Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Presentasjon i ekte *første-skoledag*-form:

Jeg er en 21 år gammel liten tass som liker å lese (overraskende nok :fnise: )

Har to ekstremt masete katter, som jeg tror er overbevist om at de er mennesker og at de eier meg og ikke omvendt :pisk:

Ellers er jeg veldig lat :veslejenta:

Skrevet

Som seg hør og bør så får jeg presentere meg selv da :)

27 år, elsker musikk :digge:

Er et kontroll-freak, en emosjonell berg- og dalbane og en crowd-pleaser, men her på KG kommer klørne frem :plystre:

Liker å telle :fnise:

Skrevet

Hyggelig å hilse på deg Musikk-elskende-emosjonelle-crowd-pleaser med klør som liker å telle :tommelsmil:

Jeg liker også å telle :fnise:

Men nå er det natta :natti:

Skrevet

:vinke: folkens! Goood helg :nigo:

:velkommen: Caca :nigo::sprettert: en velkomst :gave: Friendly stalkers er jo bare bra :ler: Hva slags katter har du da? Hmm, at vi ble jaget fra snikk snakk var litt rart, men det er jo så fint her i dagbokverden, så når en dør lukkes åpnes en ny en vettu :jolie:

:5: Al for at du tar deg av velkomsten når jeg er fraværende.

Nå håper jeg Al og Mia (dere begge, siden jeg vil ha 2) gir meg 2 jente babyer om 8 mnd og 29 dager :strix::rulle:

Skrevet

Drev du med snikbefruktning i natt? :hakeslepp: funker dårlig på meg iallefall...

Skrevet

Drev du med snikbefruktning i natt? :hakeslepp: funker dårlig på meg iallefall...

Det var jo ikke snikbefruktning, jeg skjulte jo ingenting jeg :jolie:

Da får jeg satse på Al da, siden du svikter :pisk::ler: Kanskje Al kan få tvillinger :hoppe:

Jentebabyer gråter ikke Faithy :ler::kose:

Skrevet

Åhhh? Jeg gråt da jeg ble født...

Rart.. Trodde testosteronbomber som deg ønsket seg gutter :briller:

Skrevet

Det var jo ikke snikbefruktning, jeg skjulte jo ingenting jeg :jolie:

Da får jeg satse på Al da, siden du svikter :pisk::ler: Kanskje Al kan få tvillinger :hoppe:

Jentebabyer gråter ikke Faithy :ler::kose:

Tvillinger ja... I vår familie er det slik at det fødes tvillinger i en generasjon, så får ingen tvillinger i neste generasjon og den deretter får tvillinger. Det hoppes altså over en generasjon. Al er visstnok i den generasjonen som får tvillinger :daane:

Skrevet

Jeg gråt ikke da jeg ble født. Jeg lå bare og sparket og kikket meg rundt. Har du ikke hørt om prevensjon Kristian? :ler:

Skrevet

Hadde jeg visst du var så ivrig så skulle jeg ikke tatt pilla denne måneden. :lol: not!

Skrevet

Men det er jo bra da Al :ler: Tvillinger blir det nok da :skya: Nja, jeg tenkte vi hadde en underforstått avtale om barn :ler:

:ler: du var sikkrt kjempesøt der du sparket og slo Mia :rodmer:

Jo, men prevensjon kan jo ikke brukes med rosajenter som skal gi meg jentebabyer :jolie:

Nei, øsnker meg ikke en gutt Faithy, bare jenter :jepp:

Åååå, nå knuuuuuuste jeg en jævel på sjakken igjen :strix: :strix: Skikkelig glede følelse as, når en vinner over veldig bra ratede motstandere :skya: Løve it! :hjerte:

Skrevet

Jeg er ikke klar for barn. Sorry, mac!

:daane:

:glare: Ok ok, kan vente et par år da, men ikke lenger :jolie: Å jeg forlanger muligheten for tørrtrening i mellomtiden :jolie:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...