*appifany* Skrevet 28. juli 2010 #4001 Skrevet 28. juli 2010 Litt mongis må man jo være da Så tidlig, men men, lurt når man jobber da. Sover nok godt allerede du da Hva med samboern appi, er han også våken så lenge? Nei, han har jo et liv.....
kristian82 Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #4002 Skrevet 28. juli 2010 Nei, han har jo et liv..... Stakkar da
Gjest Katee Skrevet 28. juli 2010 #4004 Skrevet 28. juli 2010 Litt mongis må man jo være da Så tidlig, men men, lurt når man jobber da. Sover nok godt allerede du da Hva med samboern appi, er han også våken så lenge? Hm, jeg får ikke lov til å sitere appi visst :klø: Ja, ja... Bare Kristian! Sovnet tidlig ja
*appifany* Skrevet 28. juli 2010 #4006 Skrevet 28. juli 2010 Hm, jeg får ikke lov til å sitere appi visst :klø: Ja, ja... Bare Kristian! Sovnet tidlig ja Man kan tydeligvis ikke sitere over to sider
kristian82 Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #4007 Skrevet 29. juli 2010 Hm, jeg får ikke lov til å sitere appi visst :klø: Ja, ja... Bare Kristian! Sovnet tidlig ja Så rart Du sover vel søtt nå også du Natta Kristian Natti Faithy Man kan tydeligvis ikke sitere over to sider Aha, det ble vel for komplisert for KG...vi er jo bare i 2010...å har jo bare hatt 182 oppdateringer og oppgraderinger her på forumet så..
kristian82 Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #4008 Skrevet 29. juli 2010 Hm, jeg får ikke lov til å sitere appi visst :klø: Ja, ja... Bare Kristian! Sovnet tidlig ja Så rart Du sover vel søtt nå også du Natta Kristian Natti Faithy Man kan tydeligvis ikke sitere over to sider Aha, det ble vel for komplisert for KG...vi er jo bare i 2010...å har jo bare hatt 182 oppdateringer og oppgraderinger her på forumet så..
*appifany* Skrevet 29. juli 2010 #4009 Skrevet 29. juli 2010 Nei, teknologien på Kg er fra rundt 1840 såe, skal ikke forvente så altfor meget Enda våken? Jeg hadde tenkt å gå å legge meg tidlig i dag jeg, dvs nå Djiis, jeg har snudd om på døgnet altså!
kristian82 Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #4010 Skrevet 29. juli 2010 Nei, teknologien på Kg er fra rundt 1840 såe, skal ikke forvente så altfor meget Enda våken? Jeg hadde tenkt å gå å legge meg tidlig i dag jeg, dvs nå Djiis, jeg har snudd om på døgnet altså! Ja, er lys våken Sånn at jeg er bedre i form og mer opplagt nå, enn jeg er kl 1700 på dagen :dåne: Snakk om å snu døgnet...jeg nekter å legge meg så tidlig som nå også...blir bare liggende i flere timer..så må vente til sånn ja...en gang på morgenkvisten, da sovner jeg raskt...
*appifany* Skrevet 29. juli 2010 #4011 Skrevet 29. juli 2010 Ja, jeg gidder ikke nå som du er her. Det var driiitkjedelig fra kl 2 og utover... Nå er det jo action her
kristian82 Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #4012 Skrevet 29. juli 2010 Ja, jeg gidder ikke nå som du er her. Det var driiitkjedelig fra kl 2 og utover... Nå er det jo action her Wii Jeg HÅPET du var på se..første jeg etter var om navnet ditt lyste, og det gjorde det jo Hva skal vi gjøre i natt da?
*appifany* Skrevet 29. juli 2010 #4013 Skrevet 29. juli 2010 Har ikke peil. I går natt leste jeg omtrent hele dagboka til dinedama, hun er kul Nå leter jeg etter oppskrifter på nett som jeg kan lage i morgen. Er sulten! Har t.o.m. spist en baguett til kvelds. Men det skal da å sies at kvelds hos meg var faktisk for 6 timer siden. Positive med å sove på dagen er at jeg spiser adskillig mindre, da det er mye mindre tid til å
kristian82 Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #4014 Skrevet 29. juli 2010 Har ikke peil. I går natt leste jeg omtrent hele dagboka til dinedama, hun er kul Nå leter jeg etter oppskrifter på nett som jeg kan lage i morgen. Er sulten! Har t.o.m. spist en baguett til kvelds. Men det skal da å sies at kvelds hos meg var faktisk for 6 timer siden. Positive med å sove på dagen er at jeg spiser adskillig mindre, da det er mye mindre tid til å Ja, jeg så du var i den boka der se En baguett er jo ikke mye..jeg er egentlig sulten, men skal legge meg sulten har jeg funnet ut For en jente jeg er Men du kan jo spise Trenger vel ingen slankings :gjeiper: Aha, trodde samboeren sto for all matlagingen jeg? *frekkek82*
*appifany* Skrevet 29. juli 2010 #4015 Skrevet 29. juli 2010 Det er jo det han gjør, og om natta er han jo ikke våken for å lage meg mat. Synes det er formye folangt å gå inn å vekke han nå, bare for å lage meg en skive. Jeg orker ikke :dåne: Og om dagen er han på jobb, så jeg pleier å stå opp til middag omtrent Og så spiser jeg kvelds. To måltider om dagen (men i morgen har jeg planer om å overraske han med middag til han kommer hjem )
kristian82 Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #4016 Skrevet 29. juli 2010 Det er jo det han gjør, og om natta er han jo ikke våken for å lage meg mat. Synes det er formye folangt å gå inn å vekke han nå, bare for å lage meg en skive. Jeg orker ikke :dåne: Og om dagen er han på jobb, så jeg pleier å stå opp til middag omtrent Og så spiser jeg kvelds. To måltider om dagen (men i morgen har jeg planer om å overraske han med middag til han kommer hjem ) Aha Du er kul Psssff...k82 syns du kan vekke han nå
*appifany* Skrevet 29. juli 2010 #4017 Skrevet 29. juli 2010 Aha Du er kul Psssff...k82 syns du kan vekke han nå Da tror jeg ikke det blir noe på meg på de nærmeste dagene, så det tør jeg ikke
kristian82 Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #4018 Skrevet 29. juli 2010 Da tror jeg ikke det blir noe på meg på de nærmeste dagene, så det tør jeg ikke Neei, kanskje kjipt å "bytte" vekk sånne aktiviteter for 1 brødskive ja
*appifany* Skrevet 29. juli 2010 #4019 Skrevet 29. juli 2010 Neei, kanskje kjipt å "bytte" vekk sånne aktiviteter for 1 brødskive ja Da legger jeg meg heller sulten, for å si det slik
kristian82 Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #4020 Skrevet 29. juli 2010 Da legger jeg meg heller sulten, for å si det slik K82 kunne vært rar nok til at han heller valgte baguetten..eller godis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå