Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en utålmodig sjel. Men det er vel egentlig ikke noe å svare på. Men en smule sympati hadde jeg nå forventet da. :jolie:

:ler:

:sprettert: over en regnskur med sympati-smuler :troest:

Å :sur: nå må jeg dra igjen :daane: Lovte å hente i dag også :sur: Hade Mia, snakkes mer senere :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guri :pisk:

Det er hva jeg får liksom :lol:

Nå er det helg din rakker! :skya:

Skrevet

Siste helga før jeg begynner å jobbe igjen... :sukk:

Skrevet

:vinke:

God helg :kose:

Jeg drar ofte ja Mia :ler::troest: kos deg med den helga her da :)

Må du tåle Gurine :jolie::ler:

Den er bare :skya: Jeg får lyst til å hoppe opp på bardisken, vifte litt med skjorta over hodet :skya: og nappe tak i (butikkdama) og kaste henne over skulderen, og bare :skya: in i natten :jolie: Før jeg spiller denne, ca 1 min og 12 sekunder etter vi har kommet tilbake til rosa slottet

:fnise:

Gjest Mahareth
Skrevet

1 min og 12 sekunder? :hoho: Så kjapt må det være umulig å få det til. Dere må da få av dere klærne også :fnise:

God helg, Kristian! :klemmer:

Skrevet

1 min og 12 sekunder? :hoho: Så kjapt må det være umulig å få det til. Dere må da få av dere klærne også :fnise:

God helg, Kristian! :klemmer:

1 min og 12 ja :fnise: Jojo, k82 river fillene av seg i en fei..butikkdama sine også :ler:

Skrevet

Hva skal du i helgen da? :klem:

:kose:

Hmm, jeg skal :trene: nå snart. Ellers skal jeg se på filmer, og prøve å få lest en 50-60 sider i en sjakkbok jeg leser :ler: Jeg har en annen sjakkbok som ligger og venter på meg skjønner du, så jeg må få lest ut den jeg holder på med :jepp: Ellers vet jeg ikke helt, har ikke noen planer egentlig :) U? :kose:

Skrevet

Fælt som du trener da. :lol:

Jeg så jo forsåvidt det på bildet da...

Sjakkbok ja.. jeg fikk forresten akkurat telefon fra Mr. Sjakkmester himself. :jolie: Visstnok lynsjakk da. :opplyser:

Jeg?

I morgen skal :cool: og jeg hjelpe ei venninne og rydde litt i butikken hun jobber i.. :ler:

Søndag er det kamp. Ellers har vi vel ingen planer.

Skrevet

Mia:

Jeg trener ikke så mye da :gjeiper: Og må trene siden jeg er så glad i godis :jolie:

Takk takk :klem:

Aha lynsjakk altså :redd: Da går det fort unna! Jeg er misunnelig på deg som er bestekompis med han :sur::ler:

Åkay, det hørtes jo litt skøy ut det da :) Hva slags butikk? Så flink :cool: er til å hjelpe til da. Håpe de vinner til søndagen da :opplyser:

Skrevet

Bare sier hei og ha en god fredag. Hyggelig å "se deg" mens du er her liksom. ;)

Skrevet

Bare sier hei og ha en god fredag. Hyggelig å "se deg" mens du er her liksom. ;)

God helg til deg også Mar :kose: Du kommer jo på for sent, jeg skulle akkurat til å logge ut :sukk:

Noen kommer for tidlig, andre kommer for sent :arwen:

Skrevet

Mia:

Jeg trener ikke så mye da :gjeiper: Og må trene siden jeg er så glad i godis :jolie:

Takk takk :klem:

Aha lynsjakk altså :redd: Da går det fort unna! Jeg er misunnelig på deg som er bestekompis med han :sur::ler:

Åkay, det hørtes jo litt skøy ut det da :) Hva slags butikk? Så flink :cool: er til å hjelpe til da. Håpe de vinner til søndagen da :opplyser:

Jeg er også glad i godis.. :sukk:

Jeg er ikke bestekompis med han. :ler:

Det er en bruktbokhandel. :opplyser:

Ja :cool: er flink til å hjelpe til. Han føler seg litt stolt når han får lov til å hjelpe til med noe.

Det er ikke :cool: som skal spille da, men A-laget. De kommer nok til å slite mer enn de gjorde i går.. så vi får se..

Skrevet

Syns jeg kommer akkurat passe jeg. Rakk deg jo, min helt! :sjenert:

Skrevet

Å, var jeg her på onsdag? :sjenert:

:kose:

Det er Blair Waldorf fra Gossip Girl :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...