Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

Stor :klem: til alle snillingene i boka mi :nigo: Jeg har bare litt mye og gjøre om dagen, så rekker ikke over alt jeg har lyst til :sukk:

16 nys Al, hmmm, det blir smykkesett og en flaske champagne, men dessverre manglet du 4 nys på også å få rompemassasje :sukk::fnise:

Skrevet

20 nys her, 20 NYS!

:ler:

Huff, jeg bare lyver...

Skrevet

16 nys Al, hmmm, det blir smykkesett og en flaske champagne, men dessverre manglet du 4 nys på også å få rompemassasje :sukk::fnise:

:grine: Crap! Jeg skal snart nyse 20 ganger på rad! Jeg lover! :nigo:

Skrevet

:vinke: godtfolk :kose:

Lyver du Appi :hakeslepp: Det må du ikke gjøre, rompemassasjer er ikke noe å spøke med (jeg begynte jo å forberede meg før jeg så du bare tullet) :fnise:

:troest: Al, du klarer 4 nys til Al :ler: Come on, come on :duskedame:

Gurine, man må nyse, host gir ingenting. Men 2 nys gir en liten :blomst:

1 nys Mia, det gir en :5:

Skrevet

*rusler tomhendt ut av den rosa boka :sukk: *

:fnise:

Skrevet

Bare :5::snurt:

Da må jeg nyse mer!! :ler:

Fram med pinsetten. :fnise:

Skrevet

Skynder seg inn i rosaboken med 6 nattanys :ler:

Skrevet (endret)

Fram med pinsetten.

Er det noe jeg har gått glipp av her? Hva har pinsetter med nys å gjøre?

Herr K. bør sette opp en full liste over hvor mange nys som gir hvilken uttelling. Det er skuffende å forsøke seg på et slikt "lotteri" og måtte gå slukøret herfra uten en eneste trøstepremie en gang.

Forøvrig ønsker jeg den lille søte rosa en nydelig Fredag med tilbehør... :lur:

Endret av Margareth
Skrevet

Mar: Tror hun mente at napping av øyenbryn fører til nysing :opplyser: Sånn er det i allefall for meg. Og jo nærmere nesa jeg kommer med pinsetten dess oftere kommer nysene :ler:

God helg mr Pink! :jolie:

Skrevet

:vinke: god helg my people :klemmer:

Mar, jeg er enig, jeg bør lage en utfyllende liste over nys-premier :jepp:

Mr.Pink ja Gurine :ler:

4 nys ja Al *sjekke permen* det gir deg en suprise :gave: og en ekstra stor :klem:

6 nys Mia *sjekke permen* to :gave: og en :klem: og litt kos på kinnet :jepp:

Tar tid å skrive ned en utfyllende liste, og nys fra 1 - 20 kan ha varierende premier i forhold til dag og måned :opplyser: Derimot er det noen faste, 20 nys = rompemassasje blant annet :ler: og 30 nys er en helaften med :mat: :dans: med k82 som selskap :jolie: 50 nys :lur: gir full pakke, og da er det virkelig snakk om full pakke..spares ei på champagnen, atletiske krumspring horisontalt og vertikalt med mer og mindre bekledning, samt gaver verdig en prinsesse :jolie:

Skrevet

:sukk: Du sa at hvis jeg nøs fire ganger til så ble det massasje :snurt:

God helg, min skjønne :klem:

Skrevet

50 nys :lur: gir full pakke, og da er det virkelig snakk om full pakke..spares ei på champagnen, atletiske krumspring horisontalt og vertikalt med mer og mindre bekledning, samt gaver verdig en prinsesse :jolie:

Joo, det høres fint ut alt dette, men hva er det i selv pakken...lurer jeg på. :jepp: Kan jo ikke pakke inn krumspring og atletiske greier. Er det noen faktiske ting der eller?

...verdt en virkelig prinsesse, sier du? En Ari Behn? :klo:

Skrevet

Jeg har sett på Ullared! :duskedame:

Jeg har vært på en grundig mental ---> :shoppe: -tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...