Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mahareth
Skrevet

Har du sett resultatet av pollen i den artikkelen? Over 14.000 har svart ja på spørsmålet :skratte:

Skrevet

Har du sett resultatet av pollen i den artikkelen? Over 14.000 har svart ja på spørsmålet :skratte:

:hoho: det så jeg ikke :skratte:

Men huff, er jo egentlig veldig trist, men shit, tenke seg å våkne opp på en fredag, ane fred og ingen fare, for så å være etterlyst nasjonalt fordi en har en 1 år gammel jentebaby :skratte:

Gjest Mahareth
Skrevet
:ler: Herregud, ja. Godt han ikke er forpliktet til å melde seg :fnise:
Skrevet

:ler: Herregud, ja. Godt han ikke er forpliktet til å melde seg :fnise:

:fnise: Ja, får håpe han er i en situasjon hvor han kanskje syns det er fint eller noe :ler: Jeg vil jo gjerne ha en liten jente, men helst ikke på den måten da :ninja:

Skrevet

"Dette handler ikke noe om å ha et liv sammen, men jeg ønsker at han skal få vite, slik at han kan ta en voksen beslutning." Øhm..jaa jaa :fnise:

God helg mister! :blomst:

Skrevet (endret)

Takk takk Mia og Gurine :kose:

:ler: jeg syns hun hørtes kjekk ut jeg Gurine :gjeiper:

Men kjipt med en jentebaby helt i sverige da, går ut i fra at de ikke bor på svinesund lissom :popcorn: I så fall hadde det jo funka :arwen:

Sånn btw..er det normal atferd og banne og bære seg til pc skjermen på folk jeg spiller mot når jeg vinner? :vetikke: Av sånn typen "der fikk du din jææææææææææææææææævla hore!!! " :skratte: Sjakk som lissom skal være et så kultivert og :jolie: spill, så kommer K82 og bare griser det til..drar det ned i søla :ler:

På den lynsjakken er det så mange horer som bare spiller for å vinne på tid se :glare: noe som irriterer meg max, derfor er det så :strix: å rett og slett "åpne munnen din, bite over fortauskanten og spark i bakhue" knuse tryne på dem og sette de sjakkmatt selv om en bare har 1 eller 2 min hver til rådighet på hele partiet. Når de i tillegg har spilt der i 10 år, merker jeg at jeg sparker eeeeeeeeekstra hardt :ler:

Det begynner å bli tidlig jo :lete:

Innlegget er ingen oppfordring til vold mot udreglige sjakkspillere, og er kun ment som metaforer for k82 sitt indre følelsesliv. Kopiering eller utleie er ikke tillatt, og fremvisning må ikke skje utenfor private hjem. Brudd på opphavsretten kan føre til bøter og fengsel. :rulle:

Nei, på tide å legge seg tror jeg...jeg skal spare dere alle for innlegg fra meg i bøkene deres nå :jepp:

Endret av kristian82
Skrevet

Sånn btw..er det normal atferd og banne og bære seg til pc skjermen på folk jeg spiller mot når jeg vinner?

Ja, også når man taper ;)

Forøvrig fin american history x referanse ;)

:kaffekopp:

Skrevet

Ja, også når man taper ;)

Forøvrig fin american history x referanse ;)

:kaffekopp:

Bra det er normalt :5: Ja, når jeg taper blir jeg jo også :rasende: Men da blir det mer sånn innadvendt raseri, så blir det heeelt texas når jeg vinner :ler:

Ja, AHX er brutal as :ler:

Skrevet

Jeg vil ikke bli pisket, jeg vil piske :lur:

Ja, det er vanlig, K. Når jeg spiller splitscreen med min bror blir vi forvist til kjelleren med lukket dør fordi vi (les: Al) skriker sånn :sjenert:

Skrevet
:hoho: Jeg tar bare en sånn uskyldig liten seiersdans hvis jeg vinner jeg :fnise:
Skrevet

Jeg vil ikke bli pisket, jeg vil piske :lur:

Samme her! :ler::5:

Skrevet

Jeg vil ikke bli pisket, jeg vil piske

Jeg vil ha pisket krem til kakaoen min i kveld,- kommer du og pisker litt, pliiis? ;)
Skrevet

Hmm...skal godt gjøres å treffe kun i bollen med den pisketingen der.

*gjemme seg for sikkerhets skyld*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...