Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

:vinke: God jobb start Mia :klem:

Nei, du lo ikke før høyt Al :kose: Slemt av tanta di da :glare: Du er jo bare ungdommen enda såklart :jolie: "Poppe" frem en unge :ler:

Gurine da, jeg forklarte meg helt tydelig :jolie: Å jeg er ikke sinna :rasende::fnise:

Hælla Hogwash :nigo: Står til?

Nå vant jeg akkurat mot min høyest ratede motstander på sjakk siden jeg spiller på :bolledeig: En tysker som hadde vært registrert der i 10 år :fnise: Han hadde 2004 i overall rating, aint bad aint bad :plystre:

Endret av kristian82
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med seieren! :duskedame:

Mange takk ærede frøken :kose:

Nå har jeg handlet babytøy til en liten jente. Først ble jeg :hoppe: fordi det var mye fint og koslig, så ble jeg :trist: fordi jeg ikke har en liten jente :snurt:

• Liker 3
Skrevet

Hun dukker opp, K, både hun og mammaen som digger deg av hele sitt hjerte :strix:

Skrevet

Hun dukker opp, K, både hun og mammaen som digger deg av hele sitt hjerte :strix:

Gjør hun? :hoppe: Lover du? :opplyser:

Skrevet

Jepp! Hvis ikke skal jeg plukke deg opp på Oslo S jeg, K, og så tar vi bryllupsreisen på Ullared :hoppendeglad: (hvis jeg får lov til å shoppe)

Skrevet

Jepp! Hvis ikke skal jeg plukke deg opp på Oslo S jeg, K, og så tar vi bryllupsreisen på Ullared :hoppendeglad: (hvis jeg får lov til å shoppe)

Yeah :bolledeig: Det høres supert ut! :strix: :strix: Seff seff får du lov å shoppe, siden jeg får en jentebaby og kone i bytte :fnise:

Skrevet

Du får et trøstepluss av meg K, og jeg syns det er trivelig at du forbereder deg på papparollen og handler småplagg allerede nå. Et veldig sympatisk trekk. :klem:

Skrevet

Gurine da, jeg forklarte meg helt tydelig :jolie: Å jeg er ikke sinna :rasende::fnise:

Nå vant jeg akkurat mot min høyest ratede motstander på sjakk siden jeg spiller på :bolledeig: En tysker som hadde vært registrert der i 10 år :fnise: Han hadde 2004 i overall rating, aint bad aint bad :plystre:

Nei, det gjorde du ikke :jolie:

Grattis med seieren! :skaal:

Skrevet

Grattis med seieren! :strix:

Synes det er søtt når gutter kjøper babyklær! :strix:

Til og med :bigfoot: synes det var koselig å kjøpe babyklær til :cool:

Han fant mye stilig. :nigo:

Skrevet

K82 da :troest:

Jentene dine venter på deg et sted :hjerter:

Skrevet

Her i området var det visst en lokal fyr som de kalte for Krestian Do-kikker. :ler:

Skrevet (endret)

Ja. :ler:

Men det er nok verre å bli kalt do-kikker.. :ler:

Endret av mia83
Skrevet

Kanskje det er det han driver med i kveld? :vetikke:

Skrevet

:rope: Kristian! Slutt med det do-kikker-tullet og kom hit!! :rope:

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...