Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her har folk spist middag allerede. Har ikke funnet ut hva jeg skal enda, jeg. Har jo ingenting i skapet. Eller det jeg har tar jo en evigheeeet å lage.

Tusen takk :strix::klem:

Jeg vet.. Det kunne jo hende det var flått der... :fnise:

Ikke sant. Flått, igler, øgler, rompetroll, annet grums i vannet og nei fyysj. Til og med en naken lokkende (havfrue) Guriane hadde ikke klart å lokket meg ut i det vannet. ;)

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke sant. Flått, igler, øgler, rompetroll, annet grums i vannet og nei fyysj. Til og med en naken lokkende (havfrue) Guriane hadde ikke klart å lokket meg ut i det vannet. ;)

:klem:

Igler og øgler! :skratte:

Naken. Hvorfor må jeg alltid være naken :roll:

Det er tross alt DU som lokker meg med ut i skogen, da burde det vel strengt talt være DU som er naken :arwen::lur:

Endret av Guriane
Skrevet

Igler og øgler! :skratte:

Naken. Hvorfor må jeg alltid være naken :roll:

Det er tross alt DU som lokker meg med ut i skogen, da burde det vel strengt talt være DU som er naken :arwen::lur:

Igler og øgler. :skratte: I det tjernet jeg hadde vært uheldig nok til å plukke ut hadde det garantert vært det. :sjokk:

Det må du bare, være naken altså. :skratte::flau:

Jaja, om du føler deg tryggere av å være naken, OG at på toppen av det hele er K82 naken også, så jaja, im down. :lur::hoho:

Skrevet

Vi kjøpte bare rundstykker vi. Hadde på ost, skinke, agurk, tomat og salat :)

Skrevet (endret)

Igler og øgler. :skratte: I det tjernet jeg hadde vært uheldig nok til å plukke ut hadde det garantert vært det. :sjokk:

Det må du bare, være naken altså. :skratte::flau:

Jaja, om du føler deg tryggere av å være naken, OG at på toppen av det hele er K82 naken også, så jaja, im down. :lur::hoho:

Nei nei nei. :dåne: Nå går jeg og spiser :fnise:

Ikke bli oppspist av øgler så lenge da :goodbye:

Det hørtes kjempegodt ut! Jeg tror det blir noe lettvint på meg i dag også :opplyser:

Endret av Guriane
Skrevet

Det hadde min tykke mage ikke blitt mett av. :ler:

Nei nei nei. :dåne: Nå går jeg og spiser :fnise:

Ikke bli oppspist av øgler så lenge da :goodbye:

Det hørtes kjempegodt ut! Jeg tror det blir noe lettvint på meg i dag også :opplyser:

:blomst: skal skjerpe meg!

Nei, skal passe på det. :ler:

Vet du hva. :fnise: i går tok jeg en IQ-test, de resultatene der kan man ikke stole på tror jeg. :skratte: Selv om jeg egentlig liker å stole på resultater så lenge de går i min favør. :lur:

Skrevet

min tykke mage ble mett av 2 rundstykker :opplyser:

Skrevet

Det hadde min tykke mage ikke blitt mett av. :ler:

:blomst: skal skjerpe meg!

Nei, skal passe på det. :ler:

Vet du hva. :fnise: i går tok jeg en IQ-test, de resultatene der kan man ikke stole på tror jeg. :skratte: Selv om jeg egentlig liker å stole på resultater så lenge de går i min favør. :lur:

Hvor høy IQ fikk du? :popcorn:

Det hadde min også blitt :opplyser:

Skrevet

Jeg spiser Dent Oi. Ei venninne fikk meg hekta på det i går.. :ler:

Skrevet
:ler: Har igjen å smake det. Men vet jeg blir helt gal hvis jeg spiser sånne Menthol, eller hva de heter. Må bare ha en til. Og en til. Og en til. :fnise:
Skrevet

De er heldigvis sukkerfrie :nigo:

Skrevet

Vi snakker nok om ulike typer tykk mage da. :sukk: Er ikke i nærheten av å bli mett av 2 rundstykker. :sukk:

Hvor høy IQ fikk du? :popcorn:

Det hadde min også blitt :opplyser:

135 :skratte:

Jenter altså. :roll::ler:

Skrevet

Står bra til? Ser du har tenkt å lure Guri (lureguri :hoho: . Jeg syntes bare det passet så bra) ut i skogen?!

Skrevet

Vi snakker nok om ulike typer tykk mage da. :sukk: Er ikke i nærheten av å bli mett av 2 rundstykker. :sukk:

135 :skratte:

Jenter altså. :roll::ler:

Hvor mye hadde du trodd du skulle hatt da? :popcorn:

:vinke:

:vinke:

Skrevet

Står bra til? Ser du har tenkt å lure Guri (lureguri :hoho: . Jeg syntes bare det passet så bra) ut i skogen?!

Lureguri?! :hakeslepp::snurt:

:fnise:

Skrevet (endret)
:vinke: Kristian! Endret av mia83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...