kristian82 Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #2081 Skrevet 14. mars 2010 Jeg hadde en brevvenn i Ribe i Danmark da jeg var jente. Mistet kontakten etterhvert og har aldri møtt henne. Men tenker av og til på henne. Kanskje prøve å gjøre noe med det etterhvert. Ellers har det vært en liten luftetur med ski i dag. deilig. Noe å leve på neste arbeidsuke. Cool. Jeg er så dårlig på å gå på ski. Så koselig da Jeg var også flittig brevskriver da jeg var liten. Jeg har også fått kontakt med ei brevvenninne fra jeg var liten faktisk. Hadde ei i Kina faktisk, og takket være Facebook fant hun meg i fjor Litt moro å høre om hva hun har gjort alle årene og hva hun driver med nå
Guriane Skrevet 14. mars 2010 #2082 Skrevet 14. mars 2010 Cool. Jeg er så dårlig på å gå på ski. Jeg vet det Trøtt i dag?
kristian82 Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #2084 Skrevet 15. mars 2010 Jeg vet det Trøtt i dag? Var trøtt i går ja, og i dag. At jeg ikke kan holde meg unna det forumet. Jeg kommer tilbake om 15 min, må spise.
Guriane Skrevet 15. mars 2010 #2085 Skrevet 15. mars 2010 Var trøtt i går ja, og i dag. At jeg ikke kan holde meg unna det forumet. Jeg kommer tilbake om 15 min, må spise. Jeg vet.. Hva spiste du?
kristian82 Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #2086 Skrevet 15. mars 2010 Jeg vet.. Hva spiste du? Fiskepinner,poteter og råkost. :gjeiper: Ja, jeg er så dum as Men jeg nekter å la de regjere alene, jeg skal poste mine rosa motinnlegg så lenge jeg er på Kg. Formen bra?
Guriane Skrevet 15. mars 2010 #2087 Skrevet 15. mars 2010 (endret) Fiskepinner,poteter og råkost. :gjeiper: Ja, jeg er så dum as Men jeg nekter å la de regjere alene, jeg skal poste mine rosa motinnlegg så lenge jeg er på Kg. Formen bra? Jeg hadde tenkt å ta fiskepinner i dag jeg også, men så ble noe enda enklere som pølser og potetmos Formen er litt bedre Jeg leste rosa moteinnlegg :skratte: Men jeg skjønner hva du mener. Jeg :dåne: av å være der inne. Endret 15. mars 2010 av Guriane
kristian82 Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #2088 Skrevet 15. mars 2010 Jeg hadde tenkt å ta fiskepinner i dag jeg også, men så ble noe enda enklere som pølser og potetmos Formen er litt bedre Jeg leste rosa moteinnlegg :skratte: Men jeg skjønner hva du mener. Jeg :dåne: av å være der inne. Det er jo godt da. Hva liker du best da, wiener eller grill? Så fint da. Rosa-moteinnlegg ja. Ja, er helt latterlig. :dåne:
Guriane Skrevet 15. mars 2010 #2089 Skrevet 15. mars 2010 Det er jo godt da. Hva liker du best da, wiener eller grill? Så fint da. Rosa-moteinnlegg ja. Ja, er helt latterlig. :dåne: Begge deler er godt synes jeg. Idag prøvde jeg noen svenske små, vet ikke om det var grill eller hva de var. Jeg varmet dem bare i varmt vann (det var lettest) og det funka da fint. Nesten litt utrolig at den står urydda fremdeles...
kristian82 Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #2090 Skrevet 15. mars 2010 (endret) Begge deler er godt synes jeg. Idag prøvde jeg noen svenske små, vet ikke om det var grill eller hva de var. Jeg varmet dem bare i varmt vann (det var lettest) og det funka da fint. Nesten litt utrolig at den står urydda fremdeles... Oki. Digger grill i stekepanna jeg, de syns jeg er best. Ja, rart den ikke er rydda. For en tråd og for noen folk. :dåne: Endret 15. mars 2010 av kristian82
Guriane Skrevet 15. mars 2010 #2091 Skrevet 15. mars 2010 Oki. Digger grill i stekepanna jeg, de syns jeg er best. Ja, rart den ikke er rydda. For en tråd og for noen folk. :dåne: Grill i stekepanna er godt Men grill på bål ute er enda bedre Ble du borte nå?
kristian82 Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #2092 Skrevet 15. mars 2010 Grill i stekepanna er godt Men grill på bål ute er enda bedre Ble du borte nå? Unnskyld. Nei, ikke grill på bål.
kristian82 Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #2094 Skrevet 16. mars 2010 (endret) Hva slags tråd er det det er snakk i? Tråden har blitt moderert så ikke mye vits å se på den nå. Men en tråd der en del "gamle travere" på sitt sedvanlige vis kverrulerte og slang med leppe til alle som ikke var enige i det at å pule 18 stykk på 1 år ikke er mye. Dvs jeg syns det er mye /uklar setning/. Endret 16. mars 2010 av kristian82
*appifany* Skrevet 16. mars 2010 #2098 Skrevet 16. mars 2010 Ja Guri har vært syk lenge. K82 slike tråder orker jeg ikke å diskutere, for det må være helt opp til hver enkelt hvor mange dem vil pule Det være seg få eller mange
kristian82 Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #2099 Skrevet 17. mars 2010 Jeg har lyst til å bli frisk :troest: Er du fortsatt syk?????? Ja Guri har vært syk lenge. K82 slike tråder orker jeg ikke å diskutere, for det må være helt opp til hver enkelt hvor mange dem vil pule Det være seg få eller mange Ja, greiest å ikke diskutere det. Så får la være å gjøre det til et tema i rosa tråden.
Guriane Skrevet 17. mars 2010 #2100 Skrevet 17. mars 2010 :troest: Er du fortsatt syk?????? Ja, greiest å ikke diskutere det. Så får la være å gjøre det til et tema i rosa tråden. Er på bedringens vei Selv om jeg hører bass inni mitt eget hode..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå