Guriane Skrevet 29. mars 2010 #2262 Skrevet 29. mars 2010 (endret) Noen som har påskeegg her da? Endret 29. mars 2010 av Guriane
kristian82 Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #2263 Skrevet 29. mars 2010 Neimen er du her nå? Jeg? God påske til deg også Mia. Hva driver du med da? Noen som har påskeegg her da? Nei, jeg får ikke påskeegg i år.
Guriane Skrevet 29. mars 2010 #2264 Skrevet 29. mars 2010 Jeg? God påske til deg også Mia. Hva driver du med da? Nei, jeg får ikke påskeegg i år. Ikke jeg heller Ellers da? Gjør i dag?
mia83 Skrevet 29. mars 2010 #2265 Skrevet 29. mars 2010 Noen som har påskeegg her da? Men jeg har kost meg med potetgull og sjokolade i helgen, så påsken har definitivt begynt! Du da?
kristian82 Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #2266 Skrevet 29. mars 2010 Ikke jeg heller Ellers da? Gjør i dag? Bare slapper av foreløpig, sov leeenge i dag. Men skal trene i alle fall litt senere i kveld. Bryst og biceps trening. Du da?
kristian82 Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #2267 Skrevet 29. mars 2010 Men jeg har kost meg med potetgull og sjokolade i helgen, så påsken har definitivt begynt! Du da? Jeg også, men er jo helg..Eller var jo helg..Men jeg angrer.
mia83 Skrevet 29. mars 2010 #2268 Skrevet 29. mars 2010 jeg driver ikke med noe spesielt.. gjør litt husarbeid innimellom. Er du advokat, K?
kristian82 Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #2269 Skrevet 29. mars 2010 jeg driver ikke med noe spesielt.. gjør litt husarbeid innimellom. Er du advokat, K? Hvordan det? Har du forresten hørt om øyemigrene? :klø:
mia83 Skrevet 29. mars 2010 #2270 Skrevet 29. mars 2010 Hvordan det? Har du forresten hørt om øyemigrene? :klø: Da kan du kanskje hjelpe meg da..? Med et lite spørsmål? Øyemigrene har jeg ikke hørt om nei.. hva er det? Har bare hørt om vanlig migrene.
kristian82 Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #2271 Skrevet 29. mars 2010 (endret) Da kan du kanskje hjelpe meg da..? Med et lite spørsmål? Øyemigrene har jeg ikke hørt om nei.. hva er det? Har bare hørt om vanlig migrene. Still spørsmålet da. Nei, jeg hadde så vondt i hodet her om dagen, så satt det seg på "øyet", så jeg så ingenting/heelt grumsete på høyere øye, 1 times tid...Min mor sa det var øyemigrene. Endret 29. mars 2010 av kristian82
Guriane Skrevet 29. mars 2010 #2272 Skrevet 29. mars 2010 Men jeg har kost meg med potetgull og sjokolade i helgen, så påsken har definitivt begynt! Du da? Har ikke egg jeg heller. Har et kjempestort et som jeg hadde masse godis oppi da jeg var liten, men det ligger på jenterommet hos mamma. Spiste opp en hel pose med påskefavoritter fra Nidar (eller hva det nå heter) på lørdag. Og i går ble det litt også. Kan ikke fortsette sånn hele påsken Bare slapper av foreløpig, sov leeenge i dag. Men skal trene i alle fall litt senere i kveld. Bryst og biceps trening. Du da? Få besøk i kveld så jeg burde støvsuge litt. Rydda og tørka støv til påske før helga, så det får holde i dag også Burde trent jeg også egentlig, særlig etter en helg som denne :dåne: Jeg også, men er jo helg..Eller var jo helg..Men jeg angrer.
kristian82 Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #2273 Skrevet 29. mars 2010 Har ikke egg jeg heller. Har et kjempestort et som jeg hadde masse godis oppi da jeg var liten, men det ligger på jenterommet hos mamma. Spiste opp en hel pose med påskefavoritter fra Nidar (eller hva det nå heter) på lørdag. Og i går ble det litt også. Kan ikke fortsette sånn hele påsken Få besøk i kveld så jeg burde støvsuge litt. Rydda og tørka støv til påske før helga, så det får holde i dag også Burde trent jeg også egentlig, særlig etter en helg som denne :dåne: Guriane er jo fortsatt en liten jente som fortjener påskeegg da. Du kan få av K82 Du forbrenner litt på å rydde og sånn også da, 150-200 kalorier kanskje. Jeg må sluttte og lese sånt as, blir jo helt av det.
kristian82 Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #2275 Skrevet 29. mars 2010 Jeg sender spørsmålet på PM. Den er grei. Men må logge av nå, få meg noe mat, men kommer på etterpå, så ser jeg Pm, og skal svare så raskt jeg kan. So looong Giiirls.
Guriane Skrevet 29. mars 2010 #2276 Skrevet 29. mars 2010 Guriane er jo fortsatt en liten jente som fortjener påskeegg da. Du kan få av K82 Du forbrenner litt på å rydde og sånn også da, 150-200 kalorier kanskje. Jeg må sluttte og lese sånt as, blir jo helt av det. Det avhenger sikkert av hvor mye rot du har Men å støvsuge forbrenner sikkert masse. Det burde det i allefall, for det er kjempetungt. Den er grei. Men må logge av nå, få meg noe mat, men kommer på etterpå, så ser jeg Pm, og skal svare så raskt jeg kan. So looong Giiirls. Jeg skal ta middagslur nå
mia83 Skrevet 29. mars 2010 #2277 Skrevet 29. mars 2010 snille Kristian! Jeg skal straks vaske litt mer klær. Og jeg skal også støvsuge i dag.
kristian82 Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #2279 Skrevet 29. mars 2010 Det avhenger sikkert av hvor mye rot du har Men å støvsuge forbrenner sikkert masse. Det burde det i allefall, for det er kjempetungt. Jeg skal ta middagslur nå snille Kristian! Jeg skal straks vaske litt mer klær. Og jeg skal også støvsuge i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå