kristian82 Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #3241 Skrevet 7. juni 2010 Går med Kay-man da? Er det jeg som er Kay-man ? om det ikke er meg. Går bra her, skal lage noe mat nå og se litt på tv før jeg hopper til sengs. Står til der da? Jeg skal også legge meg snart tror jeg. Håper du har hatt en fin kveld Kristian! Jepp, vært ganske så bra den. Gjort i dag du da?
mia83 Skrevet 7. juni 2010 #3242 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har jobbet, gått tur med ei venninne og lakket trappegelenderet. Når jeg kjenner på det nå, så kjenner jeg at treet har reist seg, så jeg må pusse over med litt fint sandpapir før jeg tar neste lakkstrøk.. enda mer jobb..
Gjest Katee Skrevet 7. juni 2010 #3243 Skrevet 7. juni 2010 Jepp, det er du, vet du Jeg er ikke så flink å kalle folk det de egentlig heter. Men her gjør det kanskje ikke noe? Tv, KG og mat på meg også Morer meg med de merkelige trådene som dukker opp her Pet skal starte kattebursdagfirma og Alyah deler villig ut sine _gode_ økonomiske råd
kristian82 Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #3244 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har jobbet, gått tur med ei venninne og lakket trappegelenderet. Når jeg kjenner på det nå, så kjenner jeg at treet har reist seg, så jeg må pusse over med litt fint sandpapir før jeg tar neste lakkstrøk.. enda mer jobb.. Oki. Huff, men blir sikkert fint når du blir ferdig med det da. Var det på trappen du måtte ta 3 strøk/lag (eller hva det heter) ? Jepp, det er du, vet du Jeg er ikke så flink å kalle folk det de egentlig heter. Men her gjør det kanskje ikke noe? Tv, KG og mat på meg også Morer meg med de merkelige trådene som dukker opp her Pet skal starte kattebursdagfirma og Alyah deler villig ut sine _gode_ økonomiske råd Cool! Jeg liker kallenavn, så det er bare artig. Ja, så den tråden med katten ja (jeg trodde det var seriøst ment når jeg så den på forumforsiden ). Økonomoisk rådgiver sånn på fritiden lissom? Tøft
Gjest Katee Skrevet 7. juni 2010 #3245 Skrevet 7. juni 2010 Trodde den var ekte først og holdt på å le meg i hjel! Spørs hvor god rådgiver jeg er da
kristian82 Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #3246 Skrevet 7. juni 2010 Trodde den var ekte først og holdt på å le meg i hjel! Spørs hvor god rådgiver jeg er da Ja Sikkert flink Uansett, kult å være rådgiver på fritiden, tar seg bra ut på CVn også.
Gjest Katee Skrevet 7. juni 2010 #3247 Skrevet 7. juni 2010 Å være C-kjendis på KG må jo være noe å skryte av på cv-en? Men det vet vel du alt om som er A-kjendis
kristian82 Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #3248 Skrevet 7. juni 2010 Å være C-kjendis på KG må jo være noe å skryte av på cv-en? Men det vet vel du alt om som er A-kjendis Ja, der sa du noe. Det skal jeg føre opp på CVn min as. Annet: A-kjendis med egen rosa dagbok på forumet Kvinneguiden. Nå må jeg se litt på tv, god natt.
Faithy Skrevet 7. juni 2010 #3249 Skrevet 7. juni 2010 Er ikke slem. Alle sier jeg er "verdens snilleste". (gråt.....) Men vil ha ikonene mine tilbake ( sint - tramper foten i gulvet)
kristian82 Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #3250 Skrevet 8. juni 2010 Er ikke slem. Alle sier jeg er "verdens snilleste". (gråt.....) Men vil ha ikonene mine tilbake ( sint - tramper foten i gulvet) Pøh, verdens snilleste du lissom. Ikke tramp for hardt i gulvet nå da.
kristian82 Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #3253 Skrevet 8. juni 2010 Blitt noe brunere? Hvordan er formen?
Gjest Katee Skrevet 8. juni 2010 #3254 Skrevet 8. juni 2010 Trøtt i trynet Men hverken kvalm eller sur Går med deg da?
kristian82 Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #3255 Skrevet 8. juni 2010 Trøtt i trynet Men hverken kvalm eller sur Går med deg da? Det er jo bra. Trøtt i tryne er lett å kurere også. Jo, bra. Sitter og lurer på hva jeg skal gjøre. Har ikke trening i dag, men har lyst til å finne på noe..Vet bare ikke hva
Guriane Skrevet 8. juni 2010 #3256 Skrevet 8. juni 2010 (endret) Blitt noe brunere? Brunere? Pøh. Blir vel ikke brun når det regner vel Endret 8. juni 2010 av Guriane
kristian82 Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #3257 Skrevet 8. juni 2010 (endret) Brunere? Pøh. Blir vel ikke brun når det regner vel Josh. Nå fant jeg ut hva vi kan gjøre, vi kan dra og ta sol. Kan vi jo dele solseng. Da blir det billigere og kosligere. Endret 8. juni 2010 av kristian82
Guriane Skrevet 8. juni 2010 #3258 Skrevet 8. juni 2010 Josh. Nå fant jeg ut hva vi kan gjøre, vi kan dra og ta sol. Kan vi jo dele solseng. Da blir det billigere og kosligere. Ved siden av hverandre da, eller en oppå og en under og så bytte midtveis?
kristian82 Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #3259 Skrevet 8. juni 2010 Ved siden av hverandre da, eller en oppå og en under og så bytte midtveis? Jeg følte jeg dro strikken langt når jeg skulle ha deg til å ligge ved siden av MEN vi kan gjerne gjøre ditt forslag også. K82 hadde fokusert på andre ting enn egen brunfarge da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå