Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oki Mia :jepp:

God helg alle sammen :kose: Enjoy it, and eat a lot of candy :opplyser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hå, KÅ! Skal jeg spise masse snop? Jeg som ikke skal ha snop før desember? Mener du det? Hvis jeg går i butikken og handler nå, så påtar du deg all skyld, altså? :jepp:

Skrevet

Hei og hå, KÅ! Skal jeg spise masse snop? Jeg som ikke skal ha snop før desember? Mener du det? Hvis jeg går i butikken og handler nå, så påtar du deg all skyld, altså? :jepp:

Ikke snop før desember :hakeslepp: Det går ikke ann :nei: Du må spise i helgen, og jeg tar alt ansvar for det :kose:

• Liker 1
Skrevet

:rodmer:

*skrive får-lov-til-lapp med til betjeningen og underskrive med K`s navn*

Skrevet

Heier med varmekjeldressen min på :opplyser:

:fnise:

Nå er det mat og avslapping på gang :nigo:

Skrevet

Ja, gjør det Mar :jepp::kose:

Bra Appifany :ler: Så kan du heller ta den av etter jeg har vunnet :pls::lur:

Kos deg :)

Skrevet

:hjerte::kose:

Og rompa mi viser jeg ALDRI frem på internett. Makan...

Den er MYE mer verdt enn det :bolledeig:

Vet du har en nusselig stuss, Kr, men ikke vis den frem til flere pleeeease---

Skrevet

Ikke vis den frem til flere?? :klo:

Han har jo ikke vist den frem til noen. :lol:

Skrevet (endret)

:vinke: folkens :kose:

:ler: Faithy. Neida, jeg viser den ikke frem i tide og utide :ler:

Hva skjer med folket i dag da? OMG, han studenten som vant nesten 100 millioner a :daane: Tenk å vunnet 100 millioner. Da skulle jeg først kjøpt meg en mercedes suv til 700 tusen, så en stor herregård, to dobermaner, et svært treningsstudio på herregården, og fått meg en personlig assistent som lagde mat til meg og div :fnise: Så hadde jeg startet en liten stiftelse hvor jeg hadde gitt bort litt penger til de trengende :jolie: Og ja, så skulle jeg fått flydd en russisk sjakkstjerne over til herregården min og hatt han der i 1 måned for intensiv trening :jepp: Og en :babyjente: måtte jeg skaffet meg da :ler:

I går hadde jeg to bra seire over folk som hadde vært regga der i 9 år :bolledeig: Blant annet han karen her - han med brillene - Martin Leanse, Golders Green July 2009

og han har jo spilt flere turneringer :skya:

Endret av kristian82
Skrevet (endret)

Nå ble jeg litt skuffet her altså. Ikke en eneste gang ble vi, dine kjæreste og mest trofaste forumvenner nevnt når det gjelder å bruke opp pengene du "vant". Dermed tror jeg at mitt poeng gikk inn som en klar innertier: fryktelig mange penger i gevinst, forrandrer den enkelte til noe helt annet og ugjenkjennelig. :sukk:

---

Bortsett fra det: gratulerer så aller hjerteligst! :)

Endret av Margareth
Skrevet (endret)

Nå ble jeg litt skuffet her altså. Ikke en eneste gang ble vi, dine kjæreste og mest trofaste forumvenner nevnt når det gjelder å bruke opp pengene du "vant". Dermed tror jeg at mitt poeng gikk inn som en klar innertier: fryktelig mange penger i gevinst, forrandrer den enkelte til noe helt annet og ugjenkjennelig. :sukk:

---

Bortsett fra det: gratulerer så aller hjerteligst! :)

Neeei, gi deg da :pisk: Dere hadde jo også fått penger da, dere er jo de trengende :rulle: Kremt, neida, men at dere skulle få og at vi måtte ha rosa fester vurderte jeg som så åpenbart at jeg ikke nevnte det :jolie:

Endret av kristian82
Skrevet

Neeei, gi deg da :pisk:

Ok da. Takk for omtanken. :)

...men jeg må si at du er godt over snittet glad i den derre piskinga di... :lur::skratte:

Skrevet

Ja fysj. Drev og skulle piske meg også! Da ble jeg :sur:

Skrevet

Litt vel voldsomme kjærtegn, spør du meg... :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...