kristian82 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #3221 Skrevet 4. juni 2010 Hallo Jeg baker brød Flink jente Kristian. Føler meg bedre i dag Nå er helgen kommet, det er tid for fredagskoooooos. Ingen Kims, ingen kooooos! Nå er det endelig lov å spise godis igjen. K82 er sikker på at han blir drastisk mye mindre aggresiv i dag.
Guriane Skrevet 4. juni 2010 #3222 Skrevet 4. juni 2010 (endret) Flink jente Nå er det endelig lov å spise godis igjen. K82 er sikker på at han blir drastisk mye mindre aggresiv i dag. Pleier du å være spesielt aggressiv til vanlig? Endret 4. juni 2010 av Guriane
kristian82 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #3223 Skrevet 4. juni 2010 Pleier du å være spesielt aggressiv til vanlig? Nja..aggressiv og aggressiv Nei, pleier ikke det altså. Eller, jeg kan bli om det er lenge til helg og jeg ikke har lov å spise godis før helga kommer....men jeg er ikke til fare for mine omgivelser da..men plage for mine omgivelser maybee
Faithy Skrevet 4. juni 2010 #3224 Skrevet 4. juni 2010 Blitt solbrendt? Håper hentesveisen ble dandert godt utover... Her har det ikke vært solevær, for å si det slik(mistet ikonene igjen) God helg til deg. Klem
Guriane Skrevet 5. juni 2010 #3225 Skrevet 5. juni 2010 Nja..aggressiv og aggressiv Nei, pleier ikke det altså. Eller, jeg kan bli om det er lenge til helg og jeg ikke har lov å spise godis før helga kommer....men jeg er ikke til fare for mine omgivelser da..men plage for mine omgivelser maybee Det er så deilig vær :strix:
kristian82 Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #3228 Skrevet 6. juni 2010 Blitt solbrendt? Håper hentesveisen ble dandert godt utover... Her har det ikke vært solevær, for å si det slik(mistet ikonene igjen) God helg til deg. Klem Ikke solbrent nei. Jeg har mye pigmenter. Så det så jeg har ikke hentesveis De tar fra deg ikonene fordi du er slem. Det er så deilig vær :strix: Noe action i helgen K? Nope. Hos deg? Her har det :snø: .... masse... Oi, det er kjipt.
kristian82 Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #3230 Skrevet 6. juni 2010 (endret) K! Jasså du er av den aggressive typen? Aldri mot jenter da Og aldri mot folk egentlig...eller ting...er vel mer at jeg er om jeg ikke får godis. K82 er egentlig bare snill. ....eller k82 er aggressiv når han vet at han får straffefrihet pga provokasjon eller nødverge. Endret 6. juni 2010 av kristian82
Guriane Skrevet 6. juni 2010 #3231 Skrevet 6. juni 2010 (endret) Her har det :snø: .... masse... He he. Herlig vær i juni Jeg slo nettopp ihjel en mygg Endret 6. juni 2010 av Guriane
kristian82 Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #3232 Skrevet 6. juni 2010 He he. Herlig vær i juni Jeg slo nettopp ihjel en mygg Bra, 1 mindre.
Guriane Skrevet 7. juni 2010 #3235 Skrevet 7. juni 2010 Ikke så mye. Jeg skal en tur på butikken snart, og når jeg kommer hjem skal jeg bare sove. Jeg er så trøtt at jeg :dåne: Håper det er mer action hos deg?
kristian82 Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #3236 Skrevet 7. juni 2010 Ikke så mye. Jeg skal en tur på butikken snart, og når jeg kommer hjem skal jeg bare sove. Jeg er så trøtt at jeg :dåne: Håper det er mer action hos deg? Huff da Nei, ikke så mye action her heller. Skal jogge om 1 time og ellers bare sitte i sofaen.
mia83 Skrevet 7. juni 2010 #3238 Skrevet 7. juni 2010 Jeg skal også legge meg snart tror jeg. Håper du har hatt en fin kveld Kristian!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå