Guriane Skrevet 7. september 2011 #12141 Skrevet 7. september 2011 Prøv å stopp dette med munnbindet du! Kjør på! Men håper du har hatt det jeg har nå Høres ut som en plan! Forøvrig er jeg nå frisk som en fisk! *gni det inn* Fader as. Du ber jo om det. ---- Kristian.
kristian82 Skrevet 7. september 2011 Forfatter #12142 Skrevet 7. september 2011 Å så koslig å komme inn i rosaboken og bli møtt av en mengde piskende jenter Men fordelingen må være sånn 80-20 Mia, Al og dere andre..Altså jeg pisker dere 8 ganger, dere pisker meg 2 ganger Caca og dere andre syke. rosamirakelkur! Takk Mah Ligemåde Går helt oki i K82 verden Jeg har fått meg et ordentlig sjakkur ellers var jeg på besøk hos en nyfødt babyjente i går. Hun var bare 2-3 uker gammel Veldig søt, og var stas å holde henne Så Al..Gurine..Mia..og resten av jentene her,hjelp meg da, gi meg en jentebaby en av dere kan vel for svingende stille opp
Gjest Caca Skrevet 7. september 2011 #12143 Skrevet 7. september 2011 Å så koslig å komme inn i rosaboken og bli møtt av en mengde piskende jenter Men fordelingen må være sånn 80-20 Mia, Al og dere andre..Altså jeg pisker dere 8 ganger, dere pisker meg 2 ganger Caca og dere andre syke. rosamirakelkur! Takk Mah Ligemåde Går helt oki i K82 verden Jeg har fått meg et ordentlig sjakkur ellers var jeg på besøk hos en nyfødt babyjente i går. Hun var bare 2-3 uker gammel Veldig søt, og var stas å holde henne Så Al..Gurine..Mia..og resten av jentene her,hjelp meg da, gi meg en jentebaby en av dere kan vel for svingende stille opp Tror rosamirakelkuren virker, for jeg har blitt bedre! Skulle gjerne hjulpet deg ang jentebaby, men jeg holder på å skaffe meg min egen
Gjest Katee Skrevet 7. september 2011 #12144 Skrevet 7. september 2011 *nysebye* Ååååå! Sier du også 'nysebye'??! Ser du, Mia?? Å så koslig å komme inn i rosaboken og bli møtt av en mengde piskende jenter Men fordelingen må være sånn 80-20 Mia, Al og dere andre..Altså jeg pisker dere 8 ganger, dere pisker meg 2 ganger Caca og dere andre syke. rosamirakelkur! Takk Mah Ligemåde Går helt oki i K82 verden Jeg har fått meg et ordentlig sjakkur ellers var jeg på besøk hos en nyfødt babyjente i går. Hun var bare 2-3 uker gammel Veldig søt, og var stas å holde henne Så Al..Gurine..Mia..og resten av jentene her,hjelp meg da, gi meg en jentebaby en av dere kan vel for svingende stille opp Jeg kan hjelpe deg om du endrer den piskefordelingen din, du fikser keisersnitt for meg og så kunne jeg tenke meg et par uker i Syden til neste år (helst før jeg er diger som en hval)
mia83 Skrevet 7. september 2011 #12145 Skrevet 7. september 2011 Nei han sier ikke nysebye egentlig. Jeg kan ikke hjelpe deg fordi jeg nekter å slutte på pilla! Og jeg er fortsatt uenig angående piskingen!
Gjest Katee Skrevet 7. september 2011 #12146 Skrevet 7. september 2011 Men hvorfor ikke? Nysebye! Nysebye! Nysebye!
kristian82 Skrevet 7. september 2011 Forfatter #12147 Skrevet 7. september 2011 Oki, Caca, da forstår jeg at det ikke passer Neivel da Mia, bare vær sånn du Åhh Så bra Al Da har vi en avtale *strekker frem hånda* seff fixer jeg sydentur og keisersnitt Jeg kan til og med fire på piskefordelingen Så bra Hvordan skal vi gjøre det?
mia83 Skrevet 7. september 2011 #12148 Skrevet 7. september 2011 Dæffor att dialækta vårres e itj sånn sjø!
kristian82 Skrevet 7. september 2011 Forfatter #12154 Skrevet 7. september 2011 Du ble snurt først. Ikke SÅ meg!! sorry da. "ikke SÅ meg" nei K82 beklager
mia83 Skrevet 7. september 2011 #12155 Skrevet 7. september 2011 Jeg er ikke noe korn. Du trenger ikke beklage da. Jeg er ikke nærtagen HELE tiden.
kristian82 Skrevet 7. september 2011 Forfatter #12156 Skrevet 7. september 2011 Jeg er ikke noe korn. Du trenger ikke beklage da. Jeg er ikke nærtagen HELE tiden. nei, du er ikke noe korn eller åker nei Hmmm..vil du ha da?
Gjest Katee Skrevet 7. september 2011 #12157 Skrevet 7. september 2011 Oki, Caca, da forstår jeg at det ikke passer Neivel da Mia, bare vær sånn du Åhh Så bra Al Da har vi en avtale *strekker frem hånda* seff fixer jeg sydentur og keisersnitt Jeg kan til og med fire på piskefordelingen Så bra Hvordan skal vi gjøre det? Vet du ikke hvordan du lager barn???? Dæffor att dialækta vårres e itj sånn sjø! Men hvorfor skriver han det da?
mia83 Skrevet 7. september 2011 #12158 Skrevet 7. september 2011 For å være snill tenker jeg. Nei jeg vil ikke piskes.
kristian82 Skrevet 7. september 2011 Forfatter #12159 Skrevet 7. september 2011 Jojo, jeg vet jo det Al..i alle fall når jeg tenker meg om Men ja, kom hit da Ok, Mia
mia83 Skrevet 7. september 2011 #12160 Skrevet 7. september 2011 Det er som regel hannen som reiser til hunnen for å parres!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå