Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Gjest hogwash
Skrevet

Ja, den er stor den. Du må bare ikke prøve å ta plassen til K82. :opplyser: Å jentene her, er bare mine. :opplyser::fnise:

Jeg kan spare :opplyser: (please please ikke be meg gro skjegg, det får jeg ikke til).

Du overlater bartingen til oss trøndere så skal jeg la jentene dine i fred... deal? :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du overlater bartingen til oss trøndere så skal jeg la jentene dine i fred... deal? :jepp:

Ja, flott! :) K82 tar Hogwash i hånda og bukker..(og neier :ler: ) Men ja, toppers deal. :danser:

Skrevet (endret)

Synes du er litt hard Kristian. Synes trønderen var hyggelig, jeg :fnise:

" Jo flere vi er sammen, er sammen trella la"

Nå er jo jeg litt glad i dere med anlegg for bart,da,

God natt :søvn:

Endret av Faithy
Skrevet

:sjokk: Betyr dette at jeg må bytte avatar??? Igjen??? :dåne:

Tror og at K82 bommer høyt og hellig om han tror han eier jentene som er innom tråden hans :skratte:

Skrevet

Jasså er det kommet et mannebein til? :vinke:

Skrevet

Synes du er litt hard Kristian. Synes trønderen var hyggelig, jeg :fnise:

" Jo flere vi er sammen, er sammen trella la"

God natt :søvn:

Neinei, jeg ønsket han jo velkommen jo! :rope: hogwash du er jo velkommen her. :vinke:

:sjokk: Betyr dette at jeg må bytte avatar??? Igjen??? :dåne:

Tror og at K82 bommer høyt og hellig om han tror han eier jentene som er innom tråden hans :skratte:

Bytte avatar, why?

:hakeslepp: Så klart eier jeg de. :snurt::fnise:

:ler:

:vinke:

:vinke:

Skrevet

Om dere får rare assosiasjoner av avataren min så :snurt:

Skrevet

Neinei,får ikke det da. :troest: Den er kjempefin. Og jeg kan jo få rare assosiasjoner av alt, så det må du ikke ta hensyn til. Ikke tenkt noe over den i :shoppe: retning, før hogwash ymtet innpå ting i den retningen.

Men fin avatar, so just relax.

Skrevet

Jeg kan spare :opplyser: (please please ikke be meg gro skjegg, det får jeg ikke til).

:troest: Får ikke til, som i får ikke til å trimme det, eller får ikke til som i at det vokser ikke? :fnise:

Er jeg den eneste som ikke ser hva avataren til Appi forestiller? :klø: :sjenert:

Nei og nei, ser man det :lur::hallo:

Gjest hogwash
Skrevet (endret)

Kan virkelig ikke skryte på meg mer enn en generell tredagers for øyeblikket.

Ellers takk for hyggelige velkomster, men vi må passe på å ikke flytte fokus vekk fra K82! :nei:

Beklager virkelig hvis jeg førte deg ut i en avatarkriste *appifany*, jeg bare så ikke hva det var, og ville derfor ikke tilegne den kvaliteter som maskulin/feminin.

EDIT: har dere forresten sett denne tråden om blogger?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=483663&pid=7978532&st=0&#entry7978532

Endret av hogwash
Skrevet

:troest: Får ikke til, som i får ikke til å trimme det, eller får ikke til som i at det vokser ikke? :fnise:

Er jeg den eneste som ikke ser hva avataren til Appi forestiller? :klø: :sjenert:

Nei og nei, ser man det :lur::hallo:

Får det ikke til som i at K82 har lite skjeggvekst. :kjefte: på meg selv. Umaskuline lille snørrunge :kjefte:

Den forestiller ingenting da. :ler:

Ellers takk for hyggelige velkomster, men vi må passe på å ikke flytte fokus vekk fra K82! :nei:

Beklager virkelig hvis jeg førte deg ut i en avatarkriste *appifany*, jeg bare så ikke hva det var, og ville derfor ikke tilegne den kvaliteter som maskulin/feminin.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=483663&pid=7978532&st=0&#entry7978532

:skratte: Bra Hogwash. :tommelopp: Men det er plass til deg også da. Jeg driver og slanker meg også, så da blir det enda større plass - om ikke ego mitt blir større av det da, men det får vi eventuelt komme tilbake til. :5:

Nei, men jeg har ikke blogg. Er vel bare at det er så mye feil med den bloggreia her? :vetikke:

Skrevet

En generell tredagers kan være nok det :lur:

Får det ikke til som i at K82 har lite skjeggvekst. :kjefte: på meg selv. Umaskuline lille snørrunge :kjefte:

Den forestiller ingenting da. :ler:

Ingen Osama sånn med det første altså? :fnise:

Gjør den ikke? Er det ingenting? :klø:

Skrevet

Det skal vel gjerne mer til for at jeg skal bli satt ut ;) Så bytter ikke, for jeg synes den er fin. Enn så lenge! Og om den er vanskelig og tolke i forhold til feminin og maskulin, så passer den kanskje litt til meg? :klø:

Skrevet

Jeg synes ikke skjegg er fint i det hele tatt, så jeg er glad for at du er glatt som en barnerumpe, Kristian! :ler:

Skrevet (endret)

En generell tredagers kan være nok det :lur:

Ingen Osama sånn med det første altså? :fnise:

Gjør den ikke? Er det ingenting? :klø:

:arwen: overhodet ingen fare for det. :ler:

Det skal vel gjerne mer til for at jeg skal bli satt ut ;) Så bytter ikke, for jeg synes den er fin. Enn så lenge! Og om den er vanskelig og tolke i forhold til feminin og maskulin, så passer den kanskje litt til meg? :klø:

Den er jo fin da. :troest:

Jeg synes ikke skjegg er fint i det hele tatt, så jeg er glad for at du er glatt som en barnerumpe, Kristian! :ler:

:helen::hug:

Endret av kristian82
Skrevet

:veslejenta:

:sukk: du ventet ikke på Pm-en min en gang. :cry3::snurt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...