Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh...rumpetroll? :sjenert:

Skrevet

Må du ikke fornærme gutta da Mar! :klem:

Skrevet

Ingen gutter her i kveld heller? :sukk:

Skrevet

:vinke:

Ai Ai for noen fine romper :rodmer:

Rompetroll :skratte: Mar da :jolie: For en skremmende tanke, hatt 34 små k82-er ruslende rundt i den store verden :redd:

Jeg er her nå - titter i buksa - jepp, jeg er gutt :jepp:

Eyy, den Elton John rompe kan du spare deg for :ler: Fyf, her om dagen, var jeg på nettavisen eller sånn, så brått på siden av "siden" var det bilde av kjendiser i uante positurer :glare: der var Elton John på alle fire, mens han ble voksa eller hva det var bak i rompa :glare: Sånt vil jeg ha meg frabedt å uskyldig bli vitne til as, det er rett og slett traumatiserende :sur: Sikkert derfor jeg har vært urolig i dag :snurt:

Skrevet

:ler:

Har du vært urolig i dag Kristian?

Jeg skrev det i den gamle boka mi, men du fikk det nok ikke med deg: Naboen min er norgesmester i sjakk. :opplyser:

Skrevet

:skratte:

Er du sikker på at det var nettavisen du var inne på? :fnise:

Jeg skjønner absolutt at du tviler :skratte: men var seriøst en heeeelt vanlig side og mener bestemt det var nettavisen :daane: Traumatiserende as :sur: Må lissom minst ha 80 jenter i samme positur for å ha sjangs til å veie det opp, gå i null :ler:

Skrevet

:ler:

Har du vært urolig i dag Kristian?

Jeg skrev det i den gamle boka mi, men du fikk det nok ikke med deg: Naboen min er norgesmester i sjakk. :opplyser:

Ja, er det egentlig enda :sur:

Å :hakeslepp: det fikk jeg ikke med meg! Fader, ble jeg misunnelig på deg :sur: Tenk så artig det hadde vært å spilt og lært litt av norgesmesteren da :hoppe:

Skrevet

så det er derfor du har vært borte? Du har kikket på 80 jenter? ;)

Skrevet

Du kan jo komme og spille mot han. :ler:

Hvorfor er du urolig da? :kose:

Skrevet

:fnise: nei, jeg har ikke rukket å se på 80 jenter enda Al :ler: Bare gjort sånne kjedelig ting :sukk:

Ja, det hadde vært morro as :hoppe: Selv om jeg seff hadde tapt, så hadde det vært stor stas å spilt mot en så god kar as :jepp: Ikke bli redd da, om det plinger på døren og jeg kommer på besøk :ler:

Jeg vet ikke helt hvorfor :sukk:

Skrevet

Stakkars deg. :troest:

Jeg er ikke akkurat redd for at du skal komme på besøk nei. :ler:

Skrevet

Stakkars deg. :troest:

Jeg er ikke akkurat redd for at du skal komme på besøk nei. :ler:

Takk takk, snill du :klem:

:fnise: Nei, det skal kanskje mye til, og skulle jeg kommet på besøk hadde jeg uansett ikke vært noe å være redd for :fnise: Jeg hadde oppført meg som en eksemplarisk gjest :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...