*appifany* Skrevet 3. mai 2010 #2804 Skrevet 3. mai 2010 Der! Nå skal du se, er ikke lenge for han er inne igjen!
kristian82 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #2807 Skrevet 3. mai 2010 (endret) ENIG! Har vært på kurs, og vært opptatt HELE dagen. Helt latterlig tungt, men samtidig utrolig givende og gøy. Lover å komme sterkere tilbake i helga Bra du nevner meg tre ganger, alle gode ting er tre Kurs er kjipt. for at du er tilbake da. De er skumle Guriane har vært hos sin mor noen dager Ingenting har skjedd, har bare vært borte noen dager Hvordan er formen? :vinke: De er litt skumle ja, men de er jo så tøffe da. Oki, jeg ble bekymret du var vekk så lenge, redd noe hadde skjedd deg Hva sto på parolen din i dag,Kristian (ikke tenk koffert nå)? K82!!!!!! Come on, har ventet på deg i hele dag jo! Er her nå. Kristian! Der! Nå skal du se, er ikke lenge for han er inne igjen! Jaa, jeg hører nesten bestandig Mia hehe. Står alt bra til med folket? Endret 3. mai 2010 av kristian82
Guriane Skrevet 3. mai 2010 #2808 Skrevet 3. mai 2010 (endret) De er litt skumle ja, men de er jo så tøffe da. Oki, jeg ble bekymret du var vekk så lenge, redd noe hadde skjedd deg Jaa, jeg hører nesten bestandig Mia hehe. Står alt bra til med folket? Nei, jeg synes ikke de er tøffe Ingen fare Jeg var ikke kidnappet av en gal bilist Alt bra Hva med deg selv? Hatt ei fin helg? Jeg har en kjøttmeis utenfor huset som driver og danser med seg selv i vinduet. Han tror sikkert han har funnet DEN dama vøtt Endret 3. mai 2010 av Guriane
kristian82 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #2809 Skrevet 3. mai 2010 Nei, jeg synes ikke de er tøffe Ingen fare Jeg var ikke kidnappet av en gal bilist Alt bra Hva med deg selv? Hatt ei fin helg? Jeg har en kjøttmeis utenfor huset som driver og danser med seg selv i vinduet. Han tror sikkert han har funnet DEN dama vøtt Oki, da kan vi kjøpe oss en annen hund. (Å der slettet Guriane Kg kontoen sin i frykt for K82 stalker ) Bra Ja, trøtt, men jepp bra helg. Så formen er bra den, digg vær også. Fettet er på vei bort så artig, danser med seg selv
Guriane Skrevet 3. mai 2010 #2810 Skrevet 3. mai 2010 Oki, da kan vi kjøpe oss en annen hund. (Å der slettet Guriane Kg kontoen sin i frykt for K82 stalker ) Bra Ja, trøtt, men jepp bra helg. Så formen er bra den, digg vær også. Fettet er på vei bort så artig, danser med seg selv Så bra da Ja, lille raringen driver hele dagen og kurtiserer, men han får ikke napp
mia83 Skrevet 3. mai 2010 #2811 Skrevet 3. mai 2010 Undulaten vår drev sånn med speilet i buret sitt. Kysset på det og gulpet opp mat til det.. blæ... Men har aldri sett ville fugler gjøre det.
Guriane Skrevet 3. mai 2010 #2812 Skrevet 3. mai 2010 Usj Nei, ikke jeg heller :klø: Hele vinduet mitt har hvite streker, håper det ikke er riper. Jeg prøver å skremme den hver gang den kommer, men jeg tror ikke den tar hintet.
Gjest hogwash Skrevet 3. mai 2010 #2813 Skrevet 3. mai 2010 Tviler på at den har diamantnebb så går nok bra Guriane. Alt vel K?
*appifany* Skrevet 4. mai 2010 #2815 Skrevet 4. mai 2010 God morgen! Kom meg ikke inn på KG i går, var kun det nettstedet som det var noe feil med i går på min pc. Bør ikke være sånn.
Guriane Skrevet 4. mai 2010 #2816 Skrevet 4. mai 2010 Tviler på at den har diamantnebb så går nok bra Guriane. Alt vel K? Det er sant, et vindu kan jo ikke få riper med mindre man bruker en diamant. Den er god
kristian82 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #2817 Skrevet 4. mai 2010 Så bra da Ja, lille raringen driver hele dagen og kurtiserer, men han får ikke napp Snakker du om meg, eller fuglen nå? :klø: Undulaten vår drev sånn med speilet i buret sitt. Kysset på det og gulpet opp mat til det.. blæ... Men har aldri sett ville fugler gjøre det. Tviler på at den har diamantnebb så går nok bra Guriane. Alt vel K? Alt vel her ja. I dag har det kommet snø her :dåne: snør fatisk litt nå også. Der da? Fighta noe i det siste ? Konkurrerer du forresten? Så flott sang. God morgen! Kom meg ikke inn på KG i går, var kun det nettstedet som det var noe feil med i går på min pc. Bør ikke være sånn. Var akkurat samme her, KG siden er ofte rar syns jeg.
Guriane Skrevet 4. mai 2010 #2818 Skrevet 4. mai 2010 Snakker du om meg, eller fuglen nå? :klø: Alt vel her ja. I dag har det kommet snø her :dåne: snør fatisk litt nå også. Var akkurat samme her, KG siden er ofte rar syns jeg. Tolk det som du vil Det har snødd her i hele dag også. Det har kommet 20-30 cm. Samme her. Fikk beskjed om at det var en feil på siden..
kristian82 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #2819 Skrevet 4. mai 2010 Tolk det som du vil Det har snødd her i hele dag også. Det har kommet 20-30 cm. Samme her. Fikk beskjed om at det var en feil på siden.. Er formen bra da?
mia83 Skrevet 4. mai 2010 #2820 Skrevet 4. mai 2010 Det er sant, et vindu kan jo ikke få riper med mindre man bruker en diamant. Den er god Et vindu kan få riper av steiner også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå