Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Heisann Faithy Alt bra her, hos deg da? Du må i alle fall være her oftere

---------------------------------------------

Jeg har det bra. :5:

Du sier ikke mye hva du diver med for tiden. Trening, løping osv.. Eller har du andre prosjekter på gang? Sjakk? Fortell :forvirret:

:kose:

Endret av Faithy
Skrevet

Jeg tror at han har hendene fulle, hehe... :lur:

Skrevet

:vinke: og :bond: i de sene nattetimer :skya::fnise:

Hmmm, hva skulle jeg si :ler: Jo, det var da syyyykt tidlig å bestille frokost Mia :daane: Da hadde jeg takket nei as :ler:

Gurine er en luring :pisk:

Faithy - jeg jogger litt, løfter litt :trene: og så blir det jo en del filmer på meg :ler: Og så har jeg tatt opp en ny hobby det siste halvåret - sjakk :strix: Å som vanlig så overdriver jeg såklart når jeg begynner med noe nytt, å tar meg til stadighet å sitte å pusle med sjakkbrettet og sjakkbøkene mine ut i de sene nattestimer :fnise: Sjakkbrett og sjakkbøker er ikke kodeord for noe annet altså :jolie: Ellers er jeg fri som fuglen - leste btw at spurver batler når de sitter og kvitrer, og drar sine best of hits om det er en hunnspurv i nærheten. Må være noe av det mest geniale jeg har hørt :rulle:

Hendene er som oftest fulle Mar :jolie: Enten av sjakkbrikker, potetgull, sigaretter, eller kvinnelige frontparti og bakender :jolie: Nå er det vel strengt tatt oftere jeg har hendene fulle av potetgull og lignende enn sistnevnte, men nå liker jeg jo det tross alt best :fnise:

Skrevet (endret)

http://www.youtube.com/watch?v=z5CPoinQASw

Etter den videoen der, har jeg ombestemt meg :fnise: Knepen seier over potetgull og sjakkbrikker.

Jeg tror sånne jenteromper kunne funket som antidepresiva :arwen: Men kanskje mange som hadde vært litt "nedfor" da :vetikke: Jeg kunne godt tenkt meg å fått de alle sammen på resept i alle fall :hoho:

Hmm...hørtes det prostitusjonsaktig ut...Neh :fnise: Det var ikke sånn ment i alle fall :jolie:

Arg... :kyss: og bite litt (mye) i de. :ler:

Endret av kristian82
Skrevet (endret)

Jeg tror sånne jenteromper kunne funket som antidepresiva

Jeg kunne godt tenkt meg å fått de alle sammen på resept i alle fall

1. Min lille pubertale venn: hvis det er kjøttklumper som får deg opp igjen fra fortvilelsens dyyyyp, kan vi saktens ordne en jobb til deg på et slakteri.

2. Jeg er veldig glad for at jeg ikke er mann, hvis dette er alt menn egentlig får med seg av verden... Jeg ser for meg hendelser i historien. Den godeste Martin Luther King jr. så opp mot himmelen og sa de ordene som han ble så kjent og hyllet for: "I have a dream"! I lys av hva jeg nu vet, får denne lille setningen en helt annen mening fra denne dag.

3. Jeg tror nesten at dette forteller oss at Hr.K har en hemmelig fetisj for vanskapte damer, noe ala "den skjeggete damen" på Tivolier før i tiden. (men nå er det ikke hemmelig lengre, hehe)...for hvis en ser på de aller fleste som ble vist frem i bildesnuttene hans der; de har ikke en normal kropp noen av dem...ser det ut til...en tydelig sterk defekt i skjelettet får dem til å innta unaturlige positurer...og det en ikke tenker på er at disse vonde lytene må de leve med 24/7. Tenk så ubehagelig det er å handle sitt daglige brød og melk i en stufull matbutikk, med trengsel alle steder? Eller å forsøke å gå igjennom et glassmagasin f.eks. med de "utstikkerne" der? Det blir k-j-e-m-p-e-d-y-r-t å ikke kunne snu seg en eneste gang, før ting går i tusen knas rundt en...fordi rævva alltid går sin egen vei.

Ha en fortryllende dag, K! :goodbye:

Endret av Margareth
Skrevet

:hoho: :hoho: artig Mar! Den preburtale k82 beklager :ler:

:lete:

Skrevet

Leter du etter noe? :fnise:

Skrevet

Leter du etter noe? :fnise:

Ja :ler: Å jeg fant jeg fant :nigo: Du driver med i dag da ? :arwen:

Skrevet

Den preburtale?

Leter du etter noe? Ordene til det lange og vanskelige ordet som jeg presenterte der? :fnise:

Skrevet

Jeg spiser s-n-o-p! :nigo:

Skrevet

Jeg spiser s-n-o-p! :nigo:

Sånn ja :klaske: p r e p u b e r ta l e :ler:

Ah :sikle: hva slags snop? Har du noe å avse? :pls:

Skrevet

K: jeg har is, sjokolade, chips og dip OG små marsipankaker med sjokoladetrekk på....og brus. Værsågod om det er någet ditt hjerte behager. *og beklager for at jeg var pirke-slem med "ordet", hehe...i dag er det tydeligvis pirkekvelden og alle kan bli rammet av meg* :klem:

Skrevet

K: jeg har is, sjokolade, chips og dip OG små marsipankaker med sjokoladetrekk på....og brus. Værsågod om det er någet ditt hjerte behager. *og beklager for at jeg var pirke-slem med "ordet", hehe...i dag er det tydeligvis pirkekvelden og alle kan bli rammet av meg* :klem:

Åh :sikle: Jeg vil gjerne ha en liten marsipankake :pls:

Neinei, det går så bra så bra :hug: Å jeg bommet jo heeelt på skrivinga så :ler:

Skrevet (endret)

One liten marzipankake, coming up, sir! :takke:

*sende den "snuppeste" av alle servitrisene mine

og håper at hun faller i smak hun også*

Endret av Margareth
Skrevet

One liten marzipankake, coming up, sir! :takke:

*sende den "snuppeste" av alle servitrisene mine

og håper at hun faller i smak hun også*

:helen: Mar. De falt i smak begge to :hjerte:

Skrevet

Oppdrag utført! :biggrin:

*notere i velgjørenhetsboka si*

Skrevet

Oppdrag utført! :biggrin:

*notere i velgjørenhetsboka si*

:ler::kose:

Nå må jeg :dusje: her. Ha en fin lørdag videre Mar :kose:

Skrevet

Det skal jeg og god kveld til deg også. :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...