kristian82 Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #3421 Skrevet 22. juni 2010 (endret) Uff da. Du må ikke gi opp! *k82 gjør et siste forsøk..tar en dusj,sol, parfyme, på med penklær, og grer seg på håret og stiller seg i vinduet og speider etter LilleGuri* Jo, om hun ikke kommer nå når jeg har pyntet meg og sånn, så gir jeg opp. Endret 22. juni 2010 av kristian82
Guriane Skrevet 22. juni 2010 #3423 Skrevet 22. juni 2010 Guriane and Kristian sitting in a tree. K-I-S-S-I-N-G! Bare om Gurine vil da. Jeg mener: Ehh.. Jeg mener: Pass dere, ellers kommer Guriane med Guri liker ikke å moone (dessverre.K82 syns det er dumt) men hun liker å *k82 gjør et siste forsøk..tar en dusj,sol, parfyme, på med penklær, og grer seg på håret og stiller seg i vinduet og speider etter LilleGuri* Jo, om hun ikke kommer nå når jeg har pyntet meg og sånn, så gir jeg opp. Yes. Jeg visste du ville dusje hvis jeg ventet lenge nok! Nei, sorry Du er kjempefin! Hvordan er formen?
kristian82 Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #3427 Skrevet 22. juni 2010 Jeg mener: Ehh.. Jeg mener: Yes. Jeg visste du ville dusje hvis jeg ventet lenge nok! Nei, sorry Du er kjempefin! Hvordan er formen? yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeah *K82 skulle akkurat til å blåse ut alle de levende lysene jeg har tent* :rødme: du viste jeg dusjet etterhvert ja - fyf, k82 høres så skitten ut. :kline: (om du vil eller ikke ) Formen er bra, men savnet lilleguri. KRISTIAN! Du har besøk! Jaaaa
Guriane Skrevet 22. juni 2010 #3429 Skrevet 22. juni 2010 (endret) Nåh. Levende lys og greier Guriane har savnet Kristian også! Hvordan gikk det med speilet, forresten? Endret 22. juni 2010 av Guriane
kristian82 Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #3430 Skrevet 22. juni 2010 Ah, litt romantikk i den rosa tråden! Nåh. Levende lys og greier Guriane har savnet Kristian også! Hvordan gikk det med speilet, forresten? Jah, k82 har ordnet skikkelig. Så bra (du kan jo nesten ikke si noe annet ) Ikke vært ute med speilet enda
Guriane Skrevet 22. juni 2010 #3431 Skrevet 22. juni 2010 (endret) Jah, k82 har ordnet skikkelig. Så bra (du kan jo nesten ikke si noe annet ) Ikke vært ute med speilet enda Flinkis Kan jeg vel Endret 22. juni 2010 av Guriane
kristian82 Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #3432 Skrevet 22. juni 2010 Flinkis Kan jeg vel Bra du ikke sa noen annet i alle fall. :klem: Planer i ferien du da?
Guriane Skrevet 22. juni 2010 #3433 Skrevet 22. juni 2010 Bra du ikke sa noen annet i alle fall. :klem: Planer i ferien du da? Jeg hadde jo ikke sagt det hvis jeg ikke mente det Nei, egentlig ikke. Har lyst på en tur til et varmere sted, men jeg har ikke bestilt noe. Og jeg tror egentlig at jeg har best av å spare de pengene, og heller ta noen småturer her hjemme. Du da?
kristian82 Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #3434 Skrevet 22. juni 2010 Jeg hadde jo ikke sagt det hvis jeg ikke mente det Nei, egentlig ikke. Har lyst på en tur til et varmere sted, men jeg har ikke bestilt noe. Og jeg tror egentlig at jeg har best av å spare de pengene, og heller ta noen småturer her hjemme. Du da? Oki, så bra *k82 henter frem han har hatt stående å vente på lilleguri* Oki, jeg vil ikke til noe varmere sted. Men ja, blir bare noen småturer her hjemme.
Guriane Skrevet 22. juni 2010 #3435 Skrevet 22. juni 2010 Oki, så bra *k82 henter frem han har hatt stående å vente på lilleguri* Oki, jeg vil ikke til noe varmere sted. Men ja, blir bare noen småturer her hjemme. :hoppe: *Guriane er veldig nysgjerrig på hva det er i pakken* Når skal du ha ferie da?
kristian82 Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #3436 Skrevet 22. juni 2010 :hoppe: *Guriane er veldig nysgjerrig på hva det er i pakken* Når skal du ha ferie da? Håper du liker den. Ikke så lenge til, skal finne ut av det i morgen faktisk. Men nå er det Sov godt LilleGuri
Guriane Skrevet 22. juni 2010 #3437 Skrevet 22. juni 2010 Håper du liker den. Ikke så lenge til, skal finne ut av det i morgen faktisk. Men nå er det Sov godt LilleGuri Hva er det i den? Takk for det. Sov godt du også!
kristian82 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #3439 Skrevet 23. juni 2010 Hva er det i den? Takk for det. Sov godt du også! Et smykke og et gavekort på Spaa. Skjer a ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå