Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenkte på det der 'passelig minus' da ;)

Mmm, godis! :strix: Surfer, leser litt og ser sånn 1/3 på tv :)

Å det ja :sjenert: Nei, var bare i sånn hat humør i 10-12 timer i dag..meeen, nesten gått vekk nå. :plystre:

Jenter altså, så mye dere klarer å gjøre på en gang. Imponerende. :opplyser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

;)

Så bra at det snart er over :kose:

:jepp:

Men nå er det film. God helg Aly :kose:

Skrevet

:jepp:

Men nå er det film. God helg Aly :kose:

Håper ikke filmen blir for skummel for deg. Skulle nok hatt noen å holde i handa da...

God kveld til deg, kjekken!!

Skrevet

Da venter jeg spent på filmavisen v.K82 :lur:

:bond:

The Wolfman- 2010

En varulvfilm av den gamle gode sorten.

Handlingen finner sted i England på slutten av 1800 tallet. Lawrence Talbot (Benicio Del Toro) oppsøkes på teatert en sen natt av sin brors forlovede. Hun ber om hjelp til å finne sin ektemann som forsvant på merkelig vis en sen natt og nå har vært savnet i 1 måned. Talbot legger konflikter med sin far til side og returnerer hjem til familiens herregård. Utsagnet "ther is no place like home" er passende, men det er ikke nødvendigvis i den tradisjonelle positive forstanden. Talbot setter uredd til verks for å finne ut hva som har skjedd med sin bror, men noen ganger er det smartest å holde seg innendørs etter månens frembrudd. Talbots far (Anthony Hopkins) lusker i kulisssene, og hva som skjuler seg bak hans kalde øyer gjenstår å se. Sett deg til rette i sofaen for en spennende og stemningsfylt film, som som veksler mellom å nappe deg i skjortekragen og rive den av. Å husk, det er ingen synd å drepe et udyr, men hvor går grensen mellom udyr og menneske? Ikke glem å hyl mot månen. :sjokk:

Terningkast: 4+

K82 så den alene og skal legge seg alene... mulig ikke mitt smarteste trekk..men er jo lyst nå i alle fall da. :fnise:

Håper ikke filmen blir for skummel for deg. Skulle nok hatt noen å holde i handa da...

God kveld til deg, kjekken!!

:fnise: Den var faktisk litt skummel. :ler: Ja, k82 skulle gjerne hatt noen å holde i handa.

God kveld til deg også Faithy :kose:

Skrevet

Ah, var det jeg fryktet. Men jeg må nesten bare se den uansett ;)

Ja, det var det samme jeg tenkte. Så det nesten bare for å ha sett det.

Du kan få litt av fargen min *k82 børster og blåser litt av sin vakre brunfarge over på Guri* :skratte:

Tusen takk :strix: Men jeg tror jeg trenger enda litt :opplyser:

:bond:

The Wolfman- 2010

En varulvfilm av den gamle gode sorten.

Handlingen finner sted i England på slutten av 1800 tallet. Lawrence Talbot (Benicio Del Toro) oppsøkes på teatert en sen natt av sin brors forlovede. Hun ber om hjelp til å finne sin ektemann som forsvant på merkelig vis en sen natt og nå har vært savnet i 1 måned. Talbot legger konflikter med sin far til side og returnerer hjem til familiens herregård. Utsagnet "ther is no place like home" er passende, men det er ikke nødvendigvis i den tradisjonelle positive forstanden. Talbot setter uredd til verks for å finne ut hva som har skjedd med sin bror, men noen ganger er det smartest å holde seg innendørs etter månens frembrudd. Talbots far (Anthony Hopkins) lusker i kulisssene, og hva som skjuler seg bak hans kalde øyer gjenstår å se. Sett deg til rette i sofaen for en spennende og stemningsfylt film, som som veksler mellom å nappe deg i skjortekragen og rive den av. Å husk, det er ingen synd å drepe et udyr, men hvor går grensen mellom udyr og menneske? Ikke glem å hyl mot månen. :sjokk:

Terningkast: 4+

K82 så den alene og skal legge seg alene... mulig ikke mitt smarteste trekk..men er jo lyst nå i alle fall da. :fnise:

:fnise: Den var faktisk litt skummel. :ler: Ja, k82 skulle gjerne hatt noen å holde i handa.

:pls:

Gjest Katee
Skrevet

Så flink du er! Gleder meg til neste anmeldelse!

*Alyah danser forsiktig (og ikke i det hele tatt påvirket av alkohol) ut av tråden mens hun synger "Everything was the same. One color was just like the others. An assembly routine. My memories were all black and white. Till I stopped overthinking. Decided to draw back the curtains. And I cleared all the cobwebs. And began to let in the light..." :danser: *

Ehem ja...

:sjenert: Jeg fant en annen sang å synge på ;) God lørdag!

Skrevet

Ja, det var det samme jeg tenkte. Så det nesten bare for å ha sett det.

Tusen takk :strix: Men jeg tror jeg trenger enda litt :opplyser:

:pls:

:fnise::klem:

Hvorfor :pls: ? :)

Så flink du er! Gleder meg til neste anmeldelse!

*Alyah danser forsiktig (og ikke i det hele tatt påvirket av alkohol) ut av tråden mens hun synger "Everything was the same. One color was just like the others. An assembly routine. My memories were all black and white. Till I stopped overthinking. Decided to draw back the curtains. And I cleared all the cobwebs. And began to let in the light..." :danser: *

Ehem ja...

:sjenert: Jeg fant en annen sang å synge på ;) God lørdag!

Tusen takk :klem:

Flink til å danse du er a :opplyser: Ja, kanskje like greit, men jeg liker den build me up, buttercup sangen. :nigo:

God lørdag :bond:

Skrevet

Go helg t Kristian

Takker. :nigo: Hva skjer da Faithy?

Skrevet

:joggesmilysomspiserpotetgullogdrikkerbrus:

Nope, funka ikke. :lete:

Skrevet

Jeg synes Wolfman hadde en litt vel lettvint slutt... Litt dårlig løsning egentlig...

:vinke: Klarer ikke å følge med her jeg gitt...

Skrevet

Jeg synes Wolfman hadde en litt vel lettvint slutt... Litt dårlig løsning egentlig...

:vinke: Klarer ikke å følge med her jeg gitt...

:vinke:

Hmm..ja, eller syns slutten var ok jeg. :jepp:

Koslig du tar turen innom i alle fall. :kose: Noe spennende som har skjedd i det siste da?

Skrevet

:joggesmilysomspiserpotetgullogdrikkerbrus:

Nope, funka ikke. :lete:

:hoho:

Nå skal jeg ut å jogge :goodbye:

Skrevet

:hoho:

Nå skal jeg ut å jogge :goodbye:

:):vinke:

Hvor skal du jogge da? :arwen:

Jeg har jogget i dag jeg også, prøve å redusere helgens skadevirkninger. :fnise:

God tur. :goodbye:

Skrevet

:fnise::klem:

Hvorfor :pls: ? :)

For at du turte å se den... :redd:

Skrevet

For at du turte å se den... :redd:

Ja, k82 kan noen ganger være veeeeldig uforutsigbar og gjøre ting som er veldig "out of caracter" :opplyser:

Driver du med da? :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...