Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:kyss:

Sånne dager er dumme! :troest: Håper det ordner seg for deg

Ja, de sier at det er basert på en sann historie, men jeg vet ikke jeg :ler: Jeg gleder meg til pakkene mine kommer ihvertfall. Neste gang skal jeg fikse meg Trueblood og noen filmer, tenker jeg. Har du handlet noen filmer i det siste da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kyss:

Sånne dager er dumme! :troest: Håper det ordner seg for deg

Ja, de sier at det er basert på en sann historie, men jeg vet ikke jeg :ler: Jeg gleder meg til pakkene mine kommer ihvertfall. Neste gang skal jeg fikse meg Trueblood og noen filmer, tenker jeg. Har du handlet noen filmer i det siste da?

Thank you Mr.Hogwash :5::)

Takk Al :kose: Håper jeg også :hoppe: For et kyss btw *mo i knærne*

Nei :vetikke: helt jeg heller, men mener de sa så i alle fall :nigo: Kult :hoppe: Er digg med pakker as :skya:

Nei, egentlig ikke :sukk: Men jeg har fått noen av noen kompiser som de hadde lastet ned, så fikk sett Blits med Jason Statham, Fast and the furious, og THOR. :)

Skrevet

Ganske standard Statham ja, men var ganske kul syns jeg :jepp: Ikke transporter bra, men helt kul! Han karen som hadde den andre sentrale rollen spilte veldig bra, ikke sett han før i noe men :popcorn:

Skrevet

Jeg fører den opp på min mentale liste over filmer jeg skal se :)

Gjør det :5: Før opp Thor også, om du ikke har sett den :jepp:

Skrevet

Å, har han blitt stor og sterk nå? :fnise: Jeg husker han fra Home and Away (ikke at jeg noen gang så på det altså :jolie:)

Skrevet

Å, har han blitt stor og sterk nå? :fnise: Jeg husker han fra Home and Away (ikke at jeg noen gang så på det altså :jolie:)

Var han med der? Joo, det så du på det så :pisk::ler: Han var veldig stor og sterk i den filmen i alle fall :jepp:

Nå leste jeg nettopp en tråd her hvor noen spurte hva syns du om noen som debuterer seksuelt med en prostituert? :roll: Min tro på menneskeheten kommer aldri tilbake as :ler:

Skrevet (endret)

Kg har gjort så jeg har mistet troen mang en gang, men plutselig så dukker troen opp igjen, som ved et lite mirakel, jeg aner ikke hvordan det går an :klo:

Okei da, jeg så litt på barneskolen, og faktisk her om dagen da det ikke var en skjit å se på tv og jeg ikke orket reise meg for å hente fjernkontrollen :ler:

Endret av Alyah
Skrevet

Kg har gjort så jeg har mistet troen mang en gang, men plutselig så dukker troen opp igjen, som ved et lite mirakel, jeg aner ikke hvordan det går an :klo:

Den dukker aldri opp her hos meg as, da må jeg i alle fall utelukkende holde meg til dere :jepp:

Nå ser jeg på en film i bakgrunnen her, hvor en jente skal kutte av lillemann/storemann (jeg har ikke sett den) på en kar som ligger fastspent på et bord :arwen:

På tide å bytte kanal, jeg merker min lillemann blir urolig :ler:

Skrevet

Nå ser jeg på en film i bakgrunnen her, hvor en jente skal kutte av lillemann/storemann (jeg har ikke sett den) på en kar som ligger fastspent på et bord :arwen:

:hakeslepp:

:redd:

Jeg kommer aldri ut av hulen igjen!

Skrevet

Det jeg visste Al :ler:

Nei, hold deg i hulen Hogwash, det er tryggest :redd:

Skrevet

Hva i alle dager er det for en film? :redd:

Vet ikke :redd: Den er på tv 2 :redd:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...