeg kvelds. To måltider om dagen :fnise:

(men i morgen har jeg planer om å overraske han med middag til han kommer hjem :nigo: )

Skrevet

Det er jo det han gjør, og om natta er han jo ikke våken for å lage meg mat. Synes det er formye folangt å gå inn å vekke han nå, bare for å lage meg en skive. Jeg orker ikke :dåne: Og om dagen er han på jobb, så jeg pleier å stå opp til middag omtrent :ler: Og så spiser jeg kvelds. To måltider om dagen :fnise:

(men i morgen har jeg planer om å overraske han med middag til han kommer hjem :nigo: )

Aha :skratte: Du er kul ;) Psssff...k82 syns du kan vekke han nå :hoho:

Skrevet

Aha :skratte: Du er kul ;) Psssff...k82 syns du kan vekke han nå :hoho:

:fnise: Da tror jeg ikke det blir noe på meg på de nærmeste dagene, så det tør jeg ikke :skratte:

Skrevet

:fnise: Da tror jeg ikke det blir noe på meg på de nærmeste dagene, så det tør jeg ikke :skratte:

:hoho::rulle:;) Neei, kanskje kjipt å "bytte" vekk sånne aktiviteter for 1 brødskive ja :fnise:

Skrevet

:hoho::rulle:;) Neei, kanskje kjipt å "bytte" vekk sånne aktiviteter for 1 brødskive ja :fnise:

Da legger jeg meg heller sulten, for å si det slik ;)

Skrevet

Da legger jeg meg heller sulten, for å si det slik ;)

:hoho:

K82 kunne vært rar nok til at han heller valgte baguetten..eller godis :sikle::hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...