kristian82 Skrevet 26. august 2011 Forfatter #11908 Skrevet 26. august 2011 Takk! Bare koslig Søte snille jenter fortjener blomster Nå må jeg runde av her, vi snakkes senere Al Ha en fin natt og sov godt
Faithy Skrevet 26. august 2011 #11910 Skrevet 26. august 2011 Du Kristian, du Kristian... :gjeiper: Litt av en type... Looove you! Skal du medvirke i noen form for mesterskap i spillet ditt? Let us know! Da kommer vi alle KG-jentene og
kristian82 Skrevet 27. august 2011 Forfatter #11911 Skrevet 27. august 2011 (endret) Du Kristian, du Kristian... :gjeiper: Litt av en type... Looove you! Skal du medvirke i noen form for mesterskap i spillet ditt? Let us know! Da kommer vi alle KG-jentene og Løve u 2 Nei, ikke noe mesterskap enda Å jeg kan i alle fall ikke ha en heiagjeng med snertne frøkner da (taper jeg jo i alle fall)..meeen, om det går bra, er dere alle spesielt VIP invitert på etterfesten Nå ble jeg litt Han amerikanske duden jeg vant over i sta..han hadde enkelt og greit en gjennomsnittsrating (får poeng for seier/fratrekk for tap, ELO matteformel) som (samlet sett: hvor god han var også med ulike tidsintervaller, lynsjakk, klassisk osv.) ga han 37 plass av 1100 registrerte spillere som hadde spilt nok til å få et gjennomsnittstall Flere av de som hadde dårligere plassering hadde spilt der i 10 år...Så litt har jeg nå lært på 6 mnd. Carlsen, watch the fuck out, im comming out 2 play Det med Carlsen var en spøk! Jeg meg i ærefryd for hans talent. Endret 27. august 2011 av kristian82
Hoppetaujenta Skrevet 27. august 2011 #11912 Skrevet 27. august 2011 Skal du medvirke i noen form for mesterskap i spillet ditt? Let us know! Da kommer vi alle KG-jentene og... Snakker vi sånn "spill" som han drev på med i sitt aller helligste rosa i natt nå eller? *i såfall kommer vi i horder for å se på* ..meeen, om det går bra, er dere alle spesielt VIP invitert på etterfesten Jeg sniker meg inn med dobbeltspent herredress ala mafioso-stil og insisterer på å være hans personlige panne-svette-tørker og "kropps-vakt".
Gjest Caca Skrevet 27. august 2011 #11913 Skrevet 27. august 2011 folkens! Goood helg Caca en velkomst Friendly stalkers er jo bare bra Hva slags katter har du da? Hmm, at vi ble jaget fra snikk snakk var litt rart, men det er jo så fint her i dagbokverden, så når en dør lukkes åpnes en ny en vettu Al for at du tar deg av velkomsten når jeg er fraværende. Nå håper jeg Al og Mia (dere begge, siden jeg vil ha 2) gir meg 2 jente babyer om 8 mnd og 29 dager Føler meg veldig velkommen! De er nok en miks av de forskjellige horebukkene i nabolaget
Gjest Katee Skrevet 27. august 2011 #11914 Skrevet 27. august 2011 De er nok en miks av de forskjellige horebukkene i nabolaget Jeg trodde først det var oss det var snakk om Greit nok at jeg og Søs ser heeeeelt forskjellige ut altså, tenkte jeg, men vi har samme far altså
Hoppetaujenta Skrevet 27. august 2011 #11915 Skrevet 27. august 2011 Straks halv ni (og jeg er fremdeles våken, hehe) på en deilig lørdagskveld; hvor er alle de feststemte menneskene da?
Hoppetaujenta Skrevet 27. august 2011 #11917 Skrevet 27. august 2011 Jeg er "feststemt en halv time til...kan jeg kjenne.
mia83 Skrevet 28. august 2011 #11920 Skrevet 28. august 2011 Æ kjøre gjærne fine folk, men sælvsagt ainner å. Æ kjøre helt te Canada hvis passasjer'n har rå! En gang så kjørt æ'n Terje Tysland ut på restaurant, å siden kjørt æ'n hjæm igjæn som bra orangutang!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå