Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jei!! Dere er begge våkne, jo!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hogwash håper K82 har planer om å utdype om denne hendelsen :ler:

Hehe, nja er jo ikke så mye å utdype egentlig, ikke noe enkeltstående hendelse egentlig. :arwen: Mer et resultat av personlighet og overlegen smartnessssss sett i samsvar med folk flest, erfaring,inntrykk og tilsværelsen. Noe som resuleterer i en "c'est la vie" som er svært problematisk å forholde seg til,da man ikke er en av massenes og bermens svin, men til stadighet må rulle rundt i grisemøkk skal man forholde seg til den etablerte tilværelsen.

En oppoverbakke full av asfalthul man tvinges til å gå, hvor man heller kunne tenkt seg å chillen i bunnen av bakken. På toppen av bakken er det ikke en dritt man vil ha, og en etter en av jæævla idioter står og :rope: langs veikanten at "det er i oppoverbakke det går fremover/oppover". Så vandrer man i vei da, med idioter på alle kanter, sammen mot toppen, hæhæ, opp og frem, alle som en. Fyf..."Helvete er de andre" er det ikke det Sartre sier? Men det var kanskje ikke i den betydningen jeg tenker han mente det..Det er uansett passende.

Skrevet

Oy? Litt dårlig humør på morningen?

Gjest hogwash
Skrevet

I slike situasjoner synes jeg det hjelper å se på "idiotene" som små barn som ikke vet hva ting egentlig dreier seg om.

Med mindre man mener at ignorance IS bliss...

Skrevet

Oy? Litt dårlig humør på morningen?

K82 anser det fortsatt som natt :ler: Men ja,nja, sånn vanlig egentlig..muligens litt forsterket i negativ retning.

I slike situasjoner synes jeg det hjelper å se på "idiotene" som små barn som ikke vet hva ting egentlig dreier seg om.

Med mindre man mener at ignorance IS bliss...

Jeg ser den. Men det er jo svært problematisk å være omgitt av (voksne) små barn på alle kanter, og i tillegg være dømt til en koeksistens i harmoni med de, skal man unngå en vei full av torner og ensomhet. Men nå er akkurat ensomhet, en fryd, så den er jo grei, men andres idioti vet man svermer rundt, forpester luften og tilværelsen, uansett om man lukker døren og drar ned rullgardinen.

Ignorance er en velsignelse ja..så behagelig det må være..lucky fucks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nei, something got to give. Jeg får legge en slagplan....minimere fysisk og psykisk ubehag får være primærmålet. Noe som i seg selv kan sies å være et intetsigende mål, da mennesket gjerne higer etter lykke og euforia..eller hva det nå heter...Men, lunkent badevann funker vel egentlig best alt i alt..selv om man gjerne skulle hatt vannet varmt på vinteren og kaldt om sommeren. En mer rasjonell tilnærming er nok påkrevd.

Gjest hogwash
Skrevet

Det er nok en liten trøst, men idioter hjelper også til å vise hvem som virkelig er verdt å bry seg om, og gjør opplevelser med dem bedre, Yin & Yang ;)

Evn. lim opp bilder på punchingbaggen :lur:

Skrevet (endret)

Selvsensur.

Det er på tide med en KG time out.

Endret av kristian82
Skrevet (endret)

.

Endret av kristian82
Gjest hogwash
Skrevet

Det er godt å få det ut, håper dagen i morgen blir myyyyyye bedre for din del!

Skrevet

Nå er det nok en stund til vi får se k82 igjen folkens...

Håper du koser deg uten oss, vi skal tenke på deg :)

Skrevet (endret)

:vinke: Sorry, det var bare fleip da.

Hvorfor liker du han ikke?

Skjønte det da ;)

Jeg vet egentlig ikke :klø: Det er bare noe ekkelt over han..

Hvor er Kristian? Hva skjer? :klø:

Endret av Guriane
Skrevet

Skjønte det da ;)

Jeg vet egentlig ikke :klø: Det er bare noe ekkelt over han..

Hvor er Kristian? Hva skjer? :klø:

Vey ikke. Visstnok noe jeg ikke har fått med meg. Savner han allerede. Jag bort alle de slemme :kosteskaft:

Skrevet

Vey ikke. Visstnok noe jeg ikke har fått med meg. Savner han allerede. Jag bort alle de slemme :kosteskaft:

IKKE putt hekser i boken hans, da kommer han iallefall ikke tilbake! (uansett om du jager de!)

Skrevet

IKKE putt hekser i boken hans, da kommer han iallefall ikke tilbake! (uansett om du jager de!)

Beklager. Visste ikke han var redd for hekser. :sjenert:

Skrevet

Beklager. Visste ikke han var redd for hekser. :sjenert:

Skrevet
:jepp: Han liker dem virkelig ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...