kristian82 Skrevet 13. april 2010 Forfatter #2441 Skrevet 13. april 2010 Her har folk spist middag allerede. Har ikke funnet ut hva jeg skal enda, jeg. Har jo ingenting i skapet. Eller det jeg har tar jo en evigheeeet å lage. Tusen takk Jeg vet.. Det kunne jo hende det var flått der... Ikke sant. Flått, igler, øgler, rompetroll, annet grums i vannet og nei fyysj. Til og med en naken lokkende (havfrue) Guriane hadde ikke klart å lokket meg ut i det vannet.
Guriane Skrevet 13. april 2010 #2442 Skrevet 13. april 2010 (endret) Ikke sant. Flått, igler, øgler, rompetroll, annet grums i vannet og nei fyysj. Til og med en naken lokkende (havfrue) Guriane hadde ikke klart å lokket meg ut i det vannet. Igler og øgler! Naken. Hvorfor må jeg alltid være naken Det er tross alt DU som lokker meg med ut i skogen, da burde det vel strengt talt være DU som er naken Endret 13. april 2010 av Guriane
kristian82 Skrevet 13. april 2010 Forfatter #2443 Skrevet 13. april 2010 Igler og øgler! Naken. Hvorfor må jeg alltid være naken Det er tross alt DU som lokker meg med ut i skogen, da burde det vel strengt talt være DU som er naken Igler og øgler. I det tjernet jeg hadde vært uheldig nok til å plukke ut hadde det garantert vært det. Det må du bare, være naken altså. Jaja, om du føler deg tryggere av å være naken, OG at på toppen av det hele er K82 naken også, så jaja, im down.
mia83 Skrevet 13. april 2010 #2444 Skrevet 13. april 2010 Vi kjøpte bare rundstykker vi. Hadde på ost, skinke, agurk, tomat og salat
Guriane Skrevet 13. april 2010 #2445 Skrevet 13. april 2010 (endret) Igler og øgler. I det tjernet jeg hadde vært uheldig nok til å plukke ut hadde det garantert vært det. Det må du bare, være naken altså. Jaja, om du føler deg tryggere av å være naken, OG at på toppen av det hele er K82 naken også, så jaja, im down. Nei nei nei. :dåne: Nå går jeg og spiser Ikke bli oppspist av øgler så lenge da Vi kjøpte bare rundstykker vi. Hadde på ost, skinke, agurk, tomat og salat Det hørtes kjempegodt ut! Jeg tror det blir noe lettvint på meg i dag også Endret 13. april 2010 av Guriane
kristian82 Skrevet 13. april 2010 Forfatter #2446 Skrevet 13. april 2010 Vi kjøpte bare rundstykker vi. Hadde på ost, skinke, agurk, tomat og salat Det hadde min tykke mage ikke blitt mett av. Nei nei nei. :dåne: Nå går jeg og spiser Ikke bli oppspist av øgler så lenge da Det hørtes kjempegodt ut! Jeg tror det blir noe lettvint på meg i dag også skal skjerpe meg! Nei, skal passe på det. Vet du hva. i går tok jeg en IQ-test, de resultatene der kan man ikke stole på tror jeg. Selv om jeg egentlig liker å stole på resultater så lenge de går i min favør.
Guriane Skrevet 13. april 2010 #2448 Skrevet 13. april 2010 Det hadde min tykke mage ikke blitt mett av. skal skjerpe meg! Nei, skal passe på det. Vet du hva. i går tok jeg en IQ-test, de resultatene der kan man ikke stole på tror jeg. Selv om jeg egentlig liker å stole på resultater så lenge de går i min favør. Hvor høy IQ fikk du? min tykke mage ble mett av 2 rundstykker Det hadde min også blitt
mia83 Skrevet 13. april 2010 #2449 Skrevet 13. april 2010 Jeg spiser Dent Oi. Ei venninne fikk meg hekta på det i går..
Guriane Skrevet 13. april 2010 #2450 Skrevet 13. april 2010 Har igjen å smake det. Men vet jeg blir helt gal hvis jeg spiser sånne Menthol, eller hva de heter. Må bare ha en til. Og en til. Og en til.
kristian82 Skrevet 13. april 2010 Forfatter #2453 Skrevet 13. april 2010 min tykke mage ble mett av 2 rundstykker Vi snakker nok om ulike typer tykk mage da. Er ikke i nærheten av å bli mett av 2 rundstykker. Hvor høy IQ fikk du? Det hadde min også blitt 135 Jenter altså.
*appifany* Skrevet 13. april 2010 #2456 Skrevet 13. april 2010 Står bra til? Ser du har tenkt å lure Guri (lureguri . Jeg syntes bare det passet så bra) ut i skogen?!
Guriane Skrevet 13. april 2010 #2457 Skrevet 13. april 2010 Vi snakker nok om ulike typer tykk mage da. Er ikke i nærheten av å bli mett av 2 rundstykker. 135 Jenter altså. Hvor mye hadde du trodd du skulle hatt da?
Guriane Skrevet 13. april 2010 #2458 Skrevet 13. april 2010 Står bra til? Ser du har tenkt å lure Guri (lureguri . Jeg syntes bare det passet så bra) ut i skogen?! Lureguri?!
mia83 Skrevet 13. april 2010 #2460 Skrevet 13. april 2010 (endret) Kristian! Endret 13. april 2010 av mia83
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå