Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Joda, sant det, men altså.. For meg da som aldri er på senteret omtrent så skjer det jo ikke haha. Jeg bare ønsker meg parfyme til jul fra mora mi så får jeg jean paul og sånt, men har bare vært fornøyd da ;) Har gaultier, og den der i en flaske formet som kropp. Så har jeg noe hugo, beckham, diesel og noen andre merker som jeg ikke husker. Jeg har ikke kjøpt noen av de selv.. Alltid fått til jul og sånt. Men har da vært fornøyd. Hva synes dere om disse da? Jeg synes de er bra

Jeg er også glad i friske lukter, sammen med søte! Hadde en som hadde sånn stjerne (utforma) som nesten minte litt om sjokolade.

Endret av gutt92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hva slags Hugo det er. Jean Paul har jeg ikke noe spesielt forhold til.

Synes du skal ta deg en tur på Maxi og lukte på Between Sheets jeg altså. :nigo: Den er så herlig!

Jeg liker også friske og søte.

Bruker friske og søte parfymer selv. :jepp:

Guri: Bruker :cowboy: den parfymen du nevnte? :lur:

Skrevet

Har ikke peiling selv men den er bra synes jeg da :P Ååh, elsker jean paul jeg! Får gjøre det en gang haha.

Tenker alltid friske/søte når jeg kjøper til mora mi.. Hu liker mørke parfymer, men jeg treffer ALLTID selv om det er en lys en :P

Skrevet

Æsj sånne tunge liker jeg ikke...

Ja du må lukte på den en gang. Prøve den på deg selv. Er ikke alle som kler alle parfymene.

Jeg har 4-5 favoritter som jeg bytter på å bruke. :nigo:

Skrevet (endret)

Jeg orker ikke sånne mørke tunge til meg selv. Må ha noe friskt, men ikke for friskt heller :klo:

Flinke gutten som kan sin parfyme! :kose:

Edit: Ha uten n

Endret av Guriane
Skrevet

Liker ikke sånne tunge selv :P verken dame eller manneparfyme... Tunge manneparfymer forbinder jeg med sære rikinger (typ armani osv) som ikke har personlighet, men får det de vil pga pengene.

Skal gjøre det ;) En dag... :P

Ja, selvfølgelig kan jeg det guri! Kan alt jeg :popcorn:

Skrevet

En dag? du bor jo et steinkast unna! :ler:

Skrevet (endret)

Ja, men det er det å dra seg dit :P Hater å gå på maxi alene og føler at alle jeg kjenner mener; "hva fan skal jeg bli med deg dit for" liksom :P

Og jo.. Må trene på kasting i en stund for å kaste så langt da ;)

Endret av gutt92
Skrevet

Ja, selvfølgelig kan jeg det guri! Kan alt jeg :popcorn:

Nuh :jolie:

Skrevet

Jeg kan gå, løpe (eller... ikke enda pga betennelser), hoppe, dukke, krabbe, snakke, smile, le og lage mat.

Hva mer kan man be om liksom??? :o Så kan jeg også kjøre bil! I tilleggspakka kan jeg lære meg å spille gitar eller noe sånt!

Skrevet

Jeg kan gå, løpe (eller... ikke enda pga betennelser), hoppe, dukke, krabbe, snakke, smile, le og lage mat.

Hva mer kan man be om liksom??? :o Så kan jeg også kjøre bil! I tilleggspakka kan jeg lære meg å spille gitar eller noe sånt!

Er det bra å hoppe og krabbe med senebetennelse egentlig? :arwen:

Og må du lære å spille gitar så kan du ikke å spille gitar :jolie:

Skrevet

Krabbe funker fint, hoppe funker fint sålenge jeg ikke har tenkt til å hoppe til månen ;) Blir lei i legga av hoppetau i lengden, men et lite spensthopp funker :)

Haha, bare tuller jeg da! Var ment som en tulleannonse for damer! ("tilleggspakken"). Og nei jeg kan ikke spille gitar ;)

Men jeg kan synge som evanescence en liten smule, synes det er litt kult ;)

Skrevet

Men jeg kan synge som evanescence en liten smule, synes det er litt kult ;)

Skeptisk :jolie:

Skrevet

Haha. Har ikke så lys stemme da, men kan jo lage damestemme akk som du sikkert kan lage bittelitt mørk stemme!

MEN... :natti::sovne:

Skrevet

:ler:

Jeg elsker å gå på kjøpesenteret alene jeg. Er jo da man får kikket på det man vil da! :nigo:

Men greit å ha med ei venninne eller flere også synes jeg.. greit å høre andres mening om et plagg også synes jeg..

Skrevet

Jaja men jeg har liksom ikke noe å gjøre der annet enn å gå i parfymebutikken i såfall, så det blir litt... Rart ;p

Skrevet

Det blir det vel ikke?!

Det der vektsettet de har på Europris er vel ikke noe å satse på? :ler:

Har jo noe rabatt på Intersport gjennom SD så kanskje jeg skal kjøpe noe der? :klo:

Skrevet

For meg så :P

Nei IKKE sats på det! Med mindre du vil noe skal knekke når du minst trenger det engang.. Spesielt benken.. Den er ikke trygg!

Kjøp via intersport, det er lurest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...