Gjest hogwash Skrevet 11. april 2010 #2401 Skrevet 11. april 2010 Ja, den er stor den. Du må bare ikke prøve å ta plassen til K82. Å jentene her, er bare mine. Jeg kan spare (please please ikke be meg gro skjegg, det får jeg ikke til). Du overlater bartingen til oss trøndere så skal jeg la jentene dine i fred... deal?
kristian82 Skrevet 11. april 2010 Forfatter #2402 Skrevet 11. april 2010 Du overlater bartingen til oss trøndere så skal jeg la jentene dine i fred... deal? Ja, flott! K82 tar Hogwash i hånda og bukker..(og neier ) Men ja, toppers deal.
Faithy Skrevet 11. april 2010 #2403 Skrevet 11. april 2010 (endret) Synes du er litt hard Kristian. Synes trønderen var hyggelig, jeg " Jo flere vi er sammen, er sammen trella la" Nå er jo jeg litt glad i dere med anlegg for bart,da, God natt :søvn: Endret 11. april 2010 av Faithy
*appifany* Skrevet 12. april 2010 #2404 Skrevet 12. april 2010 Betyr dette at jeg må bytte avatar??? Igjen??? :dåne: Tror og at K82 bommer høyt og hellig om han tror han eier jentene som er innom tråden hans
kristian82 Skrevet 12. april 2010 Forfatter #2409 Skrevet 12. april 2010 Synes du er litt hard Kristian. Synes trønderen var hyggelig, jeg " Jo flere vi er sammen, er sammen trella la" Nå er jo jeg litt glad i dere med anlegg for bart,da, God natt :søvn: Neinei, jeg ønsket han jo velkommen jo! hogwash du er jo velkommen her. Betyr dette at jeg må bytte avatar??? Igjen??? :dåne: Tror og at K82 bommer høyt og hellig om han tror han eier jentene som er innom tråden hans Bytte avatar, why? Så klart eier jeg de. Jasså er det kommet et mannebein til?
*appifany* Skrevet 12. april 2010 #2410 Skrevet 12. april 2010 Om dere får rare assosiasjoner av avataren min så
kristian82 Skrevet 12. april 2010 Forfatter #2411 Skrevet 12. april 2010 Om dere får rare assosiasjoner av avataren min så Neinei,får ikke det da. Den er kjempefin. Og jeg kan jo få rare assosiasjoner av alt, så det må du ikke ta hensyn til. Ikke tenkt noe over den i retning, før hogwash ymtet innpå ting i den retningen. Men fin avatar, so just relax.
Guriane Skrevet 12. april 2010 #2412 Skrevet 12. april 2010 Jeg kan spare (please please ikke be meg gro skjegg, det får jeg ikke til). Får ikke til, som i får ikke til å trimme det, eller får ikke til som i at det vokser ikke? Om dere får rare assosiasjoner av avataren min så Er jeg den eneste som ikke ser hva avataren til Appi forestiller? :klø: Jasså er det kommet et mannebein til? Nei og nei, ser man det
Gjest hogwash Skrevet 12. april 2010 #2413 Skrevet 12. april 2010 (endret) Nå er jo jeg litt glad i dere med anlegg for bart,da, Kan virkelig ikke skryte på meg mer enn en generell tredagers for øyeblikket. Ellers takk for hyggelige velkomster, men vi må passe på å ikke flytte fokus vekk fra K82! Beklager virkelig hvis jeg førte deg ut i en avatarkriste *appifany*, jeg bare så ikke hva det var, og ville derfor ikke tilegne den kvaliteter som maskulin/feminin. EDIT: har dere forresten sett denne tråden om blogger? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=483663&pid=7978532&st=0&#entry7978532 Endret 12. april 2010 av hogwash
kristian82 Skrevet 12. april 2010 Forfatter #2414 Skrevet 12. april 2010 Får ikke til, som i får ikke til å trimme det, eller får ikke til som i at det vokser ikke? Er jeg den eneste som ikke ser hva avataren til Appi forestiller? :klø: Nei og nei, ser man det Får det ikke til som i at K82 har lite skjeggvekst. på meg selv. Umaskuline lille snørrunge Den forestiller ingenting da. Kan virkelig ikke skryte på meg mer enn en generell tredagers for øyeblikket. Ellers takk for hyggelige velkomster, men vi må passe på å ikke flytte fokus vekk fra K82! Beklager virkelig hvis jeg førte deg ut i en avatarkriste *appifany*, jeg bare så ikke hva det var, og ville derfor ikke tilegne den kvaliteter som maskulin/feminin. EDIT: har dere forresten sett denne tråden om blogger? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=483663&pid=7978532&st=0&#entry7978532 Bra Hogwash. Men det er plass til deg også da. Jeg driver og slanker meg også, så da blir det enda større plass - om ikke ego mitt blir større av det da, men det får vi eventuelt komme tilbake til. Nei, men jeg har ikke blogg. Er vel bare at det er så mye feil med den bloggreia her?
Guriane Skrevet 12. april 2010 #2415 Skrevet 12. april 2010 Kan virkelig ikke skryte på meg mer enn en generell tredagers for øyeblikket. Ellers takk for hyggelige velkomster, men vi må passe på å ikke flytte fokus vekk fra K82! En generell tredagers kan være nok det Får det ikke til som i at K82 har lite skjeggvekst. på meg selv. Umaskuline lille snørrunge Den forestiller ingenting da. Ingen Osama sånn med det første altså? Gjør den ikke? Er det ingenting? :klø:
*appifany* Skrevet 12. april 2010 #2416 Skrevet 12. april 2010 Kan virkelig ikke skryte på meg mer enn en generell tredagers for øyeblikket. Ellers takk for hyggelige velkomster, men vi må passe på å ikke flytte fokus vekk fra K82! Beklager virkelig hvis jeg førte deg ut i en avatarkriste *appifany*, jeg bare så ikke hva det var, og ville derfor ikke tilegne den kvaliteter som maskulin/feminin. EDIT: har dere forresten sett denne tråden om blogger? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=483663&pid=7978532&st=0&#entry7978532 Det skal vel gjerne mer til for at jeg skal bli satt ut Så bytter ikke, for jeg synes den er fin. Enn så lenge! Og om den er vanskelig og tolke i forhold til feminin og maskulin, så passer den kanskje litt til meg? :klø:
mia83 Skrevet 12. april 2010 #2417 Skrevet 12. april 2010 Jeg synes ikke skjegg er fint i det hele tatt, så jeg er glad for at du er glatt som en barnerumpe, Kristian!
kristian82 Skrevet 12. april 2010 Forfatter #2418 Skrevet 12. april 2010 (endret) En generell tredagers kan være nok det Ingen Osama sånn med det første altså? Gjør den ikke? Er det ingenting? :klø: overhodet ingen fare for det. Det skal vel gjerne mer til for at jeg skal bli satt ut Så bytter ikke, for jeg synes den er fin. Enn så lenge! Og om den er vanskelig og tolke i forhold til feminin og maskulin, så passer den kanskje litt til meg? :klø: Den er jo fin da. Jeg synes ikke skjegg er fint i det hele tatt, så jeg er glad for at du er glatt som en barnerumpe, Kristian! Endret 12. april 2010 av kristian82
kristian82 Skrevet 12. april 2010 Forfatter #2420 Skrevet 12. april 2010 du ventet ikke på Pm-en min en gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå