kristian82 Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #3741 Skrevet 17. juli 2010 Ingenting, Tingeling Med deg da? Hører rykter om bytur? Kanskje du får se noen synkroniserte moves?? Tingeling ja Nja, men jeg har ikke lyst..men kanskje jeg skal Mhm, synkroniserte moves er bra K82 har sånn syyyyyyyyyyyk pomp i kroppen etter treninga i dag, noen som har lyst til å bryte? Im feeling quite unbeatable Huff...ser i alle fall stor ut, så det så Men trekker tilbake brytetilbudet, vil ikke havne i armlock av Hogwash eller sånn
Gjest hogwash Skrevet 17. juli 2010 #3742 Skrevet 17. juli 2010 Jeg er nok betraktelig bedre på striking enn submission
kristian82 Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #3743 Skrevet 17. juli 2010 Jeg er nok betraktelig bedre på striking enn submission Så fett Kunne du lært meg litt???
Gjest Katee Skrevet 17. juli 2010 #3745 Skrevet 17. juli 2010 Tingeling ja Nja, men jeg har ikke lyst..men kanskje jeg skal Mhm, synkroniserte moves er bra K82 har sånn syyyyyyyyyyyk pomp i kroppen etter treninga i dag, noen som har lyst til å bryte? Im feeling quite unbeatable Huff...ser i alle fall stor ut, så det så Men trekker tilbake brytetilbudet, vil ikke havne i armlock av Hogwash eller sånn Leste at du var full av noe annet jeg Er nok litt trøtt i dag også gitt
kristian82 Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #3746 Skrevet 17. juli 2010 Leste at du var full av noe annet jeg Er nok litt trøtt i dag også gitt Al da jeg er da ikke full av sånne ting (Tenkte, hvem tråd er det noen har sagt jeg er full av i ? ) Så var det bare du :gjeiper:
Gjest Katee Skrevet 17. juli 2010 #3747 Skrevet 17. juli 2010 Men det var så fristende å skrive noe for å terge deg! Du har jo ikke akkurat oppført deg i tråden min! Neida!
kristian82 Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #3748 Skrevet 17. juli 2010 Men det var så fristende å skrive noe for å terge deg! Du har jo ikke akkurat oppført deg i tråden min! Neida! Skjønner det Har jeg ikke?
Gjest Katee Skrevet 17. juli 2010 #3751 Skrevet 17. juli 2010 (endret) I dag skal jeg ut og løpe litt, tror jeg, hvis det ikke regner så masse. Så skal jeg bare sitte her og smile litt for meg selv Neste helg blir det full rulle med konserter og greier, så det kan være greit med en rolig helg. Du skal ut? Endret 17. juli 2010 av Alyah
kristian82 Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #3752 Skrevet 17. juli 2010 I dag skal jeg ut og løpe litt, tror jeg, hvis det ikke regner så masse. Så skal jeg bare sitte her og smile litt for meg selv Neste helg blir det full rulle med konserter og greier, så det kan være greit med en rolig helg. Du skal ut? Oki, høres lurt ut med en oppladningshelg. Litt deilig å løpe i regn syns jeg, om det ikke pøsregner skikkelig mye da Åhh, jeg vet ikke. Har ikke noe lyst Kommer sikkert bare til å angre om jeg blir med
Gjest Katee Skrevet 17. juli 2010 #3753 Skrevet 17. juli 2010 Syns regn er litt deilig ja Hvorfor kommer du til å angre da, tror du?
kristian82 Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #3754 Skrevet 17. juli 2010 Syns regn er litt deilig ja Hvorfor kommer du til å angre da, tror du? Mhm, i alle fall når det er så varmt Fordi jeg pleier å gjøre det, om jeg drar ut og egentlig ikke har lyst til å dra ut. Men, huff, jeg burde kanskje bli med :klø:
Gjest Katee Skrevet 17. juli 2010 #3755 Skrevet 17. juli 2010 Det er jo litt vanskelig å si om du skal gå eller ikke. Noen ganger har man bare ikke lyst, og det må jo være lov til å føle det sånn, men noen ganger blir det ganske kos Men det er (ihvertfall for meg) litt viktig at man har lyst til å gå ut ellers blir det gjerne til at ingenting er noe kult uansett hva som skjer
kristian82 Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #3756 Skrevet 17. juli 2010 Det er jo litt vanskelig å si om du skal gå eller ikke. Noen ganger har man bare ikke lyst, og det må jo være lov til å føle det sånn, men noen ganger blir det ganske kos Men det er (ihvertfall for meg) litt viktig at man har lyst til å gå ut ellers blir det gjerne til at ingenting er noe kult uansett hva som skjer Veldig sant det du sier. Ja, det jeg tror se, at det ikke blir noe kult uansett hva som skjer, siden jeg ikke har noe lyst fra starten av. Hmmmmm, får tenke på det litt, men nå er det mat.
kristian82 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #3758 Skrevet 18. juli 2010 Kos deg uansett hva du velger!!! Ble til at jeg koste meg hjemme og lekte litt "taxi" - dvs- kjørte noen kompiser hjem fra byen. Hva gjorde du da?
Gjest Katee Skrevet 18. juli 2010 #3759 Skrevet 18. juli 2010 Ingen verdens ting annet enn en tur ut i den bergenske skogen. Traff på noen skumle sauer og greier Snilt av deg å være sjåfør da
kristian82 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #3760 Skrevet 18. juli 2010 Ingen verdens ting annet enn en tur ut i den bergenske skogen. Traff på noen skumle sauer og greier Snilt av deg å være sjåfør da oki Sauer altså Prøvde de å følge etter deg? Ja, men k82 vet og ta seg betalt..så er ikke sååååå snill
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå