Faithy Skrevet 12. april 2010 #2421 Skrevet 12. april 2010 tror jeg sa "anlegg for bart". Jeg har det ikke selv og jeg liker den lille forskjellen. Stolt av meg selv i ettermiddag
Gjest hogwash Skrevet 12. april 2010 #2422 Skrevet 12. april 2010 Jeg driver og slanker meg også, så da blir det enda større plass - om ikke ego mitt blir større av det da, men det får vi eventuelt komme tilbake til. Nei, men jeg har ikke blogg. Er vel bare at det er så mye feil med den bloggreia her? Jeg prøver å legge på meg, send meg all godisen din Og den bloggreia.. du skal ikke se heeelt bortfra at jeg blandet dagbok og blogg... En generell tredagers kan være nok det
kristian82 Skrevet 13. april 2010 Forfatter #2424 Skrevet 13. april 2010 tror jeg sa "anlegg for bart". Jeg har det ikke selv og jeg liker den lille forskjellen. Stolt av meg selv i ettermiddag Bra du ikke har annlegg for bart da. Jeg prøver å legge på meg, send meg all godisen din Og den bloggreia.. du skal ikke se heeelt bortfra at jeg blandet dagbok og blogg... hvor mye skal du opp i vekt da? Å gå opp syns jeg bestandig er lettere enn å gå ned. Men spørs jo såklart hvor kvalitativ økning man skal ha da, pluss er jo veldig veldig individuelt. I forbindelse med trening? Eller bare sånn generelt at du vil legge på deg. ? Ja, for det sto ikke noe om dagbok der vel? :klø:
kristian82 Skrevet 13. april 2010 Forfatter #2426 Skrevet 13. april 2010 Hva er den greia med PM? LilleGuri og jeg sender Pm-er. :strix:
kristian82 Skrevet 13. april 2010 Forfatter #2428 Skrevet 13. april 2010 (endret) Jasså? Ja. Jeg prøver å lure henne med meg ut i skogen, men foreløpig ikke noe hell. Endret 13. april 2010 av kristian82
Gjest hogwash Skrevet 13. april 2010 #2429 Skrevet 13. april 2010 I forbindelse med trening? Eller bare sånn generelt at du vil legge på deg. ? Vil opp på 85 igjen, synes kinnene mine går litt for mye innover Og nei, sto ingen ting om dagbøker, bare jeg som var litt... ehm...
mia83 Skrevet 13. april 2010 #2430 Skrevet 13. april 2010 Ja. Jeg prøver å lure henne med meg ut i skogen, men foreløpig ikke noe hell. :dåne:
kristian82 Skrevet 13. april 2010 Forfatter #2431 Skrevet 13. april 2010 Vil opp på 85 igjen, synes kinnene mine går litt for mye innover Og nei, sto ingen ting om dagbøker, bare jeg som var litt... ehm... Ser den. Man føler seg ufresh når man blir for tynn i tryne ja. Trener du mye da?
kristian82 Skrevet 13. april 2010 Forfatter #2432 Skrevet 13. april 2010 :dåne: Neida, jeg prøver ikke på det.
kristian82 Skrevet 13. april 2010 Forfatter #2434 Skrevet 13. april 2010 Jo det gjør du garantert!! Ja..eller nei....hadde jo såklart vært koslig med Lilleguri alene laaangt ute i skogen da..laaangt fra folk og mobildekning...bare med K82.... Gurine, jeg tuller altså!! :klem:
kristian82 Skrevet 13. april 2010 Forfatter #2436 Skrevet 13. april 2010 Du er deg selv lik!! Nå må jeg lage mat, hade så lenge.
mia83 Skrevet 13. april 2010 #2437 Skrevet 13. april 2010 Hva skal du lage? Jeg vet ikke hva vi skal ha engang ennå jeg..
Guriane Skrevet 13. april 2010 #2438 Skrevet 13. april 2010 du ventet ikke på Pm-en min en gang. Sorry, sorry Jeg var bare så trøtt at jeg hang over tastaturet her. Men nå er jeg litt mer opplagt Lua var bare prikken over i-en altså! :rødme: LilleGuri og jeg sender Pm-er. Ja. Jeg prøver å lure henne med meg ut i skogen, men foreløpig ikke noe hell. Så det ER det som er planen ja Ja..eller nei....hadde jo såklart vært koslig med Lilleguri alene laaangt ute i skogen da..laaangt fra folk og mobildekning...bare med K82.... Gurine, jeg tuller altså!! :klem: :dåne:
kristian82 Skrevet 13. april 2010 Forfatter #2439 Skrevet 13. april 2010 Hva skal du lage? Jeg vet ikke hva vi skal ha engang ennå jeg.. Ris og kjøtt. Svineindrefilet greier. Sorry, sorry Jeg var bare så trøtt at jeg hang over tastaturet her. Men nå er jeg litt mer opplagt Lua var bare prikken over i-en altså! :rødme: Så det ER det som er planen ja :dåne: OKi, du er tilgitt. Unnskyld da. Neinei, det er ikke planen ( ) Men hadde jo vært kos å funnet et lite tjern og badet i da. (hadde jeg ikke turt )
Guriane Skrevet 13. april 2010 #2440 Skrevet 13. april 2010 Ris og kjøtt. Svineindrefilet greier. OKi, du er tilgitt. Unnskyld da. Neinei, det er ikke planen ( ) Men hadde jo vært kos å funnet et lite tjern og badet i da. (hadde jeg ikke turt ) Her har folk spist middag allerede. Har ikke funnet ut hva jeg skal enda, jeg. Har jo ingenting i skapet. Eller det jeg har tar jo en evigheeeet å lage. Tusen takk Jeg vet.. Det kunne jo hende det var flått der...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå