Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:lur:

Prøv å stopp dette med munnbindet du!

:kline:

Kjør på! Men håper du har hatt det jeg har nå :fnise:

Høres ut som en plan! :5:

:nigo:

Forøvrig er jeg nå frisk som en fisk! *gni det inn*

Fader as. Du ber jo om det. :pisk::jolie:

----

:vinke: Kristian.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

Å så koslig å komme inn i rosaboken og bli møtt av en mengde piskende jenter :ler: Men fordelingen må være sånn 80-20 Mia, Al og dere andre..Altså jeg pisker dere 8 ganger, dere pisker meg 2 ganger :fnise:

:troest: Caca og dere andre syke. :sprettert: rosamirakelkur!

Takk Mah :nigo: Ligemåde :kose:

Går helt oki i K82 verden :popcorn: Jeg har fått meg et ordentlig sjakkur :bolledeig: ellers var jeg på besøk hos en nyfødt babyjente i går. Hun var bare 2-3 uker gammel :rodmer: Veldig søt, og var stas å holde henne :jepp: Så Al..Gurine..Mia..og resten av jentene her,hjelp meg da, gi meg en jentebaby :sur: en av dere kan vel for svingende stille opp :snurt:

:rulle:

Skrevet

Å så koslig å komme inn i rosaboken og bli møtt av en mengde piskende jenter :ler: Men fordelingen må være sånn 80-20 Mia, Al og dere andre..Altså jeg pisker dere 8 ganger, dere pisker meg 2 ganger :fnise:

Går helt oki i K82 verden :popcorn: Jeg har fått meg et ordentlig sjakkur :bolledeig: ellers var jeg på besøk hos en nyfødt babyjente i går. Hun var bare 2-3 uker gammel :rodmer: Veldig søt, og var stas å holde henne :jepp: Så Al..Gurine..Mia..og resten av jentene her,hjelp meg da, gi meg en jentebaby :sur: en av dere kan vel for svingende stille opp :snurt:

:goodbye:

Tror rosamirakelkuren virker, for jeg har blitt bedre! :biggrin:

Skulle gjerne hjulpet deg ang jentebaby, men jeg holder på å skaffe meg min egen :babysmokk:

:fnise:

Skrevet

*nysebye*

Ååååå! Sier du også 'nysebye'??! :rodmer: Ser du, Mia?? :bond:

Jeg kan hjelpe deg om du endrer den piskefordelingen din, du fikser keisersnitt for meg og så kunne jeg tenke meg et par uker i Syden til neste år (helst før jeg er diger som en hval) :jolie:

Skrevet

Nei han sier ikke nysebye egentlig. :ler:

:ler:

Jeg kan ikke hjelpe deg fordi jeg nekter å slutte på pilla! :jolie:

Og jeg er fortsatt uenig angående piskingen! :jolie:

Skrevet

Oki, Caca, da forstår jeg at det ikke passer :ler:

Neivel da Mia, bare vær sånn du :snurt::ler:

Åhh :strix: Så bra Al :klem: Da har vi en avtale *strekker frem hånda* seff fixer jeg sydentur og keisersnitt :bolledeig: Jeg kan til og med fire på piskefordelingen :ler: Så bra :strix: Hvordan skal vi gjøre det? :popcorn:

Skrevet

Dæffor att dialækta vårres e itj sånn sjø! :jolie:

Skrevet

Du ble snurt først.

Ikke SÅ meg!! :ler:

:hoho: sorry da. "ikke SÅ meg" nei :fnise: K82 beklager :blomst::ler:

Skrevet

Jeg er ikke noe korn. :ler:

Du trenger ikke beklage da. Jeg er ikke nærtagen HELE tiden. :sjenert:

Skrevet

Jeg er ikke noe korn. :ler:

Du trenger ikke beklage da. Jeg er ikke nærtagen HELE tiden. :sjenert:

:ler: nei, du er ikke noe korn eller åker nei :ler:

Hmmm..vil du ha :pisk: da? :hoppe:

Skrevet

Oki, Caca, da forstår jeg at det ikke passer :ler:

Neivel da Mia, bare vær sånn du :snurt::ler:

Åhh :strix: Så bra Al :klem: Da har vi en avtale *strekker frem hånda* seff fixer jeg sydentur og keisersnitt :bolledeig: Jeg kan til og med fire på piskefordelingen :ler: Så bra :strix: Hvordan skal vi gjøre det? :popcorn:

:blink: Vet du ikke hvordan du lager barn????

:bond:

Dæffor att dialækta vårres e itj sånn sjø! :jolie:

Men hvorfor skriver han det da? :jolie:

;)

Skrevet

For å være snill tenker jeg.

Nei jeg vil ikke piskes.

Skrevet

Jojo, jeg vet jo det Al..i alle fall når jeg tenker meg om :ler: Men ja, kom hit da :hoppe:

Ok, Mia :kose:

Skrevet

Det er som regel hannen som reiser til hunnen for å parres! :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...